Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tehdään pakasteherneille ennen salaattiin laittoa?
26.04.2012 |
Laitetaanko se pussi vaikka kuumaan veteen lillumaan ennen herneiden salaattiin laittoa?
Kommentit (5)
veteen kattilaan ja kiehauta. Kaada siivilään ja huuhtele jääkylmällä vedellä. Valuta. Sitten salaattiin. Näin rautalangasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mikrossa tai hellalla ja jäähdyttäisin takaisin mahdollisimman nopeasti. Siis se ohje löytyy sen pussin kyljestä.
Pakastevihanneksissa on nimittäin jopa joka kolmannessa pussissa listeriaa. Turvallisinta ottaa se ensin hengiltä (heittää onneksi 70 asteessa veivinsä).
Eipä ole tullut herneitä käytettyä kuin sellaisenaan kuumana ja nyt löi jotenkin tyhjää :)
Alue: Aihe vapaa
pussin ohjeen mukaan, kaada siivilään ja jäähdytä kylmän veden alla, sit salaatin sekaan.