GALLUP: pitäisikö Talvivaara sulkea lopultakin jo?
Kommentit (27)
ei kannata tehdä liian suuria johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Sen sijaan voitaisiin kysyä, pitäisikö Talvivaara kaivoksen olla saastuttamatta luontoa? (ja onko se ylipäätään mahdollista, jos kaivos on toiminnassa?)
Sen sijaan voitaisiin kysyä, pitäisikö Talvivaara kaivoksen olla saastuttamatta luontoa? (ja onko se ylipäätään mahdollista, jos kaivos on toiminnassa?)
väliä?
Jos joku lintuparvi kupsahtaa niin pystyn oikein hyvin elämään sen kanssa.
Sen sijaan valtion on pidettävä puolensa ja vietävä veroina iso osa kaivoksen tuotosta.
Siitä on niin paljon haittaa ollut jo nyt. Lisäksi uraaninerottelulupa keploteltiin aivan ihmeellisillä tavoilla joten sen voisi jäädyttää toistaiseksi.
paskat ympäristöarvoista.
Niin se vaan valitettavasti menee.
Siitä on niin paljon haittaa ollut jo nyt. Lisäksi uraaninerottelulupa keploteltiin aivan ihmeellisillä tavoilla joten sen voisi jäädyttää toistaiseksi.
siis tiedä yhtään mitään uraanin louhinnasta... huokaus.
Mutta kieltää vaan kaikki pitää!
paskat ympäristöarvoista.
Niin se vaan valitettavasti menee.
kiva se vaan on elintasosta nauttia ja ilkeätä kapitalistia haukkua, eiks vaan!
Suomi ei tajua pitää puoliaan, edes verojen muodossa tai pakollisten ympäristösuodattimien (lainsäädäntö) muodossa.
Tuo 13 miljoonan suodatuslaitteisto tuli näköjään vasta ympäristön painostuksesta.
Hohhoijaa..
Eräs joka asiasta ihan OIKEASTI tietää
väliä?
Sen sijaan valtion on pidettävä puolensa ja vietävä veroina iso osa kaivoksen tuotosta.
Pystyt siis elämään sen tukehtumisen kanssa johon nämä linnut kuolivat? Ihan sama, johan vain et itse joudu sellaista kokemaan? Olet varmasti todella tyytyväinen itseesi, olet todella hieno ihminen omasta mielestäsi?!
siis tiedä yhtään mitään uraanin louhinnasta... huokaus.
Mutta kieltää vaan kaikki pitää!
uraanin louhintaa ei voida suoraan ehdottaa kaivosta perustettaessa vaan asia esitetään silleen että "Me perustetaan tähän nyt tällainen kaivos... Oho, löytyi uraania! Kai me saadaan tätäkin nyt ottaa talteen samalla?" niin ei paljoa herätä luottamusta lafkan asiantuntijoita kohtaan. Minusta uraanilupa pitäisi perua kunnes sitä haetaan oikealla tavalla, eli jo laitosta perustettaessa sanotaan selvällä suomen kielellä että perusteilla on uraanikaivos ja livat sitten joko myönnetään tai ei myönnetä.
väliä?
Sen sijaan valtion on pidettävä puolensa ja vietävä veroina iso osa kaivoksen tuotosta.Pystyt siis elämään sen tukehtumisen kanssa johon nämä linnut kuolivat? Ihan sama, johan vain et itse joudu sellaista kokemaan? Olet varmasti todella tyytyväinen itseesi, olet todella hieno ihminen omasta mielestäsi?!
pystyn!
Iso rahakasa vs. parvi lintuja: on helppo valinta kuule.
Aivan sama muutama elukka sinne tai tänne.
pystyn!
olla itsekäs paska.
Ei siis mitään väliä jos oma perheesi sairastuu vakavasti, tai kuolee ympäristömyrkkyihin, koska sinä halusit rikastua?
pystyn!
Aivan sama muutama elukka sinne tai tänne.olla itsekäs paska.
Ei siis mitään väliä jos oma perheesi sairastuu vakavasti, tai kuolee ympäristömyrkkyihin, koska sinä halusit rikastua?
En minä asu missään Talvivaaran kaivosalueella.
Noinko korkealentoista teidän viherpiipertäjien ajatuksenjuoksu on? Ei saatana!!!!!!!!!!!!
Yhtiö ei saa mennä konkurssiin, vaan sen täytyy parantaa prosessinsa ja korjata aiheuttamansa ympäristötuhot. Luvat määräaikaisiksi, max. 2 vuotta kerrallaan, tuntuvat sanktiot "oho, vähä lorahti vahingossa" -tempuista.
Olen niin surullinen, että Suomessa on tällaista. Yhtään enempää ei kaivoksia saa tulla, jos ympäristöluvat ovat näin onnettomia. Jos joku kertoisi minulle, miten vastustaa näitä hankkeita, niin liittyisin heti.
pystyn!
Ei siis mitään väliä jos oma perheesi sairastuu vakavasti, tai kuolee ympäristömyrkkyihin, koska sinä halusit rikastua?En minä asu missään Talvivaaran kaivosalueella.
Noinko korkealentoista teidän viherpiipertäjien ajatuksenjuoksu on? Ei saatana!!!!!!!!!!!!
olla vähän yksinkertainen, keskenkasvuinen ja kokoomustaustaustainen yrittäjäperheen vesa ?
No ei se haittaa, joskus siperia opettaa tuollaisia idiootteja pyrkyreitä.
Kannattaa panostaa sisälukutaitoon jos tiedät mitä se on, ilmainen vinkki.
pystyn!
johto ajattelee näköjään juuri näin?
Voisiko siellä eduskunnassa olla joku hereillä?
pystyn!
Ei siis mitään väliä jos oma perheesi sairastuu vakavasti, tai kuolee ympäristömyrkkyihin, koska sinä halusit rikastua?En minä asu missään Talvivaaran kaivosalueella.
Noinko korkealentoista teidän viherpiipertäjien ajatuksenjuoksu on? Ei saatana!!!!!!!!!!!!olla vähän yksinkertainen, keskenkasvuinen ja kokoomustaustaustainen yrittäjäperheen vesa ?
Kannattaa panostaa sisälukutaitoon jos tiedät mitä se on, ilmainen vinkki.
Luule mitä luulet, kommari.
Minä teen bisnestä, sinä... evvvk.
pystyn!
Aivan sama muutama elukka sinne tai tänne.johto ajattelee näköjään juuri näin?
Voisiko siellä eduskunnassa olla joku hereillä?
onko joku muka sitä mieltä että joku vitun lintuparvi on arvokkaampi asia kuin satojen ihmisten työpaikka?
pystyn!
Noinko korkealentoista teidän viherpiipertäjien ajatuksenjuoksu on? Ei saatana!!!!!!!!!!!!olla vähän yksinkertainen, keskenkasvuinen ja kokoomustaustaustainen yrittäjäperheen vesa ?
Kannattaa panostaa sisälukutaitoon jos tiedät mitä se on, ilmainen vinkki.Luule mitä luulet, kommari.
Minä teen bisnestä, sinä... evvvk.
Tässä se tuli taas hyvin esille.
Wtf? Kommari?
Minä myrkytän sinun vitun einesvälipalasi, ja sinä ruikutat minulle jostain osakkeistasi edelleen jossain oikeudessa?
Sinun rahasi ovat tärkeämpiä kuin sinun elinvuotesi? Oletko kenties vajaa, vain pelkästään suomenruotsalainen jag jag jag?
Vanhempasi ovat lapsensa kasvattaneet, näköjään taas.
tuhannet oiensijoittajat menettäis rahansa