Epätoivoinen olotila:´(
minä en enää halua miestäni. Tilanne ollut seksielämän suhteen aika jäissä vikat 2-3v ja vasta nyt tän vuoden puolella vähän vilkastunut mutta ei paljoa,seksiä ehkä 1x/kk ja välillä 2-3kk taukoja. Mieheni libido aika heikko ja stressi syynä. Ja minä kärsin. Vielä keväällä jaksoin ottaa asian puheeksi silloin tällöin, olen itkenyt ja puhunut ja huutanut ja uhkaillut ja anellut ja vaikka mitä mutta ei siis mainittavaa muutosta.Nyt oli seksiä alkuviikosta ja äsken olisi ollut jos olisin ollut messissä mutta ei huvittanut, en tuntenut minkäänlaista halua enkä himoa, makasin vain joten lopetin sen viritelmän lyhyeen. Mies ei paria pusua enempää edes yrittänyt ja sanoinkin sille että mulla kai pitäis olla on/off napit otsalla niin voisit vaan painaa sitä onnia ja olisin valmis. Pelottaa nää mun fiilikset, eihän tästä enää mitään tule jos edes silloin harvoin kun mies seksiä haluais niin itse en halua kun ei tunnu miltään missään. Tunteet on kai kuollu en tiedä. Mitä mä teen, itkettää!
ja mikä terapia korjaa sen että miehen vuosikausia jatkunut vähällä seksillä tai ei seksiä lainkaan linja on aiheuttanut nyt sitten tämän eli minun tunteideni viilenemisen ja muista fantasioinnin.
ap