Minulla on silikonit, hiustenpidennykset,
rakennekynnet jotka tosin ovat lyhyet ja luonnolliset työni vuoksi, sekä ripsienpidennykset..
Niin ja käyn pari-kolme kertaa kuussa solariumissa ja urheilen paljon.
Mitä ajattelet näiden perusteella minusta? Mitä luulet olenko naimisissa, avoliitossa, sinkku, lapseton vai olisiko lapsi/lapsia? Entä missä voisit kuvitella minun työskentelevän?
:)
Kommentit (25)
Ikää minulla on 32 ja poikani on 5 vuotias. Ammatiltani olen kosmetologi, mutta olen töissä kahvilassa sekä kuntosalilla pidän mm. Zumba sekä kahvakuula tunteja. Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7v, mutta emme ole naimisissa. Tupakkaa en todellakaan polta enkä ole koskaan polttanut. Maistanut kyllä olen ja se riittikin. Alkoholiakaan en käytä muuten kuin ravintolassa syödessä juon viiniä.
Itseensä sijoittaminen on minusta ihan ok! Olen ja miettinyt silareita (3 imetystä ja täytän pian 30) ryhdin meneisiin rintoihin. Tuo liikunta tausta on mielestäni tärkeää, kuten säännöllinen terve elämäntapa. Paljon huonompaakin ne rahat voisi mennä. Onnea sulle ap!
Tarkoitan sitä. Itse olen miettinyt silareita, mutta en ole ainakaan nyt hankkimassa. Olen pitkä ja hoikka ja minulla on pienet, mutta kiinteät rinnat. Jos ottaisin silarit. pitäisi ostaa isompia vaatteita ym. Rinnanympärykseni on leveä, olen mallia atleetti, joten tuo rintamus korostuisi entisestään.
Ripset laitan ehkä kesällä, manikyyrissa käyn säännöllisesti.
Mielestäni toisten tyyliin sopivat lisäkkeet, itse näyttäisin halvalta (omasta mielestäni:-)
yksinhuoltaja. Viihdealalla töissä.
Oletko kokenut niiden myötä itsesi onnellisemmaksi ja kauniimmaksi? Hieno asia on pitää itsestään huolta, mutta itse ajattelisin ettei ihminen ole enää aito kaikkien noiden lisäkkeiden kanssa.
Mutta kukin saa tehdä ihan niinkuin itsestä tuntuu. Varmasti arvasitkin, että kuraa tulee niskaan aloituksesi vuoksi.