Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei haluakaan lasta

Vierailija
30.04.2012 |

Olisko jollakin antaa neuvoa, ollaan kolmekymppinen pari, oltu yhdessä vuosi. mulla on kaksi lasta edellisestä liitosta ja mies rakastaa niitä ja on niiden kanssa todella ihana. vuoden vaihteessa tulin vahingossa raskaaksi, josta mies oli ihan innoissaan, sanoi heti, ettei aborttia missään nimessä. raskaus meni kesken viikolla 8. silloin sovittiin, että jätetään ehkäisy pois ja uusi saa tulla jos on tullakseen. muutettiin yhteen, sen jälkeen on ollut vähän alamäkeä ja riitoja, mun mielestä sellasta normaalia suhteen kasvukipua, mies pitää pahempana, mutta rakastaa kuulemma silti. pari viikkoa sitten mies sanoi, ettei varmaan haluakaan omaa lasta, sitten yhdessä päätettiin aloittaa pillerit uudelleen seuraavista kuukautisista. eipä tullut kuukautisia, vaan pari päivää sitten huomasin olevani raskaana. nyt mies ei haluakaan lasta, enkä minä pysty aborttiin, mies ei kuulemma ole enää varma haluaako minuakaan, kun on ollut riitoja.... mitä ihmettä nyt teen...?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä niskasta kiinni ja kasvakoon aikuiseksi! Eihän tuollasella asialla voi soutaa ja huovata! Lapsi haluttiin, lapsi tulee, thats it!

En jumankauta miettis hetkeäkään aborttia miehen mielipiteen takia, varsinkin kun itse oli mukana suunnitelmassa. Miehet nyt vaan on välillä tuollasia ja sillon naisen täytyy käyttää järkeään miehenkin puolesta.

aikalailla tuollaiset on omatkin ajatukset juuri nyt :) kiitos sulle tästä, rohkaisee!

Kans yksi samaa mieltä. Tietysti ihminen saa mieltään muuttaa, ja suhdekin elää, varsinkin jos olette vasta vuoden seurustelleet. Mutta ennenkaikkea, jos on yhteistuumin jätetty ehkäisy pois, niin yhdessä kannetaan vastuu lapsestakin! En tekisi aborttia, jos itse lapsen haluisin. Jos suhde ei sitä kestä, niin sitten ei kestä.

Ärsyttää miehet (tai yleensäkin ihmiset ) jotka eivät tiedä mitä haluavat. ollaan yhdessä, muttei sitten kuitenkaan tiedetä halutaanko olla, ja olisko tämä nyt sitten mulle oikea ihminen... Jumankauta päättäkää jo!

Minusta ihminen kyllä tietää, jos toinen on oikea ihminen kumppaniksi. Ja vielä paremmin tietää, kun ei ole. Itsellä oli sellainen kummallinen olo takaraivossa koko seurusteluajan ex-poikakaverin kanssa. Jokin häiritsi. Ja erohan siinä tuli, vaikka yritin ajatella että tämä mies on hyvä mies, fiksu ja menestyvä, fyysisesti viehättävä jne...

Vierailija
22/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä niskasta kiinni ja kasvakoon aikuiseksi! Eihän tuollasella asialla voi soutaa ja huovata! Lapsi haluttiin, lapsi tulee, thats it!

En jumankauta miettis hetkeäkään aborttia miehen mielipiteen takia, varsinkin kun itse oli mukana suunnitelmassa. Miehet nyt vaan on välillä tuollasia ja sillon naisen täytyy käyttää järkeään miehenkin puolesta.

aikalailla tuollaiset on omatkin ajatukset juuri nyt :) kiitos sulle tästä, rohkaisee!

Kans yksi samaa mieltä. Tietysti ihminen saa mieltään muuttaa, ja suhdekin elää, varsinkin jos olette vasta vuoden seurustelleet. Mutta ennenkaikkea, jos on yhteistuumin jätetty ehkäisy pois, niin yhdessä kannetaan vastuu lapsestakin! En tekisi aborttia, jos itse lapsen haluisin. Jos suhde ei sitä kestä, niin sitten ei kestä.

Ärsyttää miehet (tai yleensäkin ihmiset ) jotka eivät tiedä mitä haluavat. ollaan yhdessä, muttei sitten kuitenkaan tiedetä halutaanko olla, ja olisko tämä nyt sitten mulle oikea ihminen... Jumankauta päättäkää jo!

Minusta ihminen kyllä tietää, jos toinen on oikea ihminen kumppaniksi. Ja vielä paremmin tietää, kun ei ole. Itsellä oli sellainen kummallinen olo takaraivossa koko seurusteluajan ex-poikakaverin kanssa. Jokin häiritsi. Ja erohan siinä tuli, vaikka yritin ajatella että tämä mies on hyvä mies, fiksu ja menestyvä, fyysisesti viehättävä jne...

