Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että tosielämässä tapaan jatkuvasti ihmisiä, jotka ovat

Vierailija
26.04.2012 |

ystävällisiä, lempeitä ja ihania. Joiden kanssa tulee hyvä olo. Ja näitä ihmisiä tulee vastaan työssä, päiväkodissa, koulussa ja kaupassa, ihan missä vain.

Ja sitten kun tulen av:lle, suuri osa ihmisistä on ilkeitä ja pikkumaisia, haluavat loukata ehdoin tahdoin toisiaan.

Ovatko nämä ilkeilijät niitä samoja ihania ihmisiä, joita tapaan oikeassa elämässä? Jotka purkavat patoutumiaan täällä että jaksavat olla ystävällisiä IRL vai eivätkö nämä kiltit ja ystävälliset ihmiset käy täällä ylipäätään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aggressioita ilmaistaan herkemmin.

Vierailija
2/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä aika ystävällinen sekä livenä että täällä. Ja harvoin törmään ilkeisiin ihmisiin IRL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väkisin miettii että onko mahdollista, että jostain syystä tänne kerääntyy vain Suomen vittumaisimmat ihmiset :)

minä olen kyllä aika ystävällinen sekä livenä että täällä. Ja harvoin törmään ilkeisiin ihmisiin IRL.

Vierailija
4/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla minua on sanottu, herttaiseksi, enkeliksi, maailman ihanimmaksi tytöksi, ystävälliseksi, reiluksi kaveriksi siis nämä kaikki työssäni ja tuota samaa kuulen joka päivä.

Täällä voin kyllä vastata jollekin joka ei näe kuin yhden totuuden ilkeästikin. Toki sanon sen tarvittaessa irl:kin

Vierailija
5/8 |
26.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumaisia vaan ne tietyt samat tyypit jotka tekee yleensä aina samat kirjoitusvirheet viesteissään. Ne oppii tunnistamaan. Yksi ja sama seko voi sotkea pimeillä mielipiteillään kokonaisia ketjuja, feikkaamalla aina eri ihmistä.

AV on kuitenkin enimmäkseen mukavien ja erittäin huumorintajuisten ihmisten keskustelupalsta.

Vierailija
6/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä AV-palstalla taitaa ihan "normaalitkin" ihmiset aika paljon provoilla, ei kannata ottaa kaikkea agressiota tosissaan.

Vierailija
7/8 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikki ne asiat, joita en voi sanoa irl. Helpottaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi