Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi osoittaa sinulle rakastavansa?

Vierailija
27.04.2012 |

Mulla on niiin jäyhä mies joka ei paljon puhu eikä pussaa eikä muutenkaan osoita tunteitaan. No, ehkä ns. alkuaikoina,mutta ei enää nykyään.

Kiinnostaa tietää miten muilla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa lääkärille, hakee apteekista lääkkeet ja kantaa kaikenlaista herkkua kaupasta. Tekee arkisin ruuat ja välillä jotain hyvää itselleen illalla - ja tuo sitä samaa minulle ihan sohvalle asti.

On kovasti tukena, kun minulla on ollut vaikeita aikoja elämässä, mm. potkut yt-neuvotteluiden jälkeen. Rohkaisi ja kannusti, kun välillä iski epäilys omasta osaamisesta uutta työtä opetellessa. Ja oli kehunut minua minua lasten koulunkäynnin tukemisesta esikoisen yo-juhlinnan lomassa ja muuten vaan omilla synttäreillään - nämä kuulin myöhemmin parilta vieraalta, itse en kuullut.

Jos kysyn, vieläkö hän rakastaa minua, saan vastaukseksi "jep, jep". Oma-aloitteisesti en sellaista ole kuullut varmaan 20 vuoteen. Ei halaa eikä pussaa oma-aloitteisesti, mutta pysyy paikallaan, jos minä teen niin.

Olen ihan tyytyväinen. Ja tuo sairastelu tuli ekaksi mieleen, kun olen nyt saikulla ja asia on ajankohtainen.

Vierailija
2/2 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ei ikinä kiitä, kehu, kannusta tai kerro rakastavansa. Mutta mies siivoaa, tyhjentää astianpesukoneen ja hoitaa pyykit, mahdollistaa sen että pääsen joka ilta harrastamaan yksin, tekee viikonloppuisin aamupalan valmiiksi ja antaa minun nukkua pitkään.

Tämä on miehen tapa kertoa rakkaudestaan, ja mulle se sopii hyvin. Otan sata kertaa mieluummin teoilla rakkauttaan ilmentävän miehen, kuin sellaisen joka puhuu paljon sulosanoja ja lirkuttelee, mutta ei tartu vessaharjaan ja raaputa paskaraitoja pöntöstä pois :)

Eli ap, mieti vielä uudestaan, miehesi saattaa kertoa rakkaudestaan hyvinkin monisanaisesti tekojen tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme