Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta lennoista HKI-Billund, yhtiöillä blue1-Cimber Sterling (vaihtoaika 50 min)

Vierailija
28.04.2012 |

miten onnistui? (vaihto Köpiksessä).

Sorry uus avaus samasta aiheesta, mutta ajattelin, jos jollain olisi juuri näistä lennoista kokemusta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/2 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Cimber Sterling on tosi pieni yhtiö, Tanskan paikallislentoja. Koneet on näitä tositosipieniä potkurikoneita, joihin mahtuu parikymmentä ihmistä.

Vaihtoaika 50 on kansainvälisen laskutavan mukaan riittävä. Kastrup on melko iso lentokenttä ja vilkas vaihtopaikka, mutta se on myös hyvin selkeä kenttä.

Jos sitä suret, pitääkö Helsingin-lennot tavarat hakea itse hihnalta, niin se riippuu ihan siitä, onko toi Sterling Blue1:n ja SAS:n yhteistyökonsortiossa mukana ja onko lippu myyty yhdellä kertaa koko matkalle. Mutta senhän saat selville kun katsot lipustasi ja jos sulla on e-liput, niin sieltä löytyy kyllä ohje, kun avaat ohje-ikkunan Blue1:n sivuilla.

Parhaiten asia selviää kun soitat Blue1:n neuvontaan, ilmoitat lippunumerosi ja kysyt, pitääkö tavarat itse poimia hihnalta jatkolentoa varten. Täältä ei ihan varmaa tietoa varmastikaan voi saada ja ihmisillä on erilaisia kokemuksia mm. lipputyypeistä riippuen.

Noin yleisesti ottaen paljon matkustavana sanoisin, että kun kyse on maan sisäisestä jatkolennosta, niin aika epätodennäköistä on, että sun pitää itse hoidella tavarat jatkolennolle. Kyllä lentoyhtiö huolehtii niiden siirrosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi