Appiukolle mun koko on kuin punainen vaate!
Olen 170 cm ja ylipainoinen. Itse se on160 cm. Jaksaa huomautella halveksivasti pituudesta ja haukkuu suoraan läskiksi.
Kommentit (9)
samalla mitalla takaisin.
Jälkikäteen keksin vaikka miä sanomista, ap
Voi olla aikka minkälainen imbessilli, kunhan on hoikka. Tulisit appeni kanssa loistavasti toimeen. Olisit varmaan ihanneminiä :) ap
vastauksia! Vaikka pelkästään vilpitön huudahdus "anteeksi miTÄH??" voi olla hyvä. Ja sitten kysyt viattomasti, että "onko appi sen takia niin ilkeä, kun on niin lyhyt että pitää kiusata muita?" Sopii loukkaukseen kuin loukkaukseen, :P
ihan idiootteina. omalle pojallensa toivottiin rikasta ruotsalaissuvun kaunotarta vaimoksi :DDDD
eron jälkeen vaimonsa totesi, että meidän olisi pitänyt ostaa omat ruuat kaappiin, vaikka elätin sen ällötyksen ja sen lapset, jotka eivät tienneet mitään normaalista perhe-elämästä
vastauksia! Vaikka pelkästään vilpitön huudahdus "anteeksi miTÄH??" voi olla hyvä. Ja sitten kysyt viattomasti, että "onko appi sen takia niin ilkeä, kun on niin lyhyt että pitää kiusata muita?" Sopii loukkaukseen kuin loukkaukseen, :P
Kumarru vielä sitä pännää kohti kämmenillä reisiin nojaten niinkuin lapselle jutellessa ja esitä kysymys selkeällä "tämän kolmivuotiaskin ymmärtää" sävyllä. Että mikäs pikkusta harmittaa?
Kumarru vielä sitä pännää kohti kämmenillä reisiin nojaten niinkuin lapselle jutellessa ja esitä kysymys selkeällä "tämän kolmivuotiaskin ymmärtää" sävyllä. Että mikäs pikkusta harmittaa?
Ap, tee näin, ja tuu kertomaan miten appi reagoi.
Läski on terveysriski ja verorahojen kuluttaja. Amerikoissa tarpeeksi ylipainoisille ei anneta edes vakuutusta, ovat liian kalliita.