Onko hyvä nimi Nuppu Hilppa Tupuna?
Kommentit (30)
meidän tyttö on nimeltään Nuppu :)
ja jos joskus tulee toinen tyttö, sen nimeksi tulee Hippu :)
Joku tykkää, joku ei. Mulle aivan sama, kunhan ite tykkää!!
eli toinen ei puhkea kukkaan ikinä,ja toinen on vaan vähän eli hippusen jotakin.. :(
Mieti Nuppu-nimistä 50-kymppistä opettajaa.
Mieti Nuppu-nimistä 50-kymppistä opettajaa.
500-vuotias lehtori Nuppu Hilppa esiintyy Tupuna. :)
Tapasin äskettäin aika iäkkään Kukan, ja tuntui että siinä on nimi kohdallaan. Miksei siis Nuppukin sopisi.
Ellet sitten suunnittele pikkusisarusta, jolle yhtä rimmaava nimi Häppä Läppä Läpälää.
mielestä tosi hauska! Iloinen ja persoonallinen. Sopii hiljaiselle runotytölle mutta myös raisulle tanttarallekin.
Nuppu- niminen lehmä, ja siskoni koiran nimi on Nuppu. Kaunis nimi toki, ruusunnuput tms, mutta nuo mulle tuli ensinnä mieleen. Ja anteeksi, myös tuo kolmas nimi kuulostaa eläimen nimeltä. Hilppa on mielestäni vanhahtava, en ole koskaan kuullutkaan sen nimisestä ihmisestä.
ja aivan hyvin sopii myös opettajattarille. Hilpasta en niin tykkää ja Tupuna on vähän epänimi.
ymmärräthän että siitä vauvasta kasvaa myös aikuinen..
Tapasin äskettäin aika iäkkään Kukan, ja tuntui että siinä on nimi kohdallaan. Miksei siis Nuppukin sopisi.
Kukka Pilvi Hasa?
Hilppa on mielestäni vanhahtava, en ole koskaan kuullutkaan sen nimisestä ihmisestä.
Tuli ekana mieleen. Toinen oli tää Ylen toimittaja Hilppa Kimpanpää, jonka nimestä aina jaksettiin vitsailla mun lapsuudessa - siis silloin joskus muinaisella 80-luvulla. Oli kyllä oikeasti hyvä toimittaja.
mutta aikuisella kamala. Mietipä vaikka 150 kg 16-vuotiasta teiniä, irokeesikampaus, rööki toisessa kädessä ja sidukkapullo toisessa + goottimeikki. Sitten sää huudat: Nuppuuu, kotio sieltä. Sori vaan ei nappaa.
tosin tupuna kuulostaa "jos olen tupu"
tunnen 25-vuotiaan Nupun, joka vetää välillä röökii ja siideriä. Nimi sopii hänelle silti :)
Mielestä ap:n nimiehdotus on oikein hyvä. Eniten tykkään Hilpasta, reipas jotenkin. Ja vaikka Tupuna on vieraampi, niin eihän siitä kutsumanimi tule. Hauska kokonaisuus!
mutta aikuisella kamala. Mietipä vaikka 150 kg 16-vuotiasta teiniä, irokeesikampaus, rööki toisessa kädessä ja sidukkapullo toisessa + goottimeikki. Sitten sää huudat: Nuppuuu, kotio sieltä. Sori vaan ei nappaa.
Mikä teitä vaivaa? Ensinnäkin Nuppu on ehkä ihanin nimi ikinä ja toiseksi mietitäänkö muka lapselle tulevaisuutta röökeineen ja juomineen nimen annon yhteydessä? Jokainen luo itse elämänsä ja nimi mukautuu siihen.
Ei oikeeseen elämään, mutta piirroshahmoille kivat.