Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Easydietjakso, aloituspäivä 26.4., tarinaa edistymisestä

Vierailija
27.04.2012 |

Aloitin siis eilen Easydietjakson tarkoituksena saada muutama kilo painoa pois.

Vappuna, Äitienpäivänä sekä kun meillä on vieraita, tarkoitus elää normaalisti mutta muut päivät tiukasti dietin mukaan; 120 annospussia odottaa kulutusta.

Syön 6 krt päivässä eli puolikkaan pussin kerrallaan, koska normaalistikin syön 4-5 kertaa. Suositeltu 3 kertaa olisi aivan liian harvoin.

Pituutta minulla on 168 cm ja painoa eilen 70,3 kg; tavoite 63-65 kg. Mittasin eilen itseni ja tarkoitus tehdä kontrollimittauksia parin viikon välein. Mitat eilen aamulla:

rinta 92 cm

vyötärö 76 cm

lantio 98 cm

reisi oikea 58 cm paksuin kohta

reisi vasen 60 cm paksuin kohta

pohje oikea 34 cm

pohje vasen 35 cm

olkavarsi oikea 30 cm

olkavarsi vasen 31 cm

Eilinen päivä meni tosi kivasti ja nopeasti; nälkää en tuntenut. Vessassa ravasin eli nesteet kyllä lähti liikkeelle :)

Paino tänä aamuna oli 69,4 kg ja olo mainio.

Kommentit (79)

Vierailija
2/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://meanwhileinlongfield.wordpress.com/2012/04/16/nutrilett-all-in-o…" alt="http://meanwhileinlongfield.wordpress.com/2012/04/16/nutrilett-all-in-o…">http://meanwhileinlongfield.wordpress.com/2012/04/16/nutrilett-all-in-o…;

Jos kuuden päivän kidutuksen tulos oli 1,4 kg pois, niin sehän on kyllä käytännössä vain nesteenpoisto ollut sitten. Ainakin jos painoa on yhtään enemmän? Lisäksi mikä ihme juttu toi on että lakua mätetään naamaan?

Ap:lle kysymys Easydietistä, ymmärsinkö oikein että sulla on ollut hyvä olo heti saman tien kuurin aloittaessasi? Eikös myös Easydiet ole ketoosidietti? Eli pitäisi ainakin pari päivää olla ensin tuskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, johtuuko siitä, että tosiaan jaan nuo pussit puoliksi ja saan siis kehooni energiaa 6 kertaa päivässä eli 2-3 tunnin välein.

Jos söisin vain kolmesti, minulla olisi taatusti huono olo.

Easydiet on ketoosidieetti eikä tuskasta ole mitään tietoa! Tällä hetkellä en tunne mitään eroa normaaliolotilaan paitsi, että edelleen käyn vessassa hieman useammin :) Nestemäinen ruoka ja lisäksi juon 2-3 litraa vettä päivän aikana eli kyllähän sitä nestettä sinne kehoon meneekin.

ap

Vierailija
4/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko hieman kommentoida viestiäsi. Mä siis olen tuon blogin takana hääräävä leidi.

Jos luit postauksen tarkasti, niin lakujen ostamispäivänä kuurini oli jo OHI. Ja kaikenlisäksi, ostin ne lakut työkavereilleni, en mä niitä yksin syönyt, vaikka muutaman maistoinkin.

Dieetin jälkeen (joka ei muuten minusta ollut yhtään kidutusta) painoni tippui reippaasti vielä kolme päivää dieetin loppumisen jälkeen. Lopullinen tulos oli 2,8 kiloa, ja se määrä on pysynyt poissa nyt reilun viikon.

Jos kiinnostaa, kannattaa lukaista ja vilkaista myös tämä postaus (http://meanwhileinlongfield.wordpress.com/2012/04/19/voittajat-ovat-sel…). Siellä on esillä mm. ennen ja jälkeen -kuvia minusta. Kuvissa on eroa noin 47 kiloa. Painonpudotusta on siis takana aika reippaasti, ja Nutrilettin avulla oli tarkoitus saada lisä-tsemppiä viimeisten kolmen kilon pudottamiseen.

Vierailija
5/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ok? Nutriletin starttipaketti on omasta kokemuksesta täysin kelvoton. Siinä esim. pussit lotrataan maitoon, oksu!! Ja ne vanukkaat on aivan sairaan oksettavia. Onko Easydietilläkin eri tuotteet starttipaketissa vain samat kuin erikseen ostettaessa? Kiitos jos joku viitsii vastata?

Vierailija
6/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa myös erikseen ostettuna.

Itselläni on aamuihin omena-kanelipuuro, keitoista minulla on thai, tex-mex, kana, pinaatti sekä tomaatti ja sitten smootheista mansikka ja suklaa-vadelma.

Aamulla puuro, 3 kertaa keittoa (1/2 pussia kerralla) ja illalla tuo smoothie. Teen sen kerralla 0,7 litraan vettä ja lipittelen kahdeksan-yhdeksän aikoihin (korvan siis napostelun telkun ääressä tuolla).

ap

ap

Vierailija
7/79 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kokeilla tuota systeemiä.

Vierailija
8/79 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu nesteistä; eilen oli kauhea jano ja join varmaan 5-6 litraa vettä.

Meinasi iskeä päänsärky iltapäivällä ja silloin huomasin juoneeni vasta alle 5 dl koko päivän aikana. Otin Buranan ja join runsaasti; piilevä päänsärky katosi eli taisin olla liian kuiva.

Olo oli kuitenkin eilen mitä mainioin ja niin myös tänään.

Mikäs tässä ollessa; aurinko paistaa ja eikun pihatöihin.

Mukavaa sunnuntaita!

ap

Vierailija
9/79 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin vaa'alle, paino aamulla 63.6 kg.

Takana aika karmeat 4 päivää. Varsinkin tämä päivä on ollut paha. Koko ajan nälkä, huimausta, totaalista energian puutetta. Olen juonut paljon mutten tolkuttomasti, välillä otin jo vähän suolaa siinä toivossa että huimaus lakkaisi. Tämän ketjun ap:lle easydiet maistuu, mun mielestä ne pussit oli kuvottavia mitä eilen söin. Tänään palasin nutriletille ja kerään voimia ottaa parin päivän päästä uudestaan easydietin pusseja, että saisin edes osan kalliista pusseista käytettyä. Tänään iltapäivällä olo on ollut ehkä pikkasen parempi, toivoa on. Mutta en kyllä pysty mihinkään pihatöihin menemään, kun tuntuu etten saa laskettua edes yksinkertaisia päässälaskuja :). Nyt tiedän myös mitä tarkoittaa kysymys kiristääkö vanne päätäsi. Nimittäin kyllä kiristää! Ihmeellistä.

t. toinen nutraaja

Vierailija
10/79 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, että millä niitä Nutrilettin kuria saa alas kurkusta. Motivaatiota kyllä, mutta niin sairasta *skaa ei pysty syömään.

Vierailija
11/79 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuna 69,3 kg. Hyvillä mielin jatkan tästä.

Huomenaamulla onkin sitten tiedossa ensimmäisen viikon tulos :)

ap

Vierailija
12/79 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun toinen nutraaja joutui lopettamaan :). Päivänä kuusi makasin sängyssä ja itkin (!! varmaan ekaa kertaa vuosiin) kun en jaksanut tehdä yhtään mitään ja pihatöitä oli järkyttävät määrät. Sitten ajattelin että nyt en kyllä luovuta kun näin pitkälle olen jo jaksanut helvetillistä oloa, mittanpa vyötärönympäryksen, jospa saisin siitä vielä tsemppiä. Noh, mittasin alussa vyötärönympäryksen ja kauhistuin, 85 cm. Eilen mittasin uudestaan, 5 päivän nutrauksen jälkeen, ja se oli 95 cm. Siihen loppui mun nutraus...

Mietin jälkeenpäin että olisko ongelma ollut se että mulla oli vain pari low lactose -tuotetta. Maitotuotteet sopii huonosti, ehkä tässä oli jotain sellaista takana. Nyt jatkan tästä gojuttago:lla. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
13/79 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen turvotuksen olet kyllä vatsaasi saanut :(

Kerro ihmeessä, miten edistyt tuolla gojuttago:lla!

ap

Vierailija
14/79 |
04.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ihanan kevyt ja voisin luulla laihtuneeni enemmänkin mutta hyvä näin.

Tänään kuuri taas katkeaa, koska viikonlopuksi tulossa vieraita. Vappuna onnistuin mielestäni hyvin ja samoin aion mennä tämän viikonlopun; perusruokaa, pieniä annoksia ja syön useamman kerran päivässä sekä vettä juon paljon.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

ap

Vierailija
15/79 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänyt jotain väärin.

En ole edes vielä mennyt ketoosiin enkä ole sitä halunnutkaan; ketoosiin pääsy tapahtuu 4-5 päivänä.

Ennen kuin mennään ketoosiin on kehoa valmistettava tähän ja sitä olen tehnyt viimeiset 1,5 viikkoa.

Ketoosiin menen siis tämän viikon torstaina - perjantaina.

Ketoosi ei katkea, jos päivän kalorit jäävät alle 800 ja syötyjen hiilareiden määrä alle 100 g. Äitienpäivä ei tältä osin tuota mitään vaikeuksia.

Ketoosissa en aio olla kuin noin viikon, koska ketoositila väistämättä syö myös lihaksia.

Tuon viikon ketoosin jälkeen keho pitää totuttaa poistumiseen ketoosista ja sen teen taas 2 viikon jaksossa vaihtelemalla päivien syömisiä; osa pusseilla, osa kevennetyllä ruualla.

Ideana on koko ajan rasva-aineenvaihdunnan tehostaminen ja sitä kautta kehon rasvaprosentin pudottaminen.

En tiedä, mihin väitteesi ensimmäiset 2 kg nestettä perustuu, mutta olet kyllä siinä asiassa väärässä.

500 g tulee takuuvarmasti takaisin, koska glykogeenivaraston määrä on 500 g ja sehän nyt tyhjenee.

Nestetasapainon ylläpito on erittäin tärkeää tällaisella dieetillä ja siksi saan nesteitä aterioiden, 1,5 l, lisäksi noin 2-4 litraa päivässä juomalla.

ap

Vierailija
16/79 |
07.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla edistymisestäsi! Itse aloitin Nuttreilla heti vapun jälkeen (aloitin tänään siitä aiheella 5.pv nutrausta takana) ja minulla ekat 5 päivää tiputtivat painoa 3,8kg. Tämän innostamana jatkan vielä ainakin pari viikkoa täysnutrauksella ja sitten katsotaan taas.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija
17/79 |
10.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat tänä aamuna

rinta 90 cm eli -2 cm

vyötärö 75 cm eli -1 cm

lantio 97 cm eli - cm

reisi oikea 57 cm paksuin kohta eli -1 cm

reisi vasen 58 cm paksuin kohta eli - 2 cm

pohje oikea 34 cm sama

pohje vasen 35 cm sama

olkavarsi oikea 30 cm sama

olkavarsi vasen 30 cm eli -1 cm

Tasaisesti lähtee ympäri kehon mitat ja olen siihen tyytyväinen.

Unelmafarkut menevät nyt jalkaan ja nappi sekä vetskari kiinni, jei! Periaatteessa näitä voisi pitää jo nyt mutta muutama kilo pois j aovat täydelliset!

Iloista päivää kaikille!

ap

Vierailija
18/79 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi noita sinun mittojasi *kadehtii kaikella hyvällä*!

Eikö olekin kiva huomata, että vaikeista päivistä selvittyä dieettaaminen on yllättävän helppoa.

Oletko suunnitellut, miten toimit äitienpäivänä dieetin suhteen? Vai pidätkö välipäivän?

Itse olen mietiskellyt, että en missään nimessä haluaisi katkaista ketoosia, joten kakun jätän väliin. Voisin syödä esim. jonkun salaattiannoksen. Muuten pitäytyisin kuurilla.

Terv. Nutraaja :)

Vierailija
19/79 |
08.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisin mielin eteenpäin. Näyttäisi siltä, että tavottelemani 63-65 kg:n paino on mahdollista saavuttaa kesäkuun alkuun mennessä, jos kaikki menee hyvin.

Olo on ihanan kevyt, vaikka painonpudotusta takana vasta 2,2 kg.

ap

Vierailija
20/79 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamulla ja puolen päivän aikaan normaalit 1/2 pussia per ateria.

Menemme syömään iltapäivällä eli jätän 2 pussiateriaa väliin.

Täytyy katsoa illalla, juonko puolikkaan vai koko pussia smoothieta.

ap