Ketä julkkista muistutat?
Itse näytän tosi paljon samalta kun Maisa Torppa. Muutaman kerran tuntemattomat kadulla on tullut kyseleen, että olenko Maisa :D
Kommentit (18)
Ikinä kuullutkaan.. Itse kuulemma näytän Kate Winsletiltä ja Nancy Sinatralta, mutta siitä olen vain tyytyväinen.
että anoppini mielestä näytän Nicole Kidmanilta :D
että anoppini mielestä näytän Nicole Kidmanilta :D
Mua on myös moni sanonut Nicole Kidmanin näköiseksi
Maisa Torppa on siis Viidakon Tähtösissä mukana.
Itseasiassa mua ei haittaa yhtään, vaikka joka toinen tuttu sanookin Maisan näköiseksi. Mun mielestä Maisa on ihan kaunis, itse en vaan meikkaa tai pukeudu niin överiksi kuin Maisa. Oikeestaan meillä on ihan samanlainen äänikin :D
"Katariina Mäkelää" eli Jasmin Hamidia.. ja toisaalta Angelina Jolieta.. kuinka noita voi edes verrata toisiinsa?? LOL. Puhumattakaan että näyttäisin tai muistuttaisin kumpaakaan kuin korkeintaan hiustenväriltä :D
.. vaikka mieluusti Angelina Jolielta haluaisinkin näyttää mut ei ei.
vaikka mulla paljon kaksoisolentoja onkin. Usein on mua puhuteltu väärällä nimellä tai sanottu, että olen "ihan kuin miniä" tmv.
Itsekin olen nähnyt kaksoisolentoni mm. huvipuistossa; oli aika hämmentävä kokemus.
vai mikä nyt nykyään on nimeltään.
Voi kun pitäisikin paikkaansa! En valitettavasti ole läheskään niin upea tai kaunis. Mutta tulin kyllä iloiseksi kun tämän kuulin.
vai mikä nyt nykyään on nimeltään.
En ole koskaan kuullut edes nimeä.