Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin miehet, kumpaa ilman olisitte loppuelämänne:

Vierailija
27.04.2012 |

anaaliseksiä vai suihinottoja? Ja tätä jälkimmäistä nimenomaan saavana osapuolena. Jos olisi ihan pakko valita jompi kumpi, niin kumpaa ilman tulisit paremmin toimeen? Kumpi tuntuu paremmalta, kummasta saat suuremmat kicksit?

t. utelias nainen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotosta ei jää mulkkuun rusketusraitoja.

Vierailija
22/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton sain viimeksi -95 ja anaalia -2001.

t. Mies 39v, sama kumppani ollut jo 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kiinnostaa minua sen takia, että rakastan suihinottoa yli kaiken: kalun imemistä, nuolemista ja sillä "leikkimistä" ja olen kuulemma siinä erityisen hyvä (varmaan juuri siksi, että pidän siitä niin paljon). Tätä on sanonut sekä nykyinen kumppanini että miehet ennen häntä... Ja sanomattakin on myös selvää, että nielen!

Sitten toisaalta taas anaaliseksi on heikko kohtani: en pidä siitä, vaikka haluaisinkin pitää ja tietty "tuhmuus" siinä kyllä kiihottaa ja kiinnostaa. Ahdaasmielisyydestä ei siis ole kyse, nautin kyllä kun mieheni kieli tai sormi askaroi pepussani, mutta penis on sinne liian iso, liukastipa sen millä tahansa. Sattuu yksinkertaisesti liikaa.

Kaikki kokeilumme sinne ovat tapahtuneet minun aloitteestani, mutta keskeytyneet sitten, kun en olekaan pystynyt hommaan. Mieheni on todella ymmärtäväinen, ei kerjää eikä painosta anaalia ollenkaan, sanoo, ettei sen puuttuminen muuten niin mahtavassa ja monipuolisessa seksissämme haittaa. Mielessäni kuitenkin mietin, että onkohan tämä mitenkin iso puute hänen elämässään. :( Tiedän, että entisiltä naisiltaan on saanut paljon myös peppuseksiä.

Ja kaikille epäilijöille tiedoksi, olemme jo nelikymppisiä, ei mitään teinejä enää, vaikka tekstistäni voisi niinkin päätellä!

t. Ap

Vierailija
24/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla ilman peppuseksiä. Hyvin olen pärjännyt varmaan nyt jo 15 vuotta ilman. On tullut kokeiltua, mutta on paljon miellyttävämpiä tapoja harrastaa seksiä. Pidän hygieniaa ja terveyttä arvossa.

Vierailija
25/27 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli vaikeeta,ois niiku maailman loppu pitäs valit? mulle on yks hailee,ei harrasteta kumpaakaan,sieläpä vaan ite tuskaile

Vierailija
26/27 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei se oikeasti sitä tarkoita, kyse on puolesta tunnista, muutamasta viikosta korkeintaan

Vierailija
27/27 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista kahdesta pitää valita niin sitten peppupanot. Meillä on rikas seksielämä vaikka pystytään siihen keskittymään harvoin (eskari ja ala-aste ikäisiä lapsia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi