Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna alkaa easy diet-kuuri. Kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
29.04.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaksepäin niin ehkä se löytyy. Hyvin tuntuu menevän.

Vierailija
2/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedin läpi easy dietin vuosi sitten ja olin aivan energiaton 3 päivän jälkeen.

Luontaistuotekaupan myyjä kehotti syömään suolaa!!

ostin pussillisen ruususuolaa, otin pienen kiteen kahden tunnin välein ja olo helpottui huomattavasti. 3 päivän jälkeen ei ollut heikko olo, ei nälkä eikä tehnyt mieli mitään.

Onnistuneesti vedin 2 viikon kuurin loppuun ja vieläkin olen bikinikunnossa.

Suola auttaa heikotukseen. Kokeile!!

Vierailija
4/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran tiedän että jotain pussimömmöjä syödään.

Mikä tuossa on ideana, miten aloitetaan ja millä, mistä saa ja paljonko maksaa..? Mitä lupaa? Mitä tekee? Sivuvaikutukset? Vaarat?

Kaikki fakta pähkinänkuoressa!

t. olisin kiitollinen

Vierailija
5/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä saat kaikki neuvot.

Muista syödä suolaa..ehkäisee pahan olon.

mulla oli niin hyvä myyjä että osasi mainita asiasta, muuten olisi jäänyt dieetit kyllä kesken.

Vierailija
6/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on ideana- Keho saatetaan ketoositilaan jolloin rasva palaa, mutta kun saa kaikki ravinteet pusseista niin pystyy elämään normaalisti.

miten aloitetaan ja millä- ostamalla pirtelöt ja keitot ja aloitat vaan syömään niitä.

mistä saa ja paljonko maksaa..? - luontaistuotekauppa, n. 10e päivässä

mitä lupaa? Mitä tekee? Sivuvaikutukset? Vaarat?

Kaikki fakta pähkinänkuoressa!

Rasva palaa, energiataso nousee, terveelle ihmiselle ei vaaraa jos on dieetillä vain 2-3 viikkoa

Vierailija
7/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri valmistajien kamoja. Sitten voi aloitella osanutraamalla, ehkä se täysnutraamiseen siirtyminenkään ei ole sillä lailla yhtä helvettiä (kuten se mulla oli pystymetsästä). Easydiet on siitä hyvä, että pusseja saa ostaa pienempiä määriä kerralla, että näkee meneekö alas. Eka pussikeitto tai pirtelö on joka tapauksessa aika järkytys, mutta ihmeen nopeasti siihen tottuu. Ihmiset pitää niin erlaisista jutuista. Mua etoi easydietin tuotteet todella. Ne oli mielestäni ku-vot-ta-via. Toisaalta sitten taas mulle maistuu parhaiten esim. Nutriletin tomaattikeitto, joka on monen superinhokki. Nää selviää oikeastaan vain kokeilemalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi