Allekirjoita vetoomus: MM-jääkiekko takaisin YLE:lle
Eläköön Yleisradio!
Allekirjoita täällä:
http://www.adressit.com/keskustelu/10000/start/75
Kommentit (31)
jolta näen jääkiekon. Ei se edes ole kauheen kallis.
Mutta tietysti mahdoton säästettäväksi palsta mammalle vaikka kisat ovat olleet tiedossa jo kaks vuotta että ehtis pistää vähistä rahoista vähän sivuun...
Tosi nahkeaa oikeasti. Millään yhteisellä fiiliksellä ei enää ole mitään väliä, kun raha vain puhuu. Jos Suomi voittaa tällä kertaa, niin veikkaan etten tuskin edes huomaa asiaa.
Minulle riittää Suomen otteluiden katsominen sekä semifinaalit ja finaalit. Ja nehän näkyvät ilmaisilta MTV:n kanavilta. Eli ei meille maksukorttiakaan tarvinnut ostaa.
Tosi nahkeaa oikeasti. Millään yhteisellä fiiliksellä ei enää ole mitään väliä, kun raha vain puhuu. Jos Suomi voittaa tällä kertaa, niin veikkaan etten tuskin edes huomaa asiaa.
Mulle sopii, että keppanakisat on maksullisilla kanavilla.
sitä samaa scheisseä tulee kanavilta muutenkin tuutin täydeltä. Evvk.
Meillä ei ole edes digiboksia. Ei liikuta jotkut tuollaiset kisat, kunhan tietää pysyä pois känniääliöiden tieltä, jos lähtevät kaduille.
Minulle riittää vallan hyvin, että Suomen pelit+mitalipelit näkyvät edelleen "ilmaispuolella".
Boikotoin myös tuotteita, joita mainostetaan kisojen yhteydessä.
Jo pelkästään Antero Mertaranta aiheuttaa sen, ettei kiinnosta koko laji yhtään.
T: jyväskyläläinen, joka toivoi ettei Jyp olisi voittanut Suomen mestaruutta. Inhoan tätä vouhkaamista jääkiekon ympärillä.
jolta näen jääkiekon. Ei se edes ole kauheen kallis.