Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saa pitkänkin saikun, kun aloittaa kilpirauhaslääkityksen?

Vierailija
25.04.2012 |

Tätä olen pohtinut ja ihmetellyt.

Kertokaa te, jotka asiasta tiedätte.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes tarvinnut.

Vierailija
2/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullutkaan että kukaan saisi. Ei sitä siinä kohtaa olisi kyllä tarvinutkaan. Ennen lääkitystä olisi ehkä ollut tarpeen, mutta meni se ilmankin jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikatoimintaa hoidetaan lääkityksen ohella radiojodihoidolla, jolloin saattaa saada pitkän sairasloman, jottei saastuta muita sillä radioaktiivisella säteilyllä.

Vierailija
4/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli liikatoiminta, ja ekat lääkkeet ei sopineet. Syke saattoi imuroidessa olla liki 200.

Vierailija
5/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheutti lopulta masennusta. Pitkään jatkunut väsymys, ärtymys, mielialanvaihetelut yms. vaativat veronsa itseltä ja läheisiltä. Vihdoin kun syy selvisi ja hoito alkoi, olin jo niin loppu että sain pari kuukautta lomaa että sain nukkua ja aloittaa lääkityksen rauhassa. Mulla tosin oli vuosia takana vajaatoiminnan kanssa joka alkanut todennäköisesti jo varhaisteini-iässä. Todettiin vasta kun olin jo 23v.

Vierailija
6/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertoisitteko tuliko teille sivuvaikutuksia lääkitystä aloittaessanne?

Entäpä mitä tuli/kauanko kesti jos niitä tuli?

Entä koska huomasitte olon kohentumista?

Terveisin yksi jolla tsh lähes 6 eikä omalääkäri anna lääkitystä koska en muka? tarvi.

Olen menossa toiselle lääkärille.

Vierailija
7/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaksi päässyt liikatoiminta, sairauslomaa 2 kk, joka meni nukkuen. En ollut vuoteen nukkunut kahta tuntia putkeen. Sydänlääkkeet sain tuon korkean pulssin takia, infarktiriski oli ilmeinen. Saikku tuli todella tarpeeseen ,olin kuvitellut olevani vain luulosairas ja ajanut itseni aivan loppuun.

Lääkkeillä ei ollut mitään sivuvaikutuksia, ainoastaan olo normalisoitui.

Vierailija
8/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairauslomaa en ole saanut edes silloin kun kilpirauhanen on tulehtunut. Neljä kuukautta putkeen podin kuumetta, mutta ei, tohtorin mukaan pitää nyt vaan jaksaa töissä ja sitten hoitaa myös koti ja perhe (kaksi lasta). Kortisoni turvottaa palloksi jne.

Vierailija
9/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono olo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme