Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö hautajaisissa itkeä
29.04.2012 |
jos ei itketä oikeasti? Riittääkö jos vain näyttelee surullista? Kyseessä tuttu, ei sukulainen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sinne näytteleämään mennä, vaan jättämään viimeiset jäähyvästit. Jos et pitänyt vainajasta etkä jää kaipaamaan häntä, voit hyvin olla naama peruslukemilla "tervemenoa"-fiiliksillä kuitenkin omaisten surua kunnioittaen.