Easydietjakso, aloituspäivä 26.4., tarinaa edistymisestä
Aloitin siis eilen Easydietjakson tarkoituksena saada muutama kilo painoa pois.
Vappuna, Äitienpäivänä sekä kun meillä on vieraita, tarkoitus elää normaalisti mutta muut päivät tiukasti dietin mukaan; 120 annospussia odottaa kulutusta.
Syön 6 krt päivässä eli puolikkaan pussin kerrallaan, koska normaalistikin syön 4-5 kertaa. Suositeltu 3 kertaa olisi aivan liian harvoin.
Pituutta minulla on 168 cm ja painoa eilen 70,3 kg; tavoite 63-65 kg. Mittasin eilen itseni ja tarkoitus tehdä kontrollimittauksia parin viikon välein. Mitat eilen aamulla:
rinta 92 cm
vyötärö 76 cm
lantio 98 cm
reisi oikea 58 cm paksuin kohta
reisi vasen 60 cm paksuin kohta
pohje oikea 34 cm
pohje vasen 35 cm
olkavarsi oikea 30 cm
olkavarsi vasen 31 cm
Eilinen päivä meni tosi kivasti ja nopeasti; nälkää en tuntenut. Vessassa ravasin eli nesteet kyllä lähti liikkeelle :)
Paino tänä aamuna oli 69,4 kg ja olo mainio.
Kommentit (79)
olen todella turvonnut. Eiköhän tämä mene ohi tämän viikon aikana ja paluu normaaliin olotilaan onnistuu.
Mielestäni 4 päivän normaali ruuan jakso meni hyvin ja voin olla siihen tyytäinen. Nyt taas pusseilla perjantai-iltaan asti.
ap
Minulla ei herkut ole ongelma vaan ennemmin se, että rakastan hyvää ruokaa ja annoskoko nousee helposti.
Nyt olen yrittänyt oppia useasti syömisen ja pienet annokset. Tulevaisuus näyttää, olenko sen sisäistänyt ja juuri siksi käytän pusseja edelleen muutamina päivinä viikossa.
Viikonloppuja ihmiset!
ap
Mua kiinnostaa, miten sun syksy meni ja missä mitoissa olet nyt. Jos satut näkemään tämän, haluaisitko kertoa?
Paino oli tänä aamuna 66,4 kg eli täsmälleen sama kuin eilen; olen pettynyt, edes 100 g olisi ollut hyvä.
Jos verrataan painoa viime maanantain lukuihin, on paino tippunut 2,5 kg ja olen tyytyväinen, koska kilo per viikko on tavoite.
Tänään on kyettävä sanomaan ei äidin täytetkakulle kun olemme siellä isolla porukalla 4 sukupolven voimin; aion onnistua!
Aurinkoista päivää!
ap
äitienpäivän houkutuksia! :)
Painoa ja sen käyttäytymistä on välillä tosi hankala ennustaa. Jatka sinnikkäästi, kyllä se siitä älyää lähteä oikeaan suuntaan!
Meillä myös kutsut tiedossa tänään ja olen etukäteen miettinyt strategiaa selvitäkseni kohtuudella kaikesta. Toisaalta ei haluta syödä mitään, mikä katkaisisi hyvän putken.
Iloista ja mukavaa äitienpäivän jatkoa & nautinnollista sukupolvien tapaamista!
-nutraaja-
Ymmärrän 500 g painonnousun glykogeenivarstojen täyttymisellä mutta muu onkin hepreaa.
Kahdella aikaisemmalla kuurilla ei ole näin käynyt.
Minulla on kyllä sormet ja ohkeet, jopa varpaat turvoksissa eli nesteitä on kehossa.
Mutta siis takana viikonloppu normaalillla elämisellä. Meni mielestäni hyvin; söin järkevästi ja annoskoot olivat oikeita.
Viikonloppu oli aktiivinen eikä juurikaan istumaan ehtinyt ja juominen kyllä taisi unohtua.
Mutta nyt alkaa 4 päivän jakso pussiruualla. Toivottavasti saan turvotukset pois ja painon taas oikealle tasolle.
Kiva, jos olen kyennyt tsemppaamaan Sinua! Kerrohan kuulumuisiasi ja tunnelmia!
Nutraajalle myös terkkuja ja tsemppiä.
Ihanaa aurinkoisen kesäistä viikkoa!
ap
No, niin alkaa nesteturvotukset olla hoidettuna, joten on paljon mukavampaa mennä projektissa eteenpäin.
ap
Nyt taas paluu pussiruokintaan :) Nyt ei olekaan "häiriötekijöitä" muuta kuin Äitienpäivän ruokailu seuraavan parin viikon aikana.
Tavoite edelleen kilo ja viikkoa. Ensi torstaina onkin mittanauhan paikka ja katson, mitä on senteissä tapahtunut.
Aurinkoista viikkoa!
ap
saa pitää mitään normi-syomispäivä!! Ketoosi keskeytyy ja kun taas aloitat sen, elimistö joutuu liian suureen rasitukseen. ketoosihomma on muutenkin erittäin raskasta mm. munuaisille, maksalle yms. Ensimmäiset 2kg on nestettä jotka tulee takaisin kun lopetat ketoosin. Mutta siis älä ihmeessä yhtäkkiä rupea syömään!! Ketoosista pitää palautua hallitusti, koko viikon. Kyseessä on tehokas dieetti, kunhan se on hallittu, mutta samaiseen ketoosiosta voi saada myös vakavia vaurioita jos ei kunnioita elimistöään!
Paino -3,8 kg; 200 g puuttuu tavoitteesta
rinta 88 cm eli -4 cm
vyötärö 73 cm eli -3 cm
lantio 96 cm eli -2 cm
reisi oikea 56 cm paksuin kohta eli -2 cm
reisi vasen 56 cm paksuin kohta eli -4 cm
pohje oikea 34 cm
pohje vasen 35 cm
olkavarsi oikea 29 cm eli -1 cm
olkavarsi vasen 29 cm eli -2 cm
Ja eikun kun eteenpäin sanoi mummo lumessa.
Tämän päiväb jälkeen on 4 päivän normaalisyömisen putki ja sitten tulee 4 päivää pussiruokailua.
Siispä aurinkoista viikonloppua!
ap
Että ottaa kupoliin kun tuo 66 kg:n alitus tuntuu nyt olevan täysin mahdotonta.
Tiedän, että ruokailu on kunnossa mutta tuskaisa on tie. Mutta olen aivan varma, että se vielä alittuu kunhan vain pidän kiinni siitä, mitä nyt teen.
Ihaninta on se, että olen saanut ottaa käyttöön ne farkuta, joihin en ole aiemmin mahtunut. Siinä on hyvä palkinto ja se kannustaa jatkamaan :)
ap
noiden kitupäivien jälkeen. Hullua ettei 100 g pudotusta pidä minään.
52, kiva jos olen pystynyt tsemppaamaan! Mukaan vaan projektiin!
Niin, kyllähän noita huonoja päiviä tulee mutta hyvin niistä selviää.
Aurinkoista keskiviikkoa!
ap
Että ottaa kupoliin kun tuo 66 kg:n alitus tuntuu nyt olevan täysin mahdotonta.
Tiedän, että ruokailu on kunnossa mutta tuskaisa on tie. Mutta olen aivan varma, että se vielä alittuu kunhan vain pidän kiinni siitä, mitä nyt teen.
Ihaninta on se, että olen saanut ottaa käyttöön ne farkuta, joihin en ole aiemmin mahtunut. Siinä on hyvä palkinto ja se kannustaa jatkamaan :)
ap
kuukaudessa laihtunut. Enemmän tulosta olisi saanut terveellisellä ruokavaliolla. Tosi hitaasti näyttää pudotus etenevän vaikka on pussikuurilla.
Kuukautiset nostavat aina painoani pari kiloa eli ei mitenkään poikkeuksellista.
En ole enää pussi kuurilla joka päivä vaan välissä ns normaaleja ruokapäiviä.
En haluakkaan, että paino lähtee karisten vaan hitaasti, kilo per viikko.
Ketoosiin en enää halua ja pikku hiljaa korvaan pussit kokonaan normaali ruualla.
ap
itsekin olin kyseisellä dieetillä ja laihduin aika paljon mutta kuurin lopetus meni surkeasti ratkesi syömään herkkuja samantein heheh..
ootko miettinyt siirtymistä vhh ruokavalioon..suosittelen lämpimästi..itseasiassa suositeltavaa easy diet sivun mukaan että siirtyisi kuurin lopetamisen jälkeen, eikö tuo olekin vähihiilihydraatinen diettipussikuuri joten olisi luontevaa siirtyä myös siihen vhh ruokavalioon niin että kilot pysyy..mieti asiaa. karppaus.info on paras karppaus sivu..
ja hyvissä voimin jatketaan :)
Tänään kuuriini tulee katkos; lähdemme alkuillasta ystävien luokse ja palaamme huomenna kotiin. Kylässä en tokikaan pussiruokaa syö vaan syön sitä mitä muutkin; annoskoot pidän pienempinä ja pyrin syömään vihersalaattia ja broileria. Tiedän, että alkoholia kuluu jonkin verran mutta elämässähän Vappu on joka vuosi ja se ei muutu miksikään.
Noiden pussiruokien mausta....olen ottanut kuuriin asenteen, että syön elääkseni en elä syödäkseni. Ruokailu on ikään kuin pakollinen juttu ja se hoidetaan nopeasti ja kivuttomasti liikoja ajattelematta; suuntaan energiani kaikkeen muuhun paitsi ruokaan ja syömiseen enkä edes ajattele olevani jollain kuurilla; vain mieheni ja te tiedätte.
Mutta huomenna en siis aio edes punnita itseäni eli seuraava punnitus keskiviikkoaamuna.
Hauskaa Vappua kaikille!
ap
Paino tänä aamuna 66,3 kg. Kyllä voi 100 g tehdä ihmisestä onnellisen!
Aurinkoista viikkoa kaikille!
ap