Olen ihastunut erääseen lääkäriin, jonka luona olen toistuvasti joutunut käymään
Jotenkin tulee sellainen tunne, että tämä mies voisi olla kiinnostunut myös minusta. Onko tökeröä kysyä syömään tms. vastaanottokäynnillä? Vai miten olisi fiksua lähestyä?
Kommentit (67)
Lääkärillä ei ole koskaan sormusta töissä. Hygieniasyistä ei saa käyttää.
Lankesin myös lääkäriansaan. Netistä sain selville, että on naimisissa. Lakkaan nyt typeröimästä.
Mulla oli kauan sitten poikaystäväni mies, joka opiskeli lääkäriksi.
Hänellä oli ihan yksi oppikirja tai vihkonen aiheesta, mitä tehdä, kun potilas rakastuu lääkäriin.
Näytti sen mulle, ku halus tehdä mustasukkaiseksi monella tavalla. Ei onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli ihan yksi oppikirja tai vihkonen aiheesta, mitä tehdä, kun potilas rakastuu lääkäriin.
Näytti sen mulle, ku halus tehdä mustasukkaiseksi monella tavalla. Ei onnistunut.
Aiheesta voi suorittaa lääkiksessä myös sivuainekokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta voi suorittaa lääkiksessä myös sivuainekokonaisuuden.
"Kuinka torjua rakastunut hupsu?"😄
Ei kannata. Niitä iskuyrityksiä joskus tulee ja aiheuttavat suurta myötähäpeää.
Eksäni on lääkäri ja itsekin olen. Eksäni oli hyvin epäempaattinen, itsekäs, manipuloinnin ja henkisen väkivallan maestro. Sanoi että pahinta työssä ovat juuri potilaat. En nuorena sitä ihan tajunnut, kun en vielä ollut niin kyynistynyt. Lähti sitten erikoistumaan aiheisiin, jossa ei tarvitsisi niin paljon olla ihmisten kanssa tekemisissä.
En ole empatian ylipapitar minäkään, ainakaan töissä. Kiinnostaa kyllä oireet ja löytää ratkaisu, kuin palapeliä kasaisi, mutta mikään sielunhoitaja en ole. Olen ystävällinen, mutta se on vaan se asiakaspalveluaspekti ja roolihahmo, jonka vedän päälle kun töihin menen. Ja joo, olen kouluttautumassa toiselle alalle, joten älkäähän huoliko.
Näillä eväillä en suosittele sekaantumaan lääkäreihin, työ kyynistää ja se alkaa joillakin näkyä myös vapaa-ajalla ja se lempeämielisyys siellä vastaanotolla voi olla suurta teatteria.
Jos lääkäri on komea mies niin kyllä ne naispotilaat monesti ihastuu ja lähestyy, vaikka on naimisissa. Sitten näille nauretaan yhdessä.
Terv. Lääkärin puoliso
Vierailija kirjoitti:
Lankesin myös lääkäriansaan. Netistä sain selville, että on naimisissa. Lakkaan nyt typeröimästä.
Onhan vaimo lääkäri tai sairaanhoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri on komea mies niin kyllä ne naispotilaat monesti ihastuu ja lähestyy, vaikka on naimisissa. Sitten näille nauretaan yhdessä.
Terv. Lääkärin puoliso
...kunnes hymy hyytyy.
Terv. Lääkärin ex
Jos eräs ihana lääkäri haluaisi tehdä tutkimusta aiheesta, osallistuisin ilomielin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Lääkärin puoliso
...kunnes hymy hyytyy.
Terv. Lääkärin ex
Ei ne välttämättä potilaiden völjyyn lähde, mutta työkavereiden kylläkin.
T. Toinen lääkärin ex
Jotkut lääkärimiehet on ihan mulkeroita, jotkut taas niin ihania. Mikähän siinä on.
Antakaa nyt niiden lääkärien olla.
Ei ne lääkärimiehet potilaisiinsa sotkeudu, mutta muuten ovat miehiä siinä missä muutkin miehet...
T:sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lääkärimiehet potilaisiinsa sotkeudu, mutta muuten ovat miehiä siinä missä muutkin miehet...
T:sairaanhoitaja
Sotkeutuuko ne hoitsuihin?
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt niiden lääkärien olla.
Mutta ku oon potilas. Niitä tulee koko ajan vastaan.
Näin mieskirurgina on pakko ottaa aiheeseen kantaa. Minulla kävi vuosia yksityisvastaanotolla kaunis nuori nainen milloin mistäkin vähäpätöisestä syystä. Potilastiedoista selvisi, että ei ollut hakeutunut muiden lääkärien hoitoon omien lomieni aikanakaan. Lopulta sai kakistettua ulos, että haluaisi kutsua minut vanhempiensa mökille, vanhemmat mukana totta kai.
No, menin kohteliaisuudesta ja siellä sitten olikin vastaanotto kuin vävypoikakandidaatille. Aika nolo homma, käytiin kyllä saunassa yhdessä ja hiukan pussailtiinkin. Muutakin olisi kyllä ollut tarjolla mutta ammattietiikka esti. Sitten aamulla vaan todettiin ettei tästä taida oikeasti mitään tulla ja menimme omille teillemme.
Jälkikäteen aatellen olis ehkä kannattanut katsoa tuo kortti paremmin, myöhemmin löydetty oma lääkärirouva osoittautui kusipäiseksi narsistiksi ja liitto päättyi eroon ennen 5-vuotispäiväänsä. Nyt sit ollaan keräilyerissä ja tarjolla on vain mustapekkoja.
IhQqqqq