Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruutu.fi:n mainokset: ahneus vienyt katsojat?

Vierailija
03.03.2014 |

Mainoksien osuus palvelussa on mennyt liialliseksi. Pari kolme mainosta vielä menee hammasta purren, mutta nyt mainoksia alkaa olla jo enemmän, kuin itse ohjelmaa. 

Paras oli, kun katsoin VoFia, joka katkeili vähän väliä. Ensin katsoin 5-6 mainosta, jonka jälkeen Ruutu ilmoittaa, ettei ohjelmaa löydy. Avaan ohjelman uudelleen ja katson 5-6 mainosta ja sen jälkeen menen siihen kohtaan (ohjelman puoliväliin) jossa se katkesi. Tässä välissä Ruutu läväytti katsottavakseni 16-19 mainosta!!! (Aloitin laskemisen vasta puolessa välissä.)

Kuvitteleeko joku ihan oikeasti, että näillä mainosmäärillä katsominen olisi jotenkin miellyttävää? Minulle ainakin tulee suorannainen viha ko. mainostajia kohtaan. Nytkin tiedän, etten ainakaan ikinä osta tuotteita seuraavilta valmistajilta: Keiju, DNA, Lambi, Atria yms. Pitäkää paskapaperinne ja lihavalmisteenne. Minä assosioin ne epämiellyttävään ja epäreiluun mainosähkyyn. Jotain rajaa!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen normaali ruutu+ oli ilman mainoksia ja nyt 4 e maksaa lisäasetus ettei mainoksia ole. Prosentuaalisesti älytön hintalisä 40% normaali plussan hinnasta.... Loputon ahneus ja rahastus jatkuu eli vissiin ihmiset vaan maksaa

Vierailija
62/70 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa nykyään kun maksat ruutu+ niin silti mainoksia tulee puolen tunnin ohjelmankin aikana vaikka kuinka paljon. Kertoo heidän nöyryyttämisestä ja siitä että liian moni maksaa sanomalle tuollaisesta pelleilystä. Mainokset vähenis heti kun vähenis maksajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka mitä ostan ei näy mainoksissa, jos näkyy on listalta pois. Jos mainoksia olisi 50% vähemmän voisin sen jotenkin sietää. Mulla tosin vaihtuu kanavakin heti ja äänet pois.

Vierailija
64/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudussa on kyllä mainokset vähentyneet. En viitsinyt yhteen aikaan edes katsoa kun pelkkiä mainoksia. Nyt ollut ihan kohtuullisesti. 

Vierailija
65/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri vaihtaa heti kanavaa kun mainokset alkaa tai jos ei onnistu, niin ihan hiljaiselle ja jääkaapille byäääääh!

Vierailija
66/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että millaistakohan summaa nuo esitetyt mainokset vastaa jos käännettäisiin kuukausimaksuksi per katsoja. Näillä valtavilla määrillä tuntuu että siitä voi tulla vähän enemmän kuin mitä nyt suoratoistoista joutuu maksaa. Tosin niihin maksullisiinkin ollaan ujuttamassa eri tasoja eli halvimmalla tilauksella näkyy edelleen mainoksia. Ahneus menee aivan älyttömyyksiin.

Vierailija
67/70 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennusta nousee joka kerta suuhun, kun tulee se mikäketunmaskumainos, jossa eukko lässyttävällä pikkutyttöäänellä vakuuttaa tossukalleen et pidin siitä, ei ois uskonut, hyvä että kokeiltiin (lue: ukko pani prsreikään, naisella tulehtuneet punaiset, rasavaisenlimaiset huulet ja suun ympärillä näppylöitä, kuin visvainen v---u). Yök. 

Ja sitten ne Suomen huonoin kuski -ohjelman puffit: hehkutetaan oikein, että kenen kyydissä ei tylsää ole, kun se on niin huono ja ajaa kovaa, kuka onkaan huonoin, ilmianna kaverisi! Luvassa rahhaa ja mainetta ja ihailevia katseita. Ja sitten ihmetellään, kun penskat ajaa hyvällä kelillä, melkein suoralla tiellä toisen auton nokkaan hirveällä vauhdilla, tarkoitus oli varmaan hih hih, vähän niinku silleen hihitellä, että oi mitenkä sitä nyt noin, tuo minun kaasujalka, kun sitä kutittaa ja kun mä oon niiiiiin huano, sori kauheesti, toivottavasti ei sattunu, eihän ketään kuallu (voiku olis!). Mutta vastassa olikin Volvo ja se olikin penskat itse, jotka nuuskahti kertajysäyksellä. Että mistä ne saavat päähänsä tällaista ylinopeutta noilla taidoilla ajaa? Mistäköhän?

Mainosmaailma on yhä moraalittomampi, ihmisten minä-minä-minä-asennetta oikein ruokitaan, koska tämä itsekeskeinen ryhmä on mitä ilmeisemmin kuitenkin se ryhmä, johon mainospropagandalla voi  eniten vaikuttaa. Kato, osta tämä ja tämä, niin olet VIELÄ coolimpi, seksikkäämpi, rankka, mistään piittaamaton, sellainen joka siis niinku VAATIII, koska mä haluun. Ja vain varakkaat pääsevät ostaman itsensä vapaaksi tästä mainossaastasta, penskat jää aivopesun alle.

Vierailija
68/70 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksennusta nousee joka kerta suuhun, kun tulee se mikäketunmaskumainos, jossa eukko lässyttävällä pikkutyttöäänellä vakuuttaa tossukalleen et pidin siitä, ei ois uskonut, hyvä että kokeiltiin (lue: ukko pani prsreikään, naisella tulehtuneet punaiset, rasavaisenlimaiset huulet ja suun ympärillä näppylöitä, kuin visvainen v---u). Yök. 

Ja sitten ne Suomen huonoin kuski -ohjelman puffit: hehkutetaan oikein, että kenen kyydissä ei tylsää ole, kun se on niin huono ja ajaa kovaa, kuka onkaan huonoin, ilmianna kaverisi! Luvassa rahhaa ja mainetta ja ihailevia katseita. Ja sitten ihmetellään, kun penskat ajaa hyvällä kelillä, melkein suoralla tiellä toisen auton nokkaan hirveällä vauhdilla, tarkoitus oli varmaan hih hih, vähän niinku silleen hihitellä, että oi mitenkä sitä nyt noin, tuo minun kaasujalka, kun sitä kutittaa ja kun mä oon niiiiiin huano, sori kauheesti, toivottavasti ei sattunu, eihän ketään kuallu (voiku olis!). Mutta

Ei muuta kuin ääni pois mainosten alkaessa ja katselu ikkunasta ulos. Toimii hyvin mulla!

Vierailija
69/70 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että millaistakohan summaa nuo esitetyt mainokset vastaa jos käännettäisiin kuukausimaksuksi per katsoja. Näillä valtavilla määrillä tuntuu että siitä voi tulla vähän enemmän kuin mitä nyt suoratoistoista joutuu maksaa. Tosin niihin maksullisiinkin ollaan ujuttamassa eri tasoja eli halvimmalla tilauksella näkyy edelleen mainoksia. Ahneus menee aivan älyttömyyksiin.

Niinpä ja ajatelkaas, että me itse vielä maksetaan nuo mainokset ruuan hinnoissa!!!

Vierailija
70/70 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ja ajatelkaas, että me itse vielä maksetaan nuo mainokset ruuan hinnoissa!!!

Lopeta syöminen, läski! Persaukiselle kaikki on kallista.