Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: aiotko ottaa tänään viinaa?

Vierailija
30.04.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just korkkasin

Vierailija
2/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista koska viimeksi olisin ollut selvin päin vappuna. Aika ankeeta. Hyviä puolia on kyllä myös, ei tule sitä hirveää krapulaa ja painokin on pudonnut 4-5 kiloa vuodenvaihteesta kun on jäänyt viinakset ja krapularuoat pois. (Muutenkin toki ruokavalio muuttunut...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on niin täysi olo (söin suklaata, liikaa) ettei tee yhtään mitään mieli- jää nähtäväksi

Vierailija
4/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jawohl! Yes! Sì! Da! Oui! Javisst!

Vierailija
5/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo, 2 dl:n pullo Suomi-viinaa. Lisäksi kolme puolen litran sidukkaa ja toistaiseksi lasillinen kuivaa kuohuviiniä. Varmaan menee loppukin ja ehkä vielä vähän sidukkaa?

Can't say.

Vierailija
6/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen arkipaiva.

Kommunistisissa valtioissa juhlitaan kai huomenna? ;)

Vierailija
7/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä aio.

Vierailija
8/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä harmittaa, olis tosi kiva päästä juhlimaan! Mutta hauskaa ja vauhdikasta vappua teille, jotka pääsette sitä kunnolla juhlistamaan! :)) Ottaakaahn munkin puolesta. Toki hyvää vappua myös muille.

Vierailija
9/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä harmittaa, olis tosi kiva päästä juhlimaan! Mutta hauskaa ja vauhdikasta vappua teille, jotka pääsette sitä kunnolla juhlistamaan! :)) Ottaakaahn munkin puolesta. Toki hyvää vappua myös muille.

Kiitos! :D

Mä varmasti otan sun puolesta myös ja toki kohta joku siitä ehtii muistuttaa, mutta so be it :)

Vierailija
10/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viinaa en juo koskaan.

Vierailija
11/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo juokaa ja kuosailkaa minunki puolesta, vähän vituttaa oikeesti tää oleminen näin--- toivoin jo että olisin saanut tietää raskaudesta kesän loputtua. toki kesäisin muutakin teen kun hippaaan esim harrastan ratsastusta ja koirieni kans ulkoilua ja kalastamista mutta tuntuu jotenkin thmältä vain.. mutta tuskin pari kuoharii jossai tuskin haittanevat kun muuten kunnol elää?? vai saanko jo vihat niskaan?? ystävissäni on kuitenkin huumeiden käyttäjiä jotka vaan vetivät vaik olivat raskaana (näin hyvä terveydenhuolto meillä) tosin he käyttivät subutexia koska keskenmeno reflois olisi ollut suuri. ehkäpä se että minulla on myös 13 vuoden (olen nyt 27)käyttö historia tekee oudoksi tämän raskauden. tosin olen korvaushoidossa ollut muutamia vuosia jo.. aina se raitistuminen ei helppoa ole vaikka kuinka lähtisi itsestä. anteeks,juttu karkas käsistä vähän mut selvät vaput!!!

Vierailija
12/12 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna työpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi