Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Laitoin äitini totuuden eteen.

Vierailija
27.04.2012 |

Hylännyt minut vauvana juopolle vaarille hoitoon, hakannut kuin vierasta sikaa murrosiässä ja vähättelee sekä mitätöi edelleen.

Nyt sanoin, että mun terapia alkaa elokuussa ja että olen koko ikäni etsinyt hänen rakkauttaan jota ei vain ole tullut- eikä tule.Kerroin myös mistä kaikki johtuu...

Mitäpä arvelette että hän sanoi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syytti sinua itseäsi tilanteestasi tms.

Vierailija
2/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma samanlainen, ilman väkivaltaa. Turha puhua sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sellaista koskaan ole tapahtunut ja keksit kaiken?

Vierailija
4/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanna vaan ristis, olit niin mahdoton lapsena että saat syyttää kaikestä itseäsi.

Vierailija
5/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä näe mitään pahaa omassa käytöksessään eikä toiminnassaan.

Vierailija
6/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelonen jatkaa.

Todella törkeetä!! Ite panin välit poikki ja terapeuttini oli myös sitä mieltä että turha olla tekemisissä jos joutuu aina kärsimään. Lyö välit poikki tollaseen!

Vierailija
7/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tiedätte.Kieltää kaiken ja sanoo että oli oma syyni kun olin niin mahdoton. Ja muistutti vielä, kuinka paljon HÄN on saanut elämässä kärsiä :)

Ottanut ukokseen eli isäkseni munattoman joomiehen, yhden kerran muistan että pelasti mut kun hakkaaminen sormenpaksuisella oksalla jatkui ja jatkui...sitä ennen oli heittänyt mun huulen halki puisella harjalla.

*tsitsin* vaan simalasilla kaikille saman kokeneille, mehän täältä noustaan!

Vierailija
8/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tiedätte.Kieltää kaiken ja sanoo että oli oma syyni kun olin niin mahdoton. Ja muistutti vielä, kuinka paljon HÄN on saanut elämässä kärsiä :)

Ottanut ukokseen eli isäkseni munattoman joomiehen, yhden kerran muistan että pelasti mut kun hakkaaminen sormenpaksuisella oksalla jatkui ja jatkui...sitä ennen oli heittänyt mun huulen halki puisella harjalla.

Isäsikin oli kyllä täysin munaton ääliö, jos ei puolustanut lapsiaan.

Sä saat tuntea vihaa, sä saat vihata niitä sydämesi pohjasta. Kunhan myös tajuat, ettei

se johtunut mitenkään sinusta.

Se johtui sun vanhemmistasi, ja niitten kykenemättömyydestä olla kunnollisia vanhempia.

Sen vihaamisen jälkeen, sä voitkin antaa niille anteeksi. Koska tiedät, ettei ne vaan voineet olla hyviä vanhempia, toi oli parasta mitä ne siinä tilanteessa edes yrittivät.

Eihän vesikauhuiselta koiraltakaan voi vaatia samaa käytöstä kuin terveeltä koiralta, suhtaudut niihin näin.

Annat anteeksi niille. Et niitten takia, vaan ihan oman itsesi tähden.

Pääset kantamasta sitä taakkaa, mitä jatkuva vihan ja surun tunne

aiheuttaa.

Vierailija
9/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle jaksamista ja voimia. Äitisi on idiootti ja sellaisena pysyy hautaan asti. Ole itsellesi armollinen

Vierailija
10/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimit oikein.

Muista, että äitisi on sekaisin, ja että todellisuudessa kukaan lapsi ei ansaitse tulla kaltoin kohdelluksi. Onnea ja menestystä terapiaasi. Todellakin nouset tuosta vielä!!

Vierailija
11/11 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini kuulostaa hyvin samanlaiselta ihmiseltä. Hän voisi vastata: "Olet niin hullut, että paskat sua mitkään terapeutitkaan osaa auttaa. Parempi, että painut vaikka mielisairaalaan...!".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä