Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet,kumpi?

Vierailija
29.04.2012 |

Kumpi on parempi,tai jos saisitte valita,naisista,semmonen maailman kaunis nainen joka esittelee vaatteita ja kävelee hienosti,tisseistä ei oo tietokaan ja luinen perse nehän on kauniita ja hyvin palkattuja vai ottasikko perus suomalaisen naisen missä on mistä ottaa kiinni ja tissitkin on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhutaanko tässä nyt naisesta vai jostain esineestä?

Minun kokemuksen mukaan naisesta kun on isompi osa ihan jotain muuta kun fyysinen ulkomuoto.

Toisin sanoen kumpi tahansa käy jos ajatusmaailmat yms. kohtaa.

Vierailija
2/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielest nainen on jo esine,hän on joku mannekiini esittelee vaatteita on langan laiha (muka kaunis)käyttävät amfetamiinä ettei ruoka maistu pysyvät laihoina (luuranko)ovat kauniita tisseistä ei ole tietokaan,missä esitellään vaatteita tavalliselle suomalaiselle naiselle jolla on vähän muutakin kuin luu ja nahka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempi,tai jos saisitte valita,naisista,semmonen maailman kaunis nainen joka esittelee vaatteita ja kävelee hienosti,tisseistä ei oo tietokaan ja luinen perse nehän on kauniita ja hyvin palkattuja vai ottasikko perus suomalaisen naisen missä on mistä ottaa kiinni ja tissitkin on.

Tai jos joutuisin valitsemaan vain ulkonäön mukaan, valitsisin puhtaasti takapuolen mukaan. Rinnat saavat olla pienet, ne on monesti isoja rintoja kivemmat ja lihaakin saa olla, mutta ei luuperse, eikä läskiperse. Pyöreä nätti pylly, niin kaikessa muussa voisi tehdä kompromissejakin. Eipä tarvitse valita ulkonäön pohjalta, kun minulla on hän, jota rakastan. Kaikki toiveeni täyttyvät hänessä. Siihen riittäisi hänen rakastettava luonne, mutta rakastan hänen ulkonäköäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi