Love Connection 9
Kommentit (603)
Mun mielestä oli täysin odotettavissa. Markushan oli niin ihastunut Ann-Mariehin Turussa. Olisin ollut yllättynyt, jos Markus ei olisi suukottanut. Silloinhan ei olisi kovin ihastunut. Muutenkin olen ollut sitä mieltä heti kun vain näin ehdokkaat, että Ann-Marie todennäköisesti hurmaa Markuksen. Ann-Mariehan muistuttaa erittäin paljon ulkonäöltään ja ehkä jopa luonteeltaan Markuksen äitiä. Jotenkin samanoloiselta vaikuttaa, mutta jääpi nähtäväksi.
Jee Matti vaihtaa hiustyyliä! Olipa söpö! <3
Matti on mun uus suosikki kun Markus on täyson menetetty Ann-Marielle
mut mikä tää nina juttu oli siinnä kun näky ne mitä ens jaksossa tapahtuu?:OO aikookos se lähtee? toivottavasti, eikai se niistä hevosistaan voi irti päästää..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 04:05"]
En tiedä oonko jollakin erityislaatuisella tavalla empaattinen (tähän asti en ole kyllä niin aatellut), mutta minulla ei olisi sydäntä antaa miehen nilkuttaa tollasella jalalla minnekään minun takiani. Meinaan siis tässä jaksossa tuota Eevan touhua, olisin ehdottanut että voidaanko jutella viereisessä huoneessa. Ja viime jaksossa Ann-Marie antoi Markuksen nilkuttaa sinne torniin niitä jyrkkiä ja korkeita portaita pitkin. Minua hirvitti katsoa, entä jos Markus olisi kompastunut ja kaatunut taaksepäin, pää osunut kiviportaisiin, selkä murtunut. Yyh, inhottaa ajatellakin. Joo, Markus on aikuinen mies, mutta joskus miehillä on tuollainen näyttämisenhalu, jota täytyy vähän suitsia ja pitää pikkasen paapoakin. ;)
[/quote]
Jotenkin arvasin etteivät kaikki lämpene tälle minun kommentille. :D Mietinkin oliko tuo paapomislisäys liikaa, koska sen voi ymmärtää väärin. Mutta jos yhtään muistatte, niin sieltä tornista näytettiin kuvia ja yhdessä kuvassa Markus oli kiipeämässä vielä viimeisiä jyrkkiä puuportaita, puhumattakaan tosiaan niistä kiviportaista. Minusta ei ole ollenkaan liioiteltua todeta, että siinä olisi käynyt huonosti jos Markus olisi horjahtanut taaksepäin. Markus ei halunnut tuottaa pettymystä ja halusi tehdä naiseen vaikutuksen. Tuollaisissa tilanteissa naisen täytyy kieltäytyä. Vilkaisin vielä uudestaan mitä Markus tarkalleen ottaen sanoi myöhemmin, hänhän sanoi ettei Jenkeissä olisi päästetty kiipeämään ja tykkäävänsä tällaisesta suomalaisesta asenteesta, että kaikki ovat vastuussa itsestään. Hän selkeästi oli olettanut, että Ann-Marie estää häntä kipeämästä. Minusta tuo asenne ei kuvaa suomalaisia ollenkaan ja on yleisinhimillistä, että toisista huolehditaan, jos he eivät itse hoksaa omaa parastaan.
Ja nyt kun aloin miettiä naispuolisia kavereitani, niin olen varma että yksi nyrkkeilyä harrastava naiskaverini olisi myös yhtä kovapäinen kuin jotkut miehet. Enkä todellakaan suostuisi kipuamaan hänenkään kanssaan johonkin nähtävyyspaikalle tollasella jalalla, vaikka oltaisiin sovittu etukäteen...
Tuulia toimii samoin kuin Matti: ei anna kovin paljoa itsestään ulos. Sen vuoksi huvittavaa että Matti napisee siitä kun ei Tuulia kerro itsestään/ajatuksistaan oikein mitään. =D
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:19"]
Jee Matti vaihtaa hiustyyliä! Olipa söpö! <3
Matti on mun uus suosikki kun Markus on täyson menetetty Ann-Marielle
[/quote]
Joo, mä oon samoilla linjoilla ja se Henrin kaveri on sit yllätyssuosikki!
Voi mä niin tykkäsin Ainosta. Ja kyllä niistä muistakin Matin tytöistä, kaikki vaikutti tosi kivoilta ja niillä oli keskenäänkin hauskaa. Ainon "omg it's my hips isn't it" oli kyllä mahtava! :D
Ehkä vanhempi Nina haki vain nostetta mallinuralleen ton sarjan kautta?
No kuka sinne sit menee?? Hanneleko?
Aino on ihana ja huomaavainen nörttityttö ja todella sinut itsensä kanssa.
Markus on kyllä selvästi todella ihastunut Ann-Marieen. Hanna ilmeisesti suuttuu ensi jaksossa, kun Markus haluaa tutustua Ann-Marieen paremmin? Koska "valinta on selvä"?
Kyllä Matilla oli nyt vaan enemmän kipinää toisten tyttöjen kanssa, mitä Ainon. Aino oli mukava, mutta ehkä enemmän ystävä? Aino oli kyllä selvästi hyvin ihastunut Mattiin. :/
Vanhemman Ninan katoaminen ei ihmetytä.. Vaikuttaa melko epästabiililta?
Mun on pakko sanoa, että en ole missään vaiheessa ymmärtänyt, mitä Henri näkee/näki siinä vanhemmassa Ninassa. Ehkä sitten kielimuurista johtuen ei huomannut jonkun olevan ns. way off.
