Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkin ja surullisin laulu, joka saa sinut aina tunteiden valtaan?

Vierailija
28.04.2012 |

Miksi?

Mun sydämeni tänne jää. Ne sanat vain on sellaiset, joita jää kuuntelemaan.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Rautiainen: Meille niin rakas

Vierailija
122/124 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi and the leavings - Pimeä tie, mukavaa matkaa. No miksi ei? Onhan se ihan kamala! :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydämeni tänne jää.

Kymmenisen vuotta sitten tv:ssä oli kotimainen dokumentti nuorehkosta äidistä, joka sairasti parantumatonta syöpää. Järjesteli miehensä kanssa tulevia hautajaisiaan, johon pyysi erästä tuttavaansa laulamaan ko. laulun.

Joko odotin esikoistani tai olin juuri tullut äidiksi, kun näin dokumentin. Jäi hormonihuuruisen herkän ihmisen mieleen pitkäksi aikaa. Nytkin tulee itku, kun tätä kirjoitan ;(

Vierailija
124/124 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön Loisto ..."joka aamu on vieras ja tuntematon, joka aamu yön valkeus voittaa. Se hetki on kaunis ja kuolematon, jos vain huominen sen jaksaa vielä soittaa. Ja niin kun kauas kuljetaan, on pakko mennä päivä kerrallaan"...

Pikkukeskosvauvamme taisteli hengestään sairaalassa, kun tämä biisi oli uusi ja soi useasti radiossa. Tuohon assosioituu niin täysin ne tunteet ja tunnelmat, mitä silloin koimme. Aamuvarhain soitimme aina pelonsekaisin tuntein sairaalaan kysyen, miten yö on mennyt. Joka aamu valkeus voitti ja nyt lapsi on reipas 2. luokkalainen ❤.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi