Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Easydietjakso, aloituspäivä 26.4., tarinaa edistymisestä

Vierailija
27.04.2012 |

Aloitin siis eilen Easydietjakson tarkoituksena saada muutama kilo painoa pois.

Vappuna, Äitienpäivänä sekä kun meillä on vieraita, tarkoitus elää normaalisti mutta muut päivät tiukasti dietin mukaan; 120 annospussia odottaa kulutusta.

Syön 6 krt päivässä eli puolikkaan pussin kerrallaan, koska normaalistikin syön 4-5 kertaa. Suositeltu 3 kertaa olisi aivan liian harvoin.

Pituutta minulla on 168 cm ja painoa eilen 70,3 kg; tavoite 63-65 kg. Mittasin eilen itseni ja tarkoitus tehdä kontrollimittauksia parin viikon välein. Mitat eilen aamulla:

rinta 92 cm

vyötärö 76 cm

lantio 98 cm

reisi oikea 58 cm paksuin kohta

reisi vasen 60 cm paksuin kohta

pohje oikea 34 cm

pohje vasen 35 cm

olkavarsi oikea 30 cm

olkavarsi vasen 31 cm

Eilinen päivä meni tosi kivasti ja nopeasti; nälkää en tuntenut. Vessassa ravasin eli nesteet kyllä lähti liikkeelle :)

Paino tänä aamuna oli 69,4 kg ja olo mainio.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan vanhaan ruokavalioon! Se, mikä lihotti menneisyydessä lihottaa myös tulevaisuudessa.

Kuurin ideahan on, että sen jälkeen palataan uuteen terveelliseen ruokavalioon eikä siihen vanhaan!

Vierailija
42/79 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 3viikossa vain 4iloa tippui ja nekin tuli takaisin? Minä laihdutin eas dietillä & muutakin syömällä 2½ viikossa 67kilosta 62kiloon. Sen jälkeen syönt mitä sattuu, eikä ole tullut takaisin. Tänään aloitin uuden rupeaman ja tiputan 56kiloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan vanhaan ruokavalioon! Se, mikä lihotti menneisyydessä lihottaa myös tulevaisuudessa.

Kuurin ideahan on, että sen jälkeen palataan uuteen terveelliseen ruokavalioon eikä siihen vanhaan!

Ensinnäkin, en ollut entisellä ruokavaliollani jatkuvassa lihomissuunnassa eli ei siihen paluu olisi tuonut parissa viikossa paria kiloa.

Mutta joo siis tiedän että ihan syömällä liikaa, siis enemmän kuin entisellä ruokavaliollani, kiloni sain takaisin. Ongelmahan juurikin on se, että kuuri aiheutti minulle aivan hillittömän ruoanhimon jollaista minulla ei ennen ollut koskaan. Ihan kuin tosiaan olisi nälkäkuoleman uhka päällä. Kun haistankin ruokaa, vaikka vain tuoreen ruisleivän, alkaa ihan sylkeä erittyä ja menen ihan sekaisin ruoanhimosta. En ole vielä oppinut tahdonvoimalla kontrolloimaan tällaista, koska en ole tosiaan ennen pikakuuria mitään tällaista onnekseni kokenut. Toivottavasti tämä on ohimenevää!

Vierailija
44/79 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten 3viikossa vain 4iloa tippui ja nekin tuli takaisin? Minä laihdutin eas dietillä & muutakin syömällä 2½ viikossa 67kilosta 62kiloon. Sen jälkeen syönt mitä sattuu, eikä ole tullut takaisin. Tänään aloitin uuden rupeaman ja tiputan 56kiloon.

ne 4 kg tippui 12 päivässä, se starttipaketti on 6 päivää ja söin niitä 2 peräkkäin. IHan ok pudotus minusta siksi että olin aloittaessanikin normaalipainon sisällä, ylärajoilla tosin.

Mutta tosiaan näyttää tehneen kuuri jonkunlaisen ahmimishäiriön poikasen nyt, toivottavasti tämä menee itsestään ohi.

Vierailija
45/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvinnut ravata vessassa niin usein kuin ekana päivänä.

Olo edelleen aivan normaali; ei nälkää, ei päänsärkyjä, ei mitään normaalista poikkeavaa.

ap

Vierailija
46/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei tarvinnut ravata vessassa niin usein kuin ekana päivänä.

Olo edelleen aivan normaali; ei nälkää, ei päänsärkyjä, ei mitään normaalista poikkeavaa.

ap

Easydietin joku markkinointihenkilö :D. Mä olen syönyt ensin 2 päivä Nutrilettiä ja tänään aloitin Easydietin. Se aamuksi syötävä pirtelö oli, noh. Ehkä siihen tottuu? Ysiltä sen imaisin ja nyt on hirrrweee nälkä. Siis vaikka jo kolmatta päivää olen 800 kalorin rajoituksella. Päätä särkee lievästi ja ylipäänsä on lähinnä krapulainen olo :D. Noh, kyllä tätä sietää, ei tää mitenkään ylitsepääsemäntöntä ole. Mutta normaalista ei kyllä voi puhua.

Vierailija
47/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easydietillä ja Nutriletilla?

Vierailija
48/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillut Nutrilettia ja oli pakko lopettaa kun oli niin hirveä hedari; en voinut olla siinä olotilassa.

