Graviola - hedelmä tappaa syövän satoja kertoja tehokkaammin kuin kemoterapia
Sairastatko syöpää? Vaihda kemoterapia satoja kertoja tehokkaampaan Graviola hedelmään. Graviola puu-uutteen on todettu:
- tehokkaasti paikantavan ja tappavan pahanlaatuisia syöpäsoluja kaikkiaan 12 erityyppisestä syövästä kuten pasusuolensyöpä, rintasyöpä eturauhassyöpä, keuhkosyöpä ja haimasyöpä
- hidastavan syöpäsolujen kasvua 10 000 kertaa tehokkaammin kuin yleisesti kemoterapiassa käytetyn Adriamycinin.
- mikä merkittävintä, se valikoi kohteekseen vain syöpäsoluja, eikä vahingoita terveitä soluja lainkaan!
Kommentit (33)
Itse olen sitä mieltä, että vaihtoehtoisia syöpähoitoja pitäisi enemmänkin tutkia ja ottaa käyttöön.
Ei kukaan tuollaista sokeasti usko näkemättä ensin niitä kymmeniä RCT:eitä, tai vähintäänkin in vitro tutkimuksia ja tunnettua vaikutusmekanismia.
Magneettimedia = Kärkkäinen-kauppa
Noin sairaiden mielipiteiden lehti saa mut pysymään kaukana ko. kaupasta.
Kuinkakohan monta syöpäpotilasta kuolee siihen, että jättävät kemoterapiat ja muut oikeat hoidot ja rupeavat vetämään jotain "Graviola hedelmää", jonka nimeäkään eivät mainostajat osaa kirjoittaa oikein.
Laitan ilmon webbarille, vaikkei se varmasti mitään autakaan tällaisen pas*an poistamiseksi.
Luin magneettimedian artikkelin huolellisesti ja olen päättänyt luopua kemoterapiasta. Satoja kertoja tehokkaampi hoito ILMAN sivuoireita on mun juttu
että olet provo nro 8. Hyvää vointia ja paranemista, ellet ole. Mutta älä nyt vaan luule, että tuo on tehokasta ja vaihda siihen.
Tulee ihan pahamieli kun lukee tuollaista huuhaata. Esimerkiksi yhdeksän kymmenestä haimasyöpään sairastuneesta on kuollut puolen vuoden kuluttua diagnoosista.
Eikä siinä auta graviolat tai muut huuhaat.
marjat riittää.
Esim. tyrniä käytetään myös kiinalaisessa lääketieteessä, mutta eipä sitä täällä arvosteta tarpeeksi.
Tuskin mikään marjaaan syöpää parantaa.
http://www.kuopioinnovation.fi/sites/default/files/Tutkimustietoa_marjo…
Tuolta voi lukea, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa.
mitäpä hätää tässä enää on kun syövätkin voidaan parantaa hedelmillä. Lääkeyhtiöt on varmaan kateudesta vihreitä!
tuon graviola-jutun olen kuullut ainakin 10 vuotta sitten ja sen enempää sen käyttö ei ole yleistynyt. Jos se olisi niin ihmeellinen ja kummallinen parannuskeino niin sinäkin siitä olisit jo varmaan aiemmin kuullut ja on vastuutonta edes ehdottaa muun hoidon lopettamista. Korkeintaan muun hoidon ohella mutta sekin saattaa taas haitata varsinaista hoitoa.
Sivuvaikutuksista ja annoksista käytännössä näissä ei koskaan puhuta mitään ja muitakin ongelmia asiaan tietty liittyy monenlaisia ja varsinainen tutkimusnäyttö käytännössä usein tyystin puuttuu.
Moniin vaivoihin ja sairauksiinkin luontaislääketiede saattaa tarjota avun (tai apua) mutta ei kaikkea ihan kritiikittömästi kannata uskoa ja esim. hiljattain kuollut Steve Jobs todnäk. turvautui luontaishoitoihin vähän liiaksikin ja olisi varmaan tänäkin päivänä elossa mikäli näin ei olisi ollut.
ovat yleensa sita mielta etta laakarit eivat halua etta vaihtoehtohoidot yleistyvat ettei heilta lopu potilaat :)
Niin etta kauheat salajuonet on koko ajan meneillaan etteivat sairaat ihmiset saisi tietoa naista ihmeparannusaineista.
Tosi surullista jos joku naihin uskoo. Toki, eihan jonkun hedelman syomisesta varmaan mitaan haittaakaan ole, kunhan vaan muistaa jatkaa laakarin antamia hoitoja.
Mielestäni sama koskee jutun lehdessä julkaissutta päätoimittajaa, tosin tuomio ei liene yhtä ankara.
Yksi Amerikan suurimmista lääkeyhtiöistä teki 20 tutkimusta graviolasta. He yrittivät eristää syöpää parantavan aineen. Yritys epäonnistui eikä lääkeyhtiö siten onnistunut tuottamaan lääkettä ja ansaitsemaan huimia summia. Tutkimukset salattiin, jotta muita syöpälääkkeitä saataisiin myytyä.
Vaihtoehtoisia syöpähoitoja on tutkittu vaikka miten paljon ja yksi niistä on tehokkaampi kuin mikään muu parannusmuoto ikinä ilman sivuoireita. Mutta siitä ei puhuta eikä sitä käytetä koska se on ilmaista jokainen voi tehdä sen itse kotona ilman kustannuksia.
Uskominen luontoon, sen monimuotoisuudesta ja ihmeellisyydestä nauttiminen, lienee parempi syöpäpotilaalle, kuin kemoterapiapahoinvointi, jos lopputulos on kuitenkin selvillä. Ei pitäisi tuomita vaan antaa ihmisten elää ja kuolla omalla tavallaan. Kun kumpikaan, ei vaihtoehtoinen, eikä ns. länsimainen lääketiede, pysty auttamaan, niin eikös se silloin ole aivan sama ?
Kertoisitko vielä sen, että mikä se itse kotona tehtävä hoito on, jota mainostat ?
lääketieteellisen hoidon ohella tarkistaa ruokavalio ja tutustua myös vaihtoehtohoitoihin.
Minun tuttavani kuoli valitettavasti solumyrkkyjen aiheuttamiin tuhoihin, sisäelimet haperoituivat, suoli puhkesi ja osa siitä meni kuolioon. Kuoli lopulta todella äkkiä tämän jälkeen, leikkausta ei voitu tehdä koska heikon kunnon vuoksi ei olisi nukutuksestakaan hengissä selvinnyt. Syöpä oli jo edennyt, mutta ei vielä tappavalle tasolle. Hän siis kuoli syöpälääkkeiden aiheuttamiin vaurioihin. Ei siis kannata ihan sokeasti antautua pelkän tieteellisen lääketieteen armoille. Syöpälääkkeet ovat järkyttävää myrkkyä.
Tunnen myös toisen tarinan, siis ihan vierestä seurasin tapausta, koska kyseessä oli pitkäaikainen työkaverini. Työkaveri sai lääkäriltä elinaikaennusteeksi 6 kk, syöpä oli jo siinä vaiheessa, ettei mitään juuirkaan ollut lääketitettlisesti tehtävissä. Ei siis ennen tuota ennustetta ollut käynyt syöpähoidoissa, koko diagnoosi tuli aivan puun takaa.
Työtoveri päätti kuitenkin tehdä kaikkensa itse tilanteen muuttamiseksi. Muutti koko ruokavalionta ja kaikki elintottumuksensa niiden tietojen perusteella, joihin tutustui erilaisten tutkimustulosten pohjalta (vaihtoehtohoidot, luontaistuotteet, ravintoterapia ym ym). Ja vaikka kuinka tämä tuntuu ja kuulostaa teisstä skeptikoista huuhaalta ja keksityltä jutulta, on tämä kaveri edelleen elossa ja parantunut. Diagnoosista on kohta 4,5 vuotta aikaa. Hän on parantunut keinoilla, joita lääketiede ei hänelle pystynyt tarjoamaan.
Te skeptikot, oletteko todella sitä mieltä, että esim. tuhansia vuosia olemassa ollut Kiinalainen lääketiede, joka perustuu täysin kasvitieteeseen, akupunktioon jne on huuhaata ja höpönlöpöä ja että tämä nykypäivän lääketiede, joka on ollut olemassa tällaisenaan ehkä maksimissaan 100-200 vuotta, on ainoa oikea johon tulee terveytensä ja jopa henkensä uskoa..? Tämä samainen nykyajan lääketiede, joka mm. antoi lapsillemme narkolepsian sikapiikkien välityksellä?
Ja tiesittekö muuten, että on olemassa ihan tieteellistä tutkimustulosta siitä, että esim. voikukkauutetta/-mehua juoneet syöpäpotilaat paranivat paljon nopeammin, kuin ne syöpäpotilaat, jotka eivät juoneet tuota mehua? Molemmilla ryhmillä oli samanaikaisesti myös syöpälääkitys meneillään, mutta voikukkaa nauttineet paranivat nopeammin/paranivat ylipäätään paremmalla prosentilla, kuin ne jotka eivät altistuneet voikukalle.
"Kertoisitko vielä sen, että mikä se itse kotona tehtävä hoito on, jota mainostat ?" Ihmisen jokainen solu on rakennettu niin että se pystyy korjaamaan itse itsensä tai tarvittaessa tuhoamaan itsensä. Eli jos solu vahingoittuu se pystyy korjaamaan itsensä (ilman tätä haavasi eivät paranisi). Tai jos solu lähtee kasvamaan jotenkin miten sen ei pitäisi kasvaa solu pystyy tuhoamaan itsensä suojellakseen muuta elimistöä jos solu on kykenemätön tuhoutumaan muodostuu kasvain tai syöpä. Ihmisille kerrotaan että ei tiedetä miksi solu lähtee kasvamaan jotenkin miten sen ei pitäisi kasvaa... Ja blää blää en jaksa kirjoittaa mutta tuo tieto olisi aika tärkeää tietää jotta ymmärtäisi miksi tämä "hoito" on niin toimiva eli luonnollisuus, luonnollinen elämäntapa on avainasana. Näitä pitäisi välttää stressi, gluteiini, maitotuotteet, kaikki pitkälle prosessoitu ruoka, kypsentäminen, kemikaalit, lääkkeet jne. Eli esim. jooga auttaa hallitsemaan stressiä, terveellinen ruoka: tuoreet hedelmät, vihannekset, marjat, pätkinät, siemenet, vehnä, ruis, ohra, hirssi, EI HYVÄ riisi, quinoa, speltti pieninä määrinä nautittuna ok ei joka päivä/viikko, vähintään 80% ruuasta syötävä raakana! Ja tärkein kaikista on lehtivihreä! Eli ihmisen pitäisi syödä päivän aikana vähintään 1 litra puhdasta lehtivihreää (kaikki mikä on vihreää sisältää lehtivihreää). Paras ruoka tulee suoraan luonnosta ei kaupasta hyödyntäkää luonnonantimia (suomessa on yli 300 kasvia mitä voi syödä) paras aamupala= viherpirtelö! jne. Liikunta on myös välttämätön osa terveellistä elämää. Jos täällä on joku jolla on syöpä ja haluaa lisää tietoa niin voin rakentaa ajan kanssa järkevät ja selkeät ohjeet sähköpostin kautta. Tai voi etsiä lääkärin joka haluaa parantaa syövän ilman lääkkeitä tai kirjasto ja internet on erittäin hyvä paikka etsiä tietoa rakemmasta elämäntavasta, villivihanneksista, joogasta, raakaruasta, viherpirtelö jne. Älkää menkö tuohon superfoodi /ruoka juttuu se on vaan turhaa rahastusta. Ainoa oikea superruoka löytyy suoraan luonnosta nokkonen, voikukka, vuohenputki, poimulehti.....ja yli 300 muuta. Näillä eväillä syöpä parannetaa ja myös moni muukin tauti ja elämänlaatu paranee niin paljon ettei kukaan edes voi uskoa. KAIKKI ELÄMÄN PARHAAT ASIAT EIVÄT MAKSA MITÄÄN! NE TULEVAT SUORAAN LUONNOSTA!
uutta tietoa tänne peräkylään. Pakko kai niitten on tuoda kun ei me täällä osata lukea/hankkia tutkittua tietoa muilla suurilla Euroopan kiellillä.
Mulla ainakin loistavia kokemuksia vaihtoehtolääkinnästä. Olenpa kerran lähtenut sairaalastakin kesken pois kun en luottanut leikkaavaan lääkäriin. Asia hoidettiin myöhemmin homeopatialla ja terveenä olen ollut vuosikaudet!!
ja tehokas juttu. Toivottavasti kukaan ei vaihda oikeaa hoitoa tälläiseen uskomushoitoon.