Jakkupuku läskille
Tarvitsen kipeästi neuvoja! Sain työpaikan todella konservatiivisesta paikasta, ja pukeutuminen pitäisi olla sen mukaista!
En omista jakkupukua, en suoria housuja, en hametta, en kauluspaitoja.
Minkälainen puvusto kannattaisi hommata ja ennen kaikkea, mistä löydän sopivia vaatteita, kun vaatekoko on se 48.
Apua!
Kommentit (7)
Itse sain esim. Stokkalta tosi asiantuntevaa neuvontaa jakkupuvun valinnassa. Ja olen sammaa kokoa. Myös Vogliassa kannattaa käydä,sieltä löytyy myös ainakin housuja.
Olen siis tasapaksu pötkylä ja melko pitkä. Mietin vain sitä, että onko tavallisissa tavarataloissa eli lähinnä kaiketi sokos & stocka tuon tyyppisiä vaatteita yhtään isompaa kokoa kuin 46?
ap
Kampin Lorellan ikkunoista, että onpas siellä kivan näköisiä työvaatteita isokokoisille
Jolloin ne ehtivät katsoa valniiksi. Yllä mainittu voglia myös hankkii sopivan koon sulle.
Kiitos kiitos vinkeistä :) Täytyypä ottaa heti yhteyttä tavarataloihin ja kysyä pukeutumisneuvojaa!
Voglian, Rillsin ja Cartoonin vaatteista, olen 160/95 rintava reitevä persevä. Koko 46-48.
Myös Lindonilla ja Oxmolla on kivoja, vähän erilaisia malleja!
Lykkyä uuteen työhön :)
Läskit on yhtä lailla omenia tai päätrynöitä tai tiimalseja kuin laihatkin, joten läskejäj pukevat jokaista omanlaisensa vaatteet.
Neuvoisin, että ota yhteys lähimpään tavarataloon tai vaatteiden merkkiliikkeeseen ja pyydä muujältä/pukeutunisneuvojalta apua. Jakkupuku kuitenkin voi olla sen verran kallis, että iahn hukkaostoksia ei kannata tehdä.