Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä jos meitä ei kutsuta kummilapsen synttäreille jos

Vierailija
25.04.2012 |

Jos lähdemme kotipaikkakunnalle ja siellä vietetään kummilapsen synttäreitä. Olen antanut lahjan jo.

Vanhemmat eivät tiedä että saatamme olla tulossa samalle paikkakunnalle.

Meidät meinattiin kerran jättää juhlista pois.

En kestä ajatusta että menisimme sinne ja sitten meitä ei kutsuttaisi synttäreille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuultiin että rrrrakkaalla kummilapsella tänään synttärit, pakkohan meidän oli poiketa kun tässä nurkilla satuttiin olemaan!"

Vierailija
2/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko juhlat silloin, koska olette sattumalta silloin kaupungissa.

jos välimatka on pitkä ja teitä ei muuten sen takia kutsuttaisi, niin mistäs he voisivatkaan tietää, että olette silloin maisemissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa

Vierailija
4/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen aina ilmoittanut sisarukselleni jos ollaan tulossa sinne, siis kotipaikalle.

Mutta pelottaa se tunne jos meidät jätetään.

Kerran tekivät niin että toivat lapsensa hoitoon kauppareissun ajaksi ja lähtivät koska vieraat olivat tulossa. Se oli just se syntymäpäiväjuhla kerran.

Se juhlinta järjestyi sitten muutaman mutkan kautta.

Vierailija
5/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot itse että olemme tulossa. Eikö se nyt ole kummin yehtävä itse muistaa synttärit. Saattavat odottaa että itse ilmoitatte tulostanne. Oliko tämä provo?

Vierailija
6/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole tulossa. Yleensä lahjat kun viedään vasta juhliin.

Onneksi meillä ei ole koskaan ollut lapsille tuollaisia synttäreitä, joihin kummit kärttävät kutsua ja loukkaantuvat, jos ei kutsua kuulu. Normaalipäinen ihminen kun osaa soittaa ja kysyä, onko juhlia ja jos on, voidaanko tulla.

Vierailija
7/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mielestä tarvi edes odottaa kutsua, perheenjäsenet, kummit jne on kyllä tervetulleita vaikkei erikseen kutsuttaisi!!!

Vierailija
8/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tekivät niin että toivat lapsensa hoitoon kauppareissun ajaksi ja lähtivät koska vieraat olivat tulossa. Se oli just se syntymäpäiväjuhla kerran.

ja toivat siksi aikaa lapsen teille hoitoon? Erilapsi kuin se, jonka synttärit oli? Miten toi on mahdollsita? Miksei toinenkin lapsi ole synttäreillä mukana?

Jos kyseessä on sun sisko ja olet lapsen kummi, niin miten asia voi olla näin vaikea? Onko teidän välit ihan kunnossa?

Vierailija
9/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräänä vuonna oli puolisoni kummilapsen synttärit ja näimme että siellä oli vieraita ja selvästi kohtuullisen isot juhlat menossa. Meitä ei oltu kutsuttu ja annettiin lahja erikseen lapselle. Jäätiin ilman kahvia ja pullaa. (Olisiko ollut lapsen 10 vuotis juhlat, suunnilleen...)

Toisena vuonna kokeiltiin sitä, että mentiin vaan juhliin. Meitä ohjeistetiiin, että olisi hyvä ilmoittaa etukäteen jos aikoo tulla. Jäätiin ilman pullaa.

Klmantena vuonna ajattelin että nyt menee sit oikein ja ilmoitetiin viikkoa ennen että olemme tulossa. Emäntä ohjeisti, ettei kukaan ollut sanonut hänelle mitään. Jäätiin ilman pullaa.

Neljäntenä vuonna ymmärsin jo ja lakkasin menemästä.

Vierailija
10/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ikinä kutsuttu syntymäpäiville, vaikka sellaisia on vietetty. Asumme eri paikkakunnalla, joten johtuuko siitä vai jostain muusta. Muistimme lasta syntymäpäivisin ja jouluisin 5-vuotiaaksi asti, mutta lopetimme, koska ikinä ei tullut kiitoksen sanaa sieltä suunnalta eivätkä he ota yhteyttä lainkaan. Mies on soittanut ystävälleen (kummilapsen isälle) viimeksi marraskuussa pariin otteeseen. Hän ei vastannut eikä ole sen jälkeen soittanut takaisin.

Näin täällä.

Vierailija
11/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuoden joululahja ja tämän vuoden syntymäpäivä lahja jäivät siis hankkimatta.

Vierailija
12/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi oli prinsessasynttärit. Mitä minä siellä olisin tehnyt. Muutenkin on aina talo täynnä vieraita ja tohinaa. Menen kylään paremmalla ajalla, tai kutsun meille vaikka yökyläilemään tai retkeillään yhdessä. Nyt on yhteinen risteily varattuna. Minusta olette vähän lapsellisia noiden synttäreidenne kanssa.

Vierailija
13/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan normaalia odottaa ja olettaa, että saa syntymäpäiville kutsun taikka kiitetään postin kautta tulleesta lahjasta. Myös yhteydenotto pitäisi olla molemminpuolista, mitä se ei meidän kohdallamme ole. Emme ryhtyneet miksikään lahja-automaateiksi.

Vierailija
14/14 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletetaan asioita puolin ja toisin ja loukkaannutaan kun toiset ei osaa lukea ajatuksia.

Suu auki ihmiset!