Mitä sellaista teet mikä ei sovi iällesi tai sukupuolellesi?
Mitä sellaista teet, mistä pidät tai mitä harrastat mitä ei yleensä mielletä ikäisesi ihmisen tai sukupuolesi edustajille tyypilliseksi?
Kommentit (47)
Leikkasin sen, kun tukka alkoi lähteä raskauden jälkeen. Vähän hävettää välillä, mutten keksinyt muutakaan.
Harrastan moottoripyöräilyä, mutta tuo nyt ei liene kovin epätavallista nykyään.
- raskaana
- "äitipuoli"
- avoimesti kotona piereskelevä
En tee meillä ruokaa vaan mies tekee. Opiskelen miesvaltaista, luonnontieteellistä alaa.
Niin kotimaista kuin ulkomaistakin.
Se aiheuttaa aina suurta hämmästystä, jos puheeksi tulee.
huonekalujen kokoamisesta, tekniikasta jne. vaikka olen naisellinen nainen. Otan isojakin riskejä, mitä kauhistellaan välillä. Tanssin ja laulan hervottomana, en hillitysti. Sorry :).
Olen myös pienten lasten äiti vaikka ikää pitkälti yli 40.
Harrastan ns. extremelajeja eli maastopyöräilyä, kalliokiipeilyä, koskimelontaa ja vapaalaskua.
No, ensinnäkin pidän tennareita, pillifarkkuja ja nahkatakkia kesät-talvet, en jaksa keskustella ja ruotia esim. parisuhdetta (mies jaksaisi, mun mielestä ei niin oo tarvis, kun kaikki on ihan ok..), en jaksa siivota, kuuntelen punkkia ja käyn punkkikeikoilla yksin, viihdyn yksin. Mm. nuo. :D
Ostan polkupyöräni miesten malleina.
Myös kortti- ja lautapelit kelpaavat mulle. Olen miesvaltaisella alalla töissä, olen jääkiekkofriikki ja tykkään ajella mönkijällä, moottorikelkalla yms. Laskettelen. Olen lisäksi lentänyt purjelentokoneella, riippuliitimellä, pienmoottorikoneella :) Tykkään myös käydä kaikki laitteet huvipuistoissa.
ja myös käytän niitä, vaikka se onkin kerrassaan keski-ikäistä ja naurettavaa. Kun mun tekee mieli laittaa rusettipinnit, niin laitan. On jäänyt jokin vaihe elämättä ennen vakavoitumista.
Minä teen meillä kaikki miesten työt -pinneineni ja meikkeineni-. Teen lapiohommat, kaivan pihaa, revin irti lautoja, maalaan ulkoverhousta, kaivan moskat hajulukoista, piinaan autokauppiasta ja ikkunatiivisteiden ovelta-ovelle -myyjää.
Mies hoitaa lapsia, topsuttelee niille talkkia vaippaan, käy töissä, kulkee edellä ruokakaupassa ja minä ostan moottoriöljyt autoon.
En sovi mihinkään muottiin, mutta sovimme yhteen.
Se on samaan aikaan hirveä taakka ja monipuolinen työkalu. Vähän kuin kymmenen kilon linkkuveitsi.
Myös kortti- ja lautapelit kelpaavat mulle. Olen miesvaltaisella alalla töissä, olen jääkiekkofriikki ja tykkään ajella mönkijällä, moottorikelkalla yms. Laskettelen. Olen lisäksi lentänyt purjelentokoneella, riippuliitimellä, pienmoottorikoneella :) Tykkään myös käydä kaikki laitteet huvipuistoissa.
Ihan omaksi huvikseen tulee välillä heitettyä kärrynpyöriä. Kerran oli pakko vetäistä sellainen työpaikan käytävälläkin valvontakameroista huolimatta.
piereskelen avoimesti melkein kaikkien keskuudessa. siis ystävieni, perheen ja miehen aikana. en kuitenkaan töissä tai sukujuhlissa
T: 36v kahden lapsi äiti.
Kerrankin joku muukin! Minä myös.
T: 33v kolmen äiti
mitä tekisin, joka sopisi iälleni tai sukupuolelleni...