Olen ihastunut erääseen lääkäriin, jonka luona olen toistuvasti joutunut käymään
Jotenkin tulee sellainen tunne, että tämä mies voisi olla kiinnostunut myös minusta. Onko tökeröä kysyä syömään tms. vastaanottokäynnillä? Vai miten olisi fiksua lähestyä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Oli minullakin vastaanotolla ihan vähän aikaa sitten naishenkilö, joka oli nätti ja kaikin puolin muutenkin miellyttävä. Tietenkään en tehnyt mitään epäsoveliasta, se ei kuulu työhön. Olen ajatellut asian niin, että jos potilas on siinä mielessä kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä jotenkin, itse olen viilipytty. Hoitosuhde tietenkin päättyy, jos seurustelemaan ruvetaan. Ei ole kyllä tähän päivään mennessä moista tapahtunut, joten en pidätä henkeä odotellessa.
Mulla vähän se tilanne naisena, että olen hitusen ihastunut lääkäriini. En ole kuitenkaan näyttänyt sitä mitenkään, enkä aio treffeille pyytää, koska en halua ahdistella ja olen elänyt siinä uskossa että lääkäri ei voisi eettisistä syistä kuitenkaan suostua vaikka olisikin niin että haluaisi. Mutta siis ilmeisesti on niin että jos hoitosuhde päättyy niin silloin se on ihan ok? Toisaalta lääkäri on mua aika paljon vanhempi ja varmaan vielä varattukin joten turha haaveilla. On myös niin hyvä lääkäri että olisi harmi menettää hoitosuhde.
Kerro jollain tekosyyllä sinkkuudestasi.
Miten lääkäriin edes voi tutustua niin hyvin, että ihastuminen onnistuu? Itse olen aina puhunut lääkärin kanssa vain terveysasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on lääkäri (nainen) ja saa kyllä usein miespuolisilta potilailta treffiehdotuksia. Ei livenä, mutta etsivät tämän ystäväni facebookista vastaanottokäyntien jälkeen ja laittavat sitä kautta viestiä. :) Eli siis miehillä on ainakin pokkaa lähestyä lääkäreitä näin...
Vähän niin ja näin, että lääkäri on facebookissa...
Kerrotko vielä miksi lääkäri ei olisi facebookissa? Lähes kaikki tuntemani kollegat ovat. Eikö lääkäri saa käyttää somea vai ajatteletko ettei osaa? Mitäs luulet, onko facebookissa esim poliiseja?
Kävin katsomassa ja mun lääkäri ainakin on facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri on komea mies niin kyllä ne naispotilaat monesti ihastuu ja lähestyy, vaikka on naimisissa. Sitten näille nauretaan yhdessä.
Terv. Lääkärin puoliso
Miksi pitää naureskella toisten ihastumisille?
ihastuminen ei viittaa millään tavalla mielenterveysongelmiin... on ihan tavallista hieman ihastua miellyttävään lääkäriin tai muuhun ammattilaiseen... tätä sanotaan transferaatioksi. potilas siis siirtää tunteita lääkäriin hoitotilanteessa