Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapinoivan teinin niksinurkka osa 1 - 3

Vierailija
30.04.2012 |

Niksi 1: Haluatko kavereidesi kanssa hengailemaan ja juomaan bisseä, vaikka äiti kieltää? Avautuuko huoneesi ikkuna parvekkeelle? Avaa ikkuna ja kiipeä parvekkeelle. Käytä parvekkeella olevaan riippumattoa pakoköytenä ja voila! Vapaus koittaa!

Niksi 2: Haluatko kavereidesi kanssa hengailemaan ja huomaan bisseä, vaikka äiti kieltää? Aukeaako pesuhuoneenne ovi pihalle? Kerää vaatteet ja kengät kassiin, heitä kassi ikkunasta pihalle. Mene pyyhkeeseen pukeutuneena suihkuun ja valuta vettä pitkään ja hartaasti. Sillä aikaa kun vesi valuu, kipaise hakemssa pihalta vaatekassi, pukeudu ja pakene kylpyhuoneen oven kautta.

Niksi 3. Haluatko kavereiden kanssa hengailemaan ja juomaan bisseä, vaikka äiti kieltää? Kerro olevasi menossa yhden nörrikaverin luo yökylään. Vakuuta äidille, että voit soittaa kaverin äidille ja sopia yökylästä ja voit viedä kaverin pihaan asti ja hakea sieltä. Ota äitisi kännykkä (keksit varmasti jonkin tekosyyn miksi tarvit sitä) ja vaihda kaverin äidin numero. Numerosta ei enää vastaa kaverisi äiti vaan oma kaverisi, jota tietysti vaikea tavoittaa, mutta joka voi tekstiviestillä vastata, että yökyläily ok. Tarvittaessa kaverisi varmasti osaa vähän muuttaa ääntäkin. Sitten vain vanhemman kyydissä kaverin pihaan ja olet vapaa seuraavaan päivään asti.

Onko muiden teineillä yhtä hyviä ideoita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään 16v poikani sanoi hieman toisella kymmenellä joskus tammikuulla että "onko liian myöhäistä tehdä uuden vuoden lupausta?" Ja kun sanoin että ei toki, hän sanoi ettei aio maistaa kaljaa eikä tupakkaa ennen kuin on 18. Tosin nyt kun on 16, hän ei tunne mitään vetoa maistaa KUMPAAKAAN KOSKAAN. Emme ole uskovaisia, hän on itse tehnyt valintansa ja suunnittelee lääketieteelliseen menoa. Perheessä on myös toinen murkku joka haaveilee Sibelius-Akatemiasta. Joten enpä tiedä mitä sanoa ap:n aloitukseen. Koska nuoret ovat viimeistä piirtoa myöten osoittautuneet aina luottamuksen arvoisiksi, he saavat reissata melko vapaasti. Kaupungilla hengailu heitä ei edes kiinnosta. Ei murrosikä tarkoita automaattisesti sitä että on pakko seota aineisiin tms. Murrosikä on vain kasvuvaihe. Itsekin maistoin alkoholia vasta täysi-ikäisenä.

Vierailija
22/25 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 13 v ja vanhemmat ostavat mulle lonkerot

Ja1 oluet vahvemmt pitää hankkia itse

TEHKÄÄ OMAT PÄÄTÖKSET ÄLKÄÄKÄ VITTU VINKUKO NIITÄ TÄÄLLÄ

By-BIG-O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte mummomaisilta.

N18

Vierailija
24/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse piilotin juomat lähimettään sammalen alle, että selvisin repputarkastuksista.

Yökylä sovittiin kaikkien kanssa sen kaverin luokse, jonka porukat oli mökillä. Se tietty oli sopinut yökylän meille. Kännyköitä ei silloin ollut joten oli helpompaa.

ÄLÄ karkaa tuuletusikkunasta ja riko hyttysverkkoja. Et saa ulkoapäin takaisin kiinni ja koko naapurusto etsii teidän siiamilaista näyttelykissaa jonka äiti näkikin vilaukselta takapihalla😬

Vierailija
25/25 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja voi tuli ihan omat teinikommellukset mieleen. Kyllä sitä tuli kaikkia kikkoja kokeiltua ja välillä niistä jäi kiinni, toisinaan taas ei. Perinteisin toki se että itse pyytää päästä yökylään jollekkin vähän tuntemattomalle kaverille ja paras ystäväni taas pyysi päästä yökylään jollekin toiselle kaverille. Emme siis voineet valehdella menevämme toisillemme yökylään koska vanhempamme olivat ystäviä keskenään. Sitten ei muuta kun viinan hakuun ja teltta pystyyn johonkin syrjäiselle alueelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän