Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei mikä räntäsade ;)

Vierailija
19.03.2012 |

oli jo niin ihanan keväistä ja nyt tällainen keli.. tulis edes vettä mutta kun ei.. räntää vaan, taivaan täydeltä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottavaa on se että täällä näyttää jäävän maahan toi taivaalta tuleva valkoinen paska...

Vierailija
2/8 |
19.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se sulattaa vanhaa lunta pois! Ja viikonloppuna vissiin on taas aurinkoa... Kyllä nyt saa lumet kyytiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväistä? Mä en kyllä näe tässä suunnilleen puoli neljältä alkavassa pimeydessä mitään keväistä. Oon onnellinen tästä räntäsateesta, ehkä se muuttuu viikonlopun kuluessa lumeksi.

Vierailija
4/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväistä? Mä en kyllä näe tässä suunnilleen puoli neljältä alkavassa pimeydessä mitään keväistä. Oon onnellinen tästä räntäsateesta, ehkä se muuttuu viikonlopun kuluessa lumeksi.

Vilkaise avauksen päiväystä.

Vierailija
5/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilkaise avauksen päiväystä.

Kappas!

Vierailija
6/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän nyt joku kerran nosti niin eipä tuolla väljä ole onko kevät vai syksy, kurja mikä kurja. Ei voi mennä ulos kun tuollaista puoli jäätänyttä vettä sataa niskaan joka kuitenkin on niin märkää että kastuu vaatteet läpimäriksi. hrrr.

Vierailija
7/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Turussa ei räntäsadetta, vaan pari astetta lämmintä ja jopa auringonsädettä pukkaa valkean pilviharson välistä. Ja sinistä taivastakin näkyy vähäsen, aavistuksen tuulahtelee. Kiva ilma, taidan kohta lähteä kävelylenkille.

Vierailija
8/8 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, täällä on jo maa ihan vähän valkoinen! Illalla on huomattavasti valoisampaa nyt. Laitanpa pimeän tultua lyhdyn ulos ihan tämän kunniaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi