Suosittele hyvää meikkivoidetta
Ihoni on sekaiho, vähän rasvainen ja muutama finni löytyy myös. Tähän asti olen käyttänyt punanaamiosta meikkivoidekakkua, mitä levitetään sienellä. Nyt haluaisin kokeilla välillä muutakin. Kauheasti mainostetaan nyt kaikkea, mutta mikä niistä olisi oikeasti hyvä ja peittävä ilman että näyttää pakkelikerrokselta?
Kommentit (12)
Ja on hyvä. Peitevoiteena ja silloin kun on näppyjä laitan niihin kohtiin vielä Maxfactorin Pan Stickiä.
Ostin vasta myös Maxfactorin meikkivoiteen, todella hyvin peittävä olematta pakkelimainen. En nyt just muista mallinimeä, mutta on lasinen plo pumppusysteemillä? Hinta meidän Anttilassa oli 19,90e.
sienellä levitettävä Cliniquen meikkipuuteri. Ei tee paksua kerrosta, loistava. Ostin omana vuonna 2007 (!) ja vieläkin hyvin jäljellä, joten vaikka olis hieman kalliimpikin, niin tosi riitoisa. Ja käytän lähes päivittäin.
sienellä levitettävä Cliniquen meikkipuuteri. Ei tee paksua kerrosta, loistava. Ostin omana vuonna 2007 (!) ja vieläkin hyvin jäljellä, joten vaikka olis hieman kalliimpikin, niin tosi riitoisa. Ja käytän lähes päivittäin.
No se on kyllä todella riittoisa :)
Kyllä mä nyt ainakin meikkipuuteriin päädyn. Itsellä kun tätä ikää ja ryppyjä alkaa olemaan, niin kökkööntyykö meikkipuuteri ryppyihin ja ihojuoviin? Ei nyt ihan mummoiho, mut sellainen 37 vuotiaan ei niin hyvin hoidettu iho, missä jo näkyy naururyppyjä ja otsalla miettimisjuonteet ;)
AP
Sillä saa hyvin ohuen kerroksen, mutta tasaisen pinnan. Olen itse 40 v. Ja olin siis sinua nuorempi, kun ostin omani ;-D
Käytän muuten melko hinnakkaita ihonhoitotuotteita, mutta meikeistä Lumenella on kestävimmät sekaiholle.
No mulla on 35v sekaiho, muutamia finnejä ja naurunjuonteita jne.
Kosteutus alle kunnolla niin tää meikkipuuterikin toimii.
Ainakin minun kuivalla ihollani pysyy hyvin, tekee ihon tasaiseksi ilman että tulee keltaisia juovia tms. ikävää. Hinta-laatusuhde on loistava.
mineraallimeikkejä. Siis ihan oikeita esim. Mineralissima. Ei ylimääräisiä mömmöjä, ei tuki huokosia, pysyy koko pöivän hyvänä. Alle 20e:lla saa, ja kestää monta kuukautta. Aluksi täytyy ostaa myös sellainen lyhyt töpösivellin. Esim. verkkokauppa Pencula myy.
Ainakin minun kuivalla ihollani pysyy hyvin, tekee ihon tasaiseksi ilman että tulee keltaisia juovia tms. ikävää. Hinta-laatusuhde on loistava.
eli ei meikkivoide, mutta tosi hyvä ja peittävä (kostealla sienellä vielä peittävämpi), mutta kevyt meikki. Kannattaa kokeilla, koita bongata joku Cittarin tms, tarjous, koska nykyään sillä on ihan sikamainen normaalihinta (16,95 tms.).
No ilmeisesti tällä sitten lähdetään, kun muita ehdotuksia ei tullut. :)
AP