Mikä tuo pirtelöä tarkoitat? Itse syön aamulla puoli pussia tuota omena-kaneli -puuroa.

eihän nuo nyt mitään gourmet aterioita ole mutta ihan sama miltä maistuu. Itse asiassa pidän Nutriletteja kyllä ällöttävimpinä.

Motivaationo on korkealla eli psyykekin varmasti vaikuttaa. Mutta tsemppiä sinulle.

ap

Vierailija
49/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tutustunut ravintosisältöihin sen enempää eli en osaa sanoa.

Nutriletistä sain tosiaan kaamean hedarin mutta Easydietillä minulla on hyvä olo. Tämä on 3. jakso, minkä vedän tässä laihdutusprojektin aikana.

Olen tipputtanut nytt vuodessa 10 kg ja olen pitänyt aiemmin 2 jaksoa; 10 päivää ja 14 päivää. Niiden aikana on painoa tippunut noin 8 kg yhteensä.

Minulla on aina ollut hyvä olla kuurien ajan.

ap

Vierailija
50/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin olen käyttänyt nutrilettin ja naturdietin tuotteita.

Päivisin olen vähäisesti syönyt muuta.

Tasaisesti on paino tippunut näiden päivien aikana 3,2kg.

Lähtömitat on itselläni suuremmat. Massaa on mistä lähteä.

Lähtöpaino 88,2 ja nyt 85,2.

Tavoitteeni on siellä 60 kilon paikkeilla.

Kannustimena minulla on häämatka.

Vierailija
51/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä huippu kannustin; paljonko aikaa vielä jäljellä?

ap

Vierailija
52/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut hyvä olla kuurien ajan.

ap

Selkeesti sopii sulle tosi hyvin, onnittelut. Tiedätkö voiko kuurien välillä vaihtaa sitten kun on päässyt ketoosiin? Tyyliin vetää yhden päivän nutrilettiä ja toisen easydiettiä, ihan vaan vaihtelun vuoksi? Mä en usko että ihan heti ryhdyn tähän uudelleen, joten ajattelin nyt tällä samalla tuskalla vetää kilot sinne minne haluan. Painon pystyn kyllä kohtalaisen hyvin pitämään samana ja mulla on jo valmiiksi terveelliset elintavat ja liikuntapuoli kunnossa. Toi 7 - 10 kg ylimääräistä vaan on kuin sementtiä, vaikka kuin liikkuis ja vahtis syömisiään. t. Tuo toinen nutraaja

Vierailija
53/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä huippu kannustin; paljonko aikaa vielä jäljellä? ap

Aikaa on melkein 10kk.

Kesä on mulle helpoin jakso.

Kiitos.

Vierailija
54/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen monesti kuullut ja lukenut, että voi vaihtaa kunhan saman päivän aikana pysyy samassa merkissä.

Itsekin olen vaihdellut ja onpa joskus ollut sekaisin eri firmojen tuotteita.

Mä olen se osanutraaja tosin.

Vierailija
55/79 |
28.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai siitä nyt voi haittaakaan olla?

Sinulle häämatkalainen, näyttää, että pääset tavoitteeseesi tuolla tahdilla :)

ap

Vierailija
56/79 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino aamulla 68,9 kg. Tavoitteena kilo per viikko eli hyvillä mielin eteenpäin :)

ap

Vierailija
57/79 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole liuskoja ostanut mutta mies huomautti pahanhajuisesta hengityksestä, mikä ketoosille tyypillistä.

Tämä viikko on ollut tähän asti todella mukava ja painoakin karissut tosi kivasti; maanataista pudotusta 2,3 kg. Tätä menoa jos jatkuu, olen tavoitepainossa hyvinkin touko-kesäkuun vaihteessa. Sinne asti jatkan ainakin.

Sateesta huolimatta aurinkoista mieltä!

ap

Vierailija
58/79 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana ketoosin aiheuttama pahanhajuinen hengitys; täytyy ottaa ilmeisesti suuvesi käyttöön.

Tutkin myös, Äitienpäivää ajatellen, ravintoloiden annosten ruoka-arvoja. Hupsista vaan , salaatti vaihtui lämpimään broileriateriaan; salaatissa kaloreita yli 700 ja lämpimässä broileriannoksess 400. Myös hiilareiden määrässä todella iso ero.

Hyvillä mielin eteenpäin :)

ap

Vierailija
59/79 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edeltäkäsin. Aterioiden koostumuksissa on myös ravintolakohtaisesti huimia eroja, vaikka ne nimellisesti olisivat toistensa kaltaisia.

Minulla ketoosihengitykseen auttaa purkan pureskelu.

-nutraaja-

Vierailija
60/79 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin kokonaisuutena. Tosin pelkään pahoin, että liikaa tuli hiilareita ja kaloreita.

Aamuinen vaa'alle meno hieman kauhistuttaa mutta toisaalta ihan sama; ensi viikko jatkuu pusseilla perjantai-iltaan asti. Sitten alkaa uusi jakso, 4 päivää pusseja ja 4 normaalia ruokaa mutta siis kevennettyä. Ainakin pari viikkoa menen noin ja pitää sitten katsoa painoa ja jatkoa, miten etenen. Pusseja kyllä riittää :)

ap