Perheriita: koska vappupallon saa ostaa?
Kommentit (29)
On jääty ilmankin kun on aikailtu. Ei aikailla enää.
Itse ostin tänään kun käytiin kaupoilla. Tämä on niitä asioista joista ei ehkä kannata riidellä, löytyy ehkä tärkeämpiäkin...
Siis keskustelu siitä koska saa ostaa vappupallon?
Täytyy olla provo. Ei voi olla totta. Ei voi olla mahdollista.
Siis mitä svitun väliä on sillä koska joku vappupallo ostetaan? Onko vappu jollekin joku elämää suurempi juhla? Ne pallothan kestää monta päivää. Olen siis niin sanaton.
Tämä av on ihan paras. Jos Irwin G. oli kaikkien suomalaisten sosiologien isä ja äiti, niin av vetää paljon paremmaksi. Koska saa ostaa vappupallon. Tirsk.
Voisitteko kuvitella riitelevänne siitä pitääkö auto huollattaa ohjelman mukaan kerran vuodessa vai ei? Vai ostetaanko uudet renkaat jos vanhoissa on kulutuspintaa jäljellä liian vähän (sakkorenkaat)?
Mä olen aina vähän ihmetelly sitä tapaa, että se pallo ostetaan vasta vapputorilta vappupäivänä. Silloinhan se vappu on melkeen jo ohi. Jostain syystä teemme kuitenkin usein niin. Välillä on lapsille ostettu aikaisemmin, mutta yleensä vasta vappupäivänä.
Mun mielestä on kätevää ostaa pallo silloin, kun niitä alkaa olla saatavilla. Samahan se on sinänsä, milloin lapsi pallon saa, ja tietää kyllä että kun on yksi saatu niin enempää ei tipu myöhemmin. Monta päivää iloa siitä on joka tapauksessa. Meidän 2v on jo paininut pallonsa kanssa innoissaan jo monta päivää niin että se on jo vähän lerpahtanut, mutta eiköhän se vapun yli kestä kuitenkin.
Jos sitten vappuaattona ja -päivänä käydään tapahtumissa, piknikillä, vappulounaalla tai ihan missä vaan viettämässä vappua niin on paljon helpompaa liikkua ja olla kun ei tarvitse vahtia ettei pallo häviä tai hajoa.
Mies suuttui, hän haluaa ostaa vappukävelyltä pallot. Että näin meillä. Ostakoon jotain muuta.
sai vappupallon vasta vappuna (vappupäivänä?) ja ulkoa. Mutta harva tätä enää noudattaa.