Iholla-sarja on parasta tosi-tv:tä aikoihin!
Olen ihan koukussa. Aivan loistava formaatti, aivan mahtavat naiset ovat löytäneet tähän elämäänsä meille kuvaamaan. Olen suorastaan liikuttunut, miten paljon tämä sarja koskettaa.
Minua on eniten koskettanut Pia. Esimerkkinä vaikka uusin jakso. Vaikken meedioista perustakaan, niin tässä tuoreimmassa jaksossa kun meedio puhui, kuinka Pia on pitänyt sellaista poikamaista roolia yllä elämässään ikäänkuin suojamuurinaan, niin aloin itkemään. Sellaista roolia minäkin olen pitänyt, koko elämäni! Nyt vasta päälle kolmekymppisenä opettelen siihen, että minäkin voin olla se ihana TYTTÖ, en vaan hyvä jätkä, joka kestää mitä vaan.
Mutta siis aivan ihana sarja. Surettaa jo etukäteen kun tulee loppumaan. Olen saanut paljon, tämä koskettaa, niin kliseiseltä kuin kuulostaakin.
Mites muut, onko sarja koskettanut/ärsyttänyt/vihastuttanut/ihastuttanut?
Kommentit (10)
Tosi koskettava sarja, kerrankin jotain todella kiinnostavaa katsottavaa.
Musiikki ja leikkaus ihan loistavaa, kerrassaan ammattimaista työtä.
Muakin surettaa jo nyt sarjan loppuminen.
itselläni on vuotta Siniä nuorempi tytär enkä saa edes koskea siihen. Eikä se ikinä itse tulisi minun viereeni makoilemaan, pysyttelee mahdollisimman kaukana, vaikka olemmekin tänä tänä keväänä saaneet välejä jo vähän parannettua (eli painin teiniangsti alkaa mennä ohi).
Muttenkin olen tykännyt sarjasta, vaikka kaikki siinä olevat naiset ihan erilaisia ovatkin kuin minä, mitään samaistumisen tunnetta ei ole tullut. Mutta se onkin kivaa, päästä vähän sisään toisenlaisten ihmisten oikeaan elämään ja maailmaan. Hienoja naisia kaikki, omalla tavallaan, toki heissä on myös ärsyttäviä piirteitä, mutta niinhän meissä kaikissa on. Ja tylsiä olisimme, jos ei olisi....
Maria vois edes JOSKUS meikata edes vähän. Edes silloin kun lähtee ulos jossei tv-katsojista välitä
eikä sen todellakaan tarvitse meikata! Luonnon kaunis hän on. Ja kaunis tai ei, naisen ei silti tarvitse meikata.
eikä sen todellakaan tarvitse meikata! Luonnon kaunis hän on. Ja kaunis tai ei, naisen ei silti tarvitse meikata.
Maria kiinnostaa ehkä eniten ja Saara. Piaan en samaistu millään vaikka olemmekin samanikäisiä ja osin elämässä samoja kuvioita.
Mutta periaatteessa kaikkia kiva seurata. Itselläni on teini-ikäisiä tyttöjä ja myös aikuisia lapsia. Tulee monenlaista näkökulmaa naisten elämään.
Kerta kerran jälkeen enemmän. Haukottelee jatkuvasti ja lässyttää kameralle pienen lapsen äänellä. Äidiltään pyysi jalkahierontaa niin naukuvalla äänellä, ettei kyllä uskoisi olevan aikuinen ihminen asialla.
Muut sarjan ihmiset ovat mielenkiintoisia, eikä ollenkaan niin ärsyttäviä.
Suosikkini on Pia. Sillä on jotenkin niin hyviä mielipiteitä, minusta se on tosi mielenkiintoinen persoona. Tykkään oikeastaan kyllä kaikista muistakin, mutta Pia on paras.
Mariahan on tosi luonnonkaunis, ei sen tartte meikata. Toisaalta olis hauska nähdä se välillä meikattuna, kun se on ilman meikkiäkin niin kaunis. Että miltä näyttäisi vimosen päälle laitettuna?
Ainakin Maria vois nyppiä kulmansa joskus jos ei halua meikata. Vai eikö sitäkään tarvitse tehdä kun on luonnonkaunis?
Minulta on mennyt ihan ohi koko sarja, kunnes nyt tällä viikolla fb:ssa ja täällä on ollut paljon kehuja.