Kuinka monella on vihko mihin merkata tärkeät ketjut av:lla eli
parhaat ketjut mitä olet kirjoittanut ja mitkä on ottanut tuulta alla tai kivat toisten aloittamat ketjut. päiväysten kanssa ja siitä on kiva etsiä hyvät ketjut ja etsiä haulla ja nostella aika ajoin. Kuka tekee tätä?
Minä!!!!
Kommentit (45)
niin millä hitolla voi muistaa mitä siinä kysyttiin?
Onko tämä tarkoitettu samanlaiseksi ketjuksi kuin se "minkä laulun laulat vieraillesi heidän lähtiessään" tms.?
Koska jos on niin eipä ole lähellekään yhtä herkullinen aloitus.
Tykkäsitkö laulu-ketjustani? Eikö olekin hyödyllinen ketju? Olen minä senkin aloittanut, mutta kumpikaan ei ole provo :)
t. molempien ap :)
Tulipalosta pelastaisin sen ja lapset.
ja en ehdi kytätä vieressä vastauksia. Ja haulla täytyy muistaa ihan sanatarkasti otsikko oikein tai ei muuten löydy.
Mutta mulla on taktiikkana linkittää sähköpostin luonnosviesteihin noita ketjuja.
Aatteles jos lähetät sen vahingossa jollekin? Tai virus iskee ja tekee sen... Kiva kun siellä on kaikkia pinppi-ketjuja yms...
tekisin asiakirjan wordiin johon kopioisin linkit, sinne sitten lisäilisin uusia linkkejä.
ei kai kukaan oikeasti kirjottele vihkoon näinä aikoina tällaisia asioita
tai maailmanhistorian pikkujättiläiseksi. niin paljon hyvää materiaalia on vuosien aktiivinen palstailu jättänyt jälkeensä :)
jälkeen rimpsu muita omia aloituksiani, kuten nyt tätä tehdessä.
Olenkin alkanut kirjoittaa ne omat aloitukseni muistiin, sillä olen vuosia kirjoitanut tänne aivan valtavasti asiaa kuten lapsista jne. vaikka mitä..
Tulikin mieleeni että saatan vielä kirjoittaa kirjan elämästäni, täällä on tosi paljon omakohtaisia kokemuksiani synnytyksistä varhaiskasvatusammattiini ym.
Tässä eräs ketju joka aina välillä pulpahtaa esiin,
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1139501/80luvun_kura…
Olen kirjoittaja tässä samassam ketjussa ja hauskaa oli kun muisteltiin menneitä.
- 11
- 16
- 19
- 26
- 29
- 32
- 37
- 43
minullakin pulpahtaa aina tuohon otsikko-kohtaan otsikkoja joita olen aikojen saatossa kirjoittanut... siitä on kiva katsoa ja hakea haulla ja nostaa xD on minulla koneella kansiokin missä on parhaat aloitukseni :)
mä kirjoitan blogiini hyvät otsikot muistiin. pari kommenttia siihen viereen. blogini ei ole julkinen vaan vain minun silmille.
vitutti kun kaikki vanhat linkit ei toiminut enää uudistuksen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="29.04.2012 klo 16:56"]
Ei ole olemassa noin luusereita.
Onko tämä tarkoitettu samanlaiseksi ketjuksi kuin se "minkä laulun laulat vieraillesi heidän lähtiessään" tms.?
Koska jos on niin eipä ole lähellekään yhtä herkullinen aloitus.
Mun kirjanmerkeissä olevat ketjut on esim.
-musa-aiheisia ketjuja, sieltä löytyy välillä hyviä uusia bändejä/lauluja, jotka saa talteen kun tallentaa ketjun
-yhden sairauden oiremaailmaa käsittelevä ketju
-joitain aihepiiriltään säästämisen arvoisia ketjuja (kuten 90-luvun nuoruusmuistelu)
-yksi trolliketju, jota en ole saanut vielä luettua loppuun, koska naurattaa aina niin paljon
Pliis mikä se trolliketjun linkki on ? Kuolen tylsyyteen
Minullakin on. Kolmas vihko jo menossa ja ne on aika paksuja.
Tottakai on. Mutta nykyään tämä merkitsee ne ihan itse tämä nimimerkkiuudistus.
Mulla on linkkejä word-tiedostossa.
Ja screencapit kaikista omista vastauksistani :D.
ei noi pinpit yms. kuulu kyllä niihin tärkeisiin
no en mä nyt sentääs noin riippuvainen ole tästä palstasta! vaikka herttasta kai tuo on..
Miten joku voi ottaa tämän noin tosissaan ja olla noin riipuvainen! =DDDDD
Jotain rajaa hei!
Ai niin, tietenkin tämä oli provo, eikö vain?
ei ne lähde minnekään vaikka historiat poistaa.