Ihan samalla tavalla sä siis olet itsekin jahkannut sen eksäsi kanssa? Kyllähän jokainen osaa jälkikäteen sanoa eksistään, että olisi pitänyt lähteä paljon aikaisemmin. Jopa minä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan aborttia tee miehen painostuksen vuoksi. Yrittäkää sopia asiat ja lopettakaa riidat - lastesi ei ole hyvä kuunnella sellaista. Parisuhteet alkaa ja päättyy, mutta vanhemmuus on ikuista. Hyvää kevättä!

Vierailija
24/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei ole tyyvyväinen liittoonne vaikka sinä olet. Ihmiset kokevat riidat niin eri tavoilla - mikä toiselle on ns. normaaleja yhteenottoja kahden itsenäisen ihmisen välillä on toiselle osoitus parisuhteen kestämättömyydestä.

Sinua en osaa neuvoa. Suhteeseen ei voi ketään pakottaa, itse en aborttiin pysystyisi. Muista kuitenkin, ettei lapsi sinänsä tuhoa tai pelasta liittoa. Eli et abortilla voi miestä pitää, mutta toisaalta ei ole takeita, että miehestä on oikeasti isäksi, jos lapsen pidät.

Vierailija
25/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on juuri ollut riitoja niin on varmaan mieli myllerryksessä.

Vierailija
26/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mies ei ole tyyvyväinen liittoonne vaikka sinä olet. Ihmiset kokevat riidat niin eri tavoilla - mikä toiselle on ns. normaaleja yhteenottoja kahden itsenäisen ihmisen välillä on toiselle osoitus parisuhteen kestämättömyydestä.

Sinua en osaa neuvoa. Suhteeseen ei voi ketään pakottaa, itse en aborttiin pysystyisi. Muista kuitenkin, ettei lapsi sinänsä tuhoa tai pelasta liittoa. Eli et abortilla voi miestä pitää, mutta toisaalta ei ole takeita, että miehestä on oikeasti isäksi, jos lapsen pidät.

Ollaan sovittu, että yritetään päästä kriiseistä yli, rakkaus ei kuitenkaan ole kadonnut, tuntuu vaan että arki on yllättänyt molemmat. abortilla en voi miestä pitää, enkä muutenkaan, jos niin ei ole tarkoitettu. en haluaisi häntä pakottaa vanhemmaksi, mutta abortti tuntuu mahdottomalta ajatukselta...

Vierailija
27/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on niin, toivon ainakin.. haluankin antaa hänelle aikaa. en tiedä uskallanko nyt edes mainita raskaudesta, vai vaikenenko aiheesta sen aikaa, kun hän saa ajatuksiaan selväksi. tuntuu vaan niin yksinäisltä ja raskaalta.. lasten takia yritän näyttää iloista naamaa

Vierailija
28/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi on kyllä lyhyt aika, että aika nopeasti olette noihin vauvahaaveisiin päätyneet. Tuohan siinä on riskinä kun on vasta vähän aikaa ollut yhdessä, että toinen ei sitten olekaan ihan sitä mitä on luullut.

Mutta lapsesta, jos tiedät että et pysty aborttia tekemään, niin eihän siinä sitten paljon miettimistä ole. Mies tekee oman päätöksensä, haluaako jatkaa ja olla isä ja sinähän olet jo omasi tehnytkin, että vauva tulee. Onnea vain odotukseen!

Vierailija
29/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ottaa rauhallisesti nuo uusperhekuviot...

Mutta, etpä sinä voi muuta tehdä kuin pitää sen vauvan. Mies joko sopeutuu ajatukseen tulla oikeasti isäksi, tai sitten ei. Riidat kuuluu elämään, etenkin alkuvaiheessa hyvinkin helposti, oli siinä muita lapsia tai ei.

Vierailija
30/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän ne pitäis, joskus rakkaus vaan sekoittaa pään ja tulee mentyä korkealla ja kovaa, tippuukin sitten korkealta. en vaan jaksa ymmärtää miksi ensimmäinen keskenmenoon päättynyt raskaus oli miehelle niin ihana asia, nyt sitten kaikki yhtäkkiä tuntuukin kamalalta... voisko olla sitoutumiskammoa vai jotain itsenäisyystaistelua...

Vierailija
31/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelen minäkin. Todennäköisesti mies on kovin epävarma teidän suhteestanne eikä siksi halua juuri nyt lasta.

Vierailija
32/32 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin arvelen minäkin. Todennäköisesti mies on kovin epävarma teidän suhteestanne eikä siksi halua juuri nyt lasta.

niin se varmaan on, kuitenkin aikuisia ihmisiä ollaan ja vastuu molemmilla, epävarmuuden ymmärrän, mutta jos nyt teen abortin, en ehkä enää tule raskaaksi kun ikääkin on jo ja myös keskenmenoja alla... en tiedä pystyisinkö muutenkaan asian kanssa elämään. en kuitenkaan halua miestäkään mitenkään loukata tai painostaa, umpikuja siis.. tottakai olisin itsekin iloinen jos lapsi tulisi vakaaseen ja varmaan tilanteeseen... äh, ihan sekaisin itsekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi