Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sellaista teet mikä ei sovi iällesi tai sukupuolellesi?

Vierailija
29.04.2012 |

Mitä sellaista teet, mistä pidät tai mitä harrastat mitä ei yleensä mielletä ikäisesi ihmisen tai sukupuolesi edustajille tyypilliseksi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kortti- ja lautapelit kelpaavat mulle. Olen miesvaltaisella alalla töissä, olen jääkiekkofriikki ja tykkään ajella mönkijällä, moottorikelkalla yms. Laskettelen. Olen lisäksi lentänyt purjelentokoneella, riippuliitimellä, pienmoottorikoneella :) Tykkään myös käydä kaikki laitteet huvipuistoissa.

Vierailija
22/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin onhan meitä kaksimetrisiä, miehekkäitä, urheilullisia ja erittäin hyvin toimeen tulevia miehiä täällä ehkä muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan joka paikassa, myös töissä. Kaivan myös nenää.Ja röyhtäilen.

Sillon tällön käyn diskossa, vaiks oon jo 45 v. Nuorin, joka on pyytäny puhelinnumeroa oli 22 v. Sopimatonta tämän ikäiselle, kerta kaikkiaan.

Vierailija
24/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon isokokoisia tatuointeja. "Hihat" melkeinpä jo. Ja lisää aion ottaa. Lävistyksistä en välitä eikä niitä ole minulla lainkaan. Yleensä naisilla on just toisinpäin. Saattaa olla joku nenäkoru ja vielä huulikorukin lisäksi, mut ei juurikaan näkyviä tatuointeja. Hmmm... noh, jos ja kun käytän bändipaitoja (harvoin nykyään) niin ne on miesten mallia. En tykkää niistä "girlie"-mallisista paidoista. Pelaan konsolipelejä (toimintaa ja kauhua).

Siinäpä niitä. Nyt saa haukkua noloksi, lapselliseksi white trashiksi. :D

Vierailija
25/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja soitan afrikkalaisia rumpuja.

Vierailija
26/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: 36v kahden lapsi äiti.

Kerrankin joku muukin! Minä myös.

T: 33v kolmen äiti

Siis kuuntelen gangstaräppiä ja suomiräppiä. Treenaan myös budolajeja, mulla on prätkäkortti ja olen vähän liian vanha työpaikkaani...

Mama 34-v

Vierailija
27/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aivan hulluna jääkiekkoon ja kiroilen liikaa. Noista ainoastaan kiroilemisen haluaisin muuttaa, muuten olen tyytyväinen itseeni.

Vierailija
28/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yritän just viimeistellä kandidaatin tutkielmaa.

Syy sopimattomalle iälle on just tää, en tee sitä mitä pitäis, vaan jotain muuta.

Vierailija
29/47 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotona on mies ja kaksi lasta. Ikää 30+. Tulin nuorena äidiksi ja elin teininä todella kiltisti, sitä nuoruutta kai sitten eletään...

Vierailija
30/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuuntele gangstaräppiä, jos tällä tarkoitetaan "uhoajia". Mutta kuuntelen esim. Cheekiä ja Herrasmiesliigaa, meillä on ystäväni lapsen kanssa samanlainen musiikkimaku. :D

Olen voimakkaampi kuin moni mies. En ole ulkonäöltäni mikään Kike Elomaa, vaan ihan naisellinen ja pienikokoinenkin. Saan kuulla esim. ystävien muuttotalkoissa kommentteja voimistani. En tajua itsekään, miksi olen vahva, kun en edes käy kuntosalilla. Toki olen ikäni harrastanut muuta liikuntaa, mutta en mitään, mistä pitäisi tulla voimaa. :O

Lisäksi (niin kuin joku muukia aiemmin täällä) vedän aina kärrynpyöriä. Joskus kaverit ovat hävenneet silmät päästään, kun olemme olleet tyttöporukalla kaupungilla ja en ole malttanut ola heittämättä muutamaa kärrynpyörää...:D

Ja trampoliinit, ne ovat suuri intohimoni.

Kun mennään miehen kanssa kyläilemään, jos pihassa on trampoliini on pakko käydä ihan ensimmäisenä tekemässä muutama hyppysarja, ja tämä ennen kuin olemme edes menneet kyläpaikkaan sisälle. Yhden kaverin lapsi sanookin minua kuulemma tramppatädiksi. :D

Että näin hulluja sitä ollaan...

t.nainen 28v

Vierailija
31/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autotallin oveen verhoiksi, kun kuulemma minä olen vallannut autotallin työkaluineen. Itse ei enää pysty terveydellisistä syistä johtuen tekemään mitä pölyävää hommaa. Joten omakotitalossa asuvina minä olen ottanut haltuuni nikkarointihommat. Mies toimii elätettävänä pihakoristeena.

Vierailija
32/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt kenenkään toisen naisen tekevän sitä.

Vierailija
33/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh.. Ei tässä ketjussa ole mitään sellaista mitä nainen tai mies ei "saisi" tehdä. Ja joku sanoi ettei laskettelu olisi naiselle sopivaa, Miten niin? Naisia tuolla rinteissä on enemmän kuin miehiä.

Olen minäkin 25-vuotias jonka harrastuksina on mm. neulominen, virkkaaminen, ompelu, piirtäminen, puutarhanhoito, kerään puukkoja, luen paljon kirjoja, minulla on tatuointeja (isoja siis) sekä dermaleja, salilla käydessäni teen liikkeet isoilla painoilla ja olen lihaksikas, harrastan taekwondota, rassaan moottoripyörää, teen kotona niitä kotihommia mitä nyt sattuu olemaan meillä kun ei ole "miesten ja naisten töitä", en käy baareissa, vihaan kaikkia pakkojuhlia, pelaan paljon, kerään gore-, splatter- sekä kauhuelokuvia, kuuntelen lähinnä aggressiivista punkkia (blood for blood jne.) sekä psychobillya ja olen äiti sekä naimisissa.

Mikä noista nyt ei olisi minulle sopivaa tekemistä? No kaikki ovat, samoin kuin kaikki noista luettelemistanne tekemisistä (paitsi ehkä se rään syönti, mutta toki jos on jäänyt taaperon tasolle niin ok) on hyväksyttävää ihan kaikille ja kaiken ikäisille. Ahdasmielisyys on tämän maailman ongelma muutenkin joten voisitteko nyt edes luopua tuosta ajattelutavasta.

Vierailija
34/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias lapsi, ja ikää itsellä 22.

Vierailija
35/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stereotypioita ruokkia vuodesta toiseen? KAIKKI on sallittua KAIKILLE terveen järjen rajoissa. Eli en päästäisi meidän 7-vuotiasta trukin ohjaamoon. Mutta aikuisille ihmisille ei kai ole mitään rajoitteita??

TYPERA kysymyksenasettelu.

Vierailija
36/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, eli vuosikymmeniä sitten valitsin miesvaltaisen alan. Sitten päädyin nuoreksi työnjohtajaksi, mikä oli sekin epätyypillistä.

Nyt varttuneempana en enää ole pitänyt mitään erikoisen sopimattomana. Jotkut tosin kummastelevat naisten osallistumista metsästykseen, mutta yhä vähemmän kun varsinkin tytöt metsästävät, ja melko monet vanhemmatkin naiset.

Vierailija
37/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan kesärenkaat autoon itse

Miten näkisitkään, jos naiset vaihtavat niitä kotipihalla tai omassa autotallissa? Entä talvirenkaitten vaihto, sopiiko se vain miehille?

Muuan nainen ilahtui kun näki minun sahaavan moottorisahalla. Hän kun oli siihen mennessä luullut olevansa ainoa ja miehen sukulaisetkin olivat sitä kummana pitäneet.

Vierailija
38/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjani ovat sellaisia, joita yleensä pojat katsovat. Kuuntelen myös black metallia, joka mielletään hyvin vahvasti "miesten musiikiksi".

Vierailija
39/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä onko niin erikoisia juttuja. Mutta nikkaroin ja rakennan paljon kaikenlaista, osaan käyttää paljon erilaisia koneita ja rakastan extreme- lajeja.

Vierailija
40/47 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis miesten, vaan poikien. Ei sovi sukupuoleen eikä ikään:)