Vitsit tuo Enni on nätti ja fiksu! IHANA! Toivottavasti Matti tajuaa tämän, ja valkkaa parhaimman! :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:31"]
[/quote]
Toi on muuten ihan mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 04:05"]
En tiedä oonko jollakin erityislaatuisella tavalla empaattinen (tähän asti en ole kyllä niin aatellut), mutta minulla ei olisi sydäntä antaa miehen nilkuttaa tollasella jalalla minnekään minun takiani. Meinaan siis tässä jaksossa tuota Eevan touhua, olisin ehdottanut että voidaanko jutella viereisessä huoneessa. Ja viime jaksossa Ann-Marie antoi Markuksen nilkuttaa sinne torniin niitä jyrkkiä ja korkeita portaita pitkin. Minua hirvitti katsoa, entä jos Markus olisi kompastunut ja kaatunut taaksepäin, pää osunut kiviportaisiin, selkä murtunut. Yyh, inhottaa ajatellakin. Joo, Markus on aikuinen mies, mutta joskus miehillä on tuollainen näyttämisenhalu, jota täytyy vähän suitsia ja pitää pikkasen paapoakin. ;)
[/quote]
Jotenkin arvasin etteivät kaikki lämpene tälle minun kommentille. :D Mietinkin oliko tuo paapomislisäys liikaa, koska sen voi ymmärtää väärin. Mutta jos yhtään muistatte, niin sieltä tornista näytettiin kuvia ja yhdessä kuvassa Markus oli kiipeämässä vielä viimeisiä jyrkkiä puuportaita, puhumattakaan tosiaan niistä kiviportaista. Minusta ei ole ollenkaan liioiteltua todeta, että siinä olisi käynyt huonosti jos Markus olisi horjahtanut taaksepäin. Markus ei halunnut tuottaa pettymystä ja halusi tehdä naiseen vaikutuksen. Tuollaisissa tilanteissa naisen täytyy kieltäytyä. Vilkaisin vielä uudestaan mitä Markus tarkalleen ottaen sanoi myöhemmin, hänhän sanoi ettei Jenkeissä olisi päästetty kiipeämään ja tykkäävänsä tällaisesta suomalaisesta asenteesta, että kaikki ovat vastuussa itsestään. Hän selkeästi oli olettanut, että Ann-Marie estää häntä kipeämästä. Minusta tuo asenne ei kuvaa suomalaisia ollenkaan ja on yleisinhimillistä, että toisista huolehditaan, jos he eivät itse hoksaa omaa parastaan.
Ja nyt kun aloin miettiä naispuolisia kavereitani, niin olen varma että yksi nyrkkeilyä harrastava naiskaverini olisi myös yhtä kovapäinen kuin jotkut miehet. Enkä todellakaan suostuisi kipuamaan hänenkään kanssaan johonkin nähtävyyspaikalle tollasella jalalla, vaikka oltaisiin sovittu etukäteen...
[/quote]
Hyvä pointti sulla tuossa kiipeilyhommassa. Mä en olis lähtenyt ylös sen takia, että ei ole ollenkaan varmaa, että voimat riittää mosieen ja mies olisi sen jälkeen ollut aika nolona. Toisaalta A-M keräsi tällä välinpitämättömyydellä lisäpisteitä. Aika outoa. Ehkä Markus oli sitten niin kypsä jo keppien rajoituksiin, että olisi vaikka kilpaillut kolmiloikassa, jos olisi pyydetty.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 19:17"]
Tuulia toimii samoin kuin Matti: ei anna kovin paljoa itsestään ulos. Sen vuoksi huvittavaa että Matti napisee siitä kun ei Tuulia kerro itsestään/ajatuksistaan oikein mitään. =D
[/quote]
Minusta se ei ole huvittavaa, vaan Matti on päättänyt että hän on se informaation kerääjä ja päätöksentekijä toisen on syytä hyväksyä se. Jos ei kumpikaan avaudu, leikin voi jättää siihen.
Tää on nyt taas mun analyyseja, mistä kaikki ei varmasti tykkää. Silloin, olikohan jakso 7, missä Ann-Marie ja Markus istuivat maailmanpyörässä tms. ja A oli allapäin, näytti siltä, että molemmat olisivat halunneet halata toisiaan kehonkielen mukaan. Silloin jo ajattelin, että Ann-Marie vahvoilla. Nyt taas vaikutti siltä, että Matti olisi voinut jopa halata Tuuliaa maailmanpyörässä tai jotenkin lähentyä, jos Tuulia vain olisi antanut itsestään enemmän. Se on niin vaikeaa, kun on eri äidinkielet. Jotenkin vain mun mielestä Ennin ja Matin välit näyttävät kovin sisarellisilta. En usko, että Matti siinä mielessä ihastuu Enniin. Henristä taas en osaa enää sanoa. Vaikuttaa jotenkin kyllästyneeltä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:31"]
[/quote]
Täähän me arvattiin jo pari jaksoa sitten, kun Henri puhui siitä tekstailusta Hannelen kanssa..
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 22:31"]
[/quote]
Täähän me arvattiin jo pari jaksoa sitten, kun Henri puhui siitä tekstailusta Hannelen kanssa..
Yllättävää muuten se Scottin yritys saada naiset puhumaan toisistaan pahaa selän takana. Jossain jenkkiläisessä deittiohjelmassa ne naiset olis varmasti niin tehneetkin ja puukottaneet toisiaan selkään. Kiva juttu, ettei nyt tapahtunut niin.