Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua millaisen nimen kuulin eilen ristiäisissä!

Vierailija
30.04.2012 |

ELLEMINEA. Oikeesti. Ja litania jatkui yhtä ihanilla nimillä joita en tähän voi laittaa ettei tunnisteta ihan täysin...Oikeesti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmeessä Estelle kolmanneksi nimeksi?!? Nyt meni maku koko nimestä, muuten oli ok mutta Estelle oli vähän liikaa..

Vierailija
22/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo lasten kasvot ovat oikeasti aika kehitysvammaisen kasvot monessa kuvassa.. En tiedä mikä totuus on, joten siitä en puhu enempää.

Tuo Rakkautta on-kuva kuitenkin.. Ei ole "yhtään" sen näköinen kun isoveli ja -sisko olisi laitettu suutelemaan uuden pikkuisen päätä, tunnetta siis kuvassa ei ole ollenkaan. En kuitenkaan ole bloginpitäjä enkä arvostele toisen valintoja, tekee vain aika koomiseksi tilanteen tuollainen "äiti, onks meiän pakko"-kuva. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alussa ja lopussa -elle-. Cool.

Vierailija
24/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaatte sanoa toisten lapsia vammaisen näköiseksi? Mikä teitä oikein vaivaa? Oikeasti hävetkää, olette törkeitä !

Vierailija
25/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kehtaatte sanoa toisten lapsia vammaisen näköiseksi? Mikä teitä oikein vaivaa? Oikeasti hävetkää, olette törkeitä !

jolloin miettii automaattisesti onko niin oikeasti.. Eihän se kenellekään kuulu, mutta kyllä sitä miettii..

Vierailija
26/33 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin miettii automaattisesti onko niin oikeasti.. Eihän se kenellekään kuulu, mutta kyllä sitä miettii..

Noissa lapsissa vaan ei sellaisia piirteitä näkynyt. Että kyllä taitaa itselläsi olla nyt jotenkin kierot silmät.

Vierailija
27/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä todella loukkaavaa ja lapsellista keskustelua!? Nimestä saatte olla mitä mieltä haluatte,se ei mua paljon heilauta mutta lapsiani ette kyllä hauku tai nimittele!Se on todella ala-arvosta!

Toivon,että keskustelu loppuu tähän.

Terveisin malla

Vierailija
28/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä todella loukkaavaa ja lapsellista keskustelua!? Nimestä saatte olla mitä mieltä haluatte,se ei mua paljon heilauta mutta lapsiani ette kyllä hauku tai nimittele!Se on todella ala-arvosta!

Terveisin malla

täällä käy kaikenlaisia hulluja purkamassa pahaa oloaan.

Vilkaisin eilen blogiasi, ja minua oikein liikutti siitä huokuva hyvä mieli. Se kuva, jossa isommat sisarukset antoivat vauvalle suukon, oli tosi ihana.

Aurinkoista kevättä koko teidän perheelle!

Vierailija
29/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin malla

En esittele lapsiani netissä! Palstamammat on kamalia.

Vierailija
30/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen nimi,joka ei todellakaan jää päähän.

aikamoisia nimivirityksiä noilla muillakin oli. yhtä ee-litanioita. huh huh!

ja mallalle tiedoksi;jos laittaa mukuloistaan kuvia nettiin ottaa kyllä itse ihan tietoisen riskin,että niitä arvostellaan! oli se sitten kohteliasta tai ei.

Vierailija
31/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä mä en ymmärrä, että levitetään masun kuvat ja lapset nimineen nettiin ja niistä kun keskustellaan netissä, pitää lopettaa heti.

Minusta pitäisi olla laki, että alle 18-vuotiaiden nimiä ja kuvia ei tungeta nettiin rienattavaksi ja kommentoitavaksi, koska ne ei vielä tajua, että mitä voi tapahtua. Esimerkiksi rienattavaksi palstamammojen sekaan ja haukuttavaksi vammaisiksi ja nimistään. Onko se oikeasti reilua niille viattomille lapsille.

En mä ymmärrä sitäkään, että jollain jää vauva kuume noin pahasti päälle, että tehtaillaan kokonainen joukkue, mutta se on eri asia.

Vierailija
32/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä mä en ymmärrä, että levitetään masun kuvat ja lapset nimineen nettiin ja niistä kun keskustellaan netissä, pitää lopettaa heti.

Minusta pitäisi olla laki, että alle 18-vuotiaiden nimiä ja kuvia ei tungeta nettiin rienattavaksi ja kommentoitavaksi, koska ne ei vielä tajua, että mitä voi tapahtua. Esimerkiksi rienattavaksi palstamammojen sekaan ja haukuttavaksi vammaisiksi ja nimistään. Onko se oikeasti reilua niille viattomille lapsille.

En mä ymmärrä sitäkään, että jollain jää vauva kuume noin pahasti päälle, että tehtaillaan kokonainen joukkue, mutta se on eri asia.

Vierailija
33/33 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli käydä blogi katsomassa ja aivan ihanan näköisiä lapsia olivat kaikki :) Oikein suloisia. Lievää naisenergiaa talossa ;)

Nimistä sen verran, että ei kaikki voi pitää kaikista nimistä ja onneksi nimiä on niin paljon, että jokaiselle varmasti mieluinen löytynee.

Menkääpä ihmiset itseenne ja peilin eteen!