Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä avuksi, hirveät kovettunut kantapäissä!

Vierailija
24.04.2012 |

Raspaus kotona ei auta mitään, samoin on kokeiltu kaikkia rasvoja apteekista ja kaupoista, vaseliinia ja paksua kerrosta rasvaa ja kosteutta sitovia sukkia, mutta mikään ei auta vaikka rasvaan päivittäin paksulla apteekin voiteilla. Ilman tuota operaatiota en edes pystyisi kävelemään kantapään halkeilevat.

Voiko kosmetologi tehdä näille jotain? Onko niillä välineitä, luulenpa että näihin kovettumiin tarvittaisiin varmaan laikkaa. :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne siellä pehmeneen saadaan.

Sen jälkeen rasvaat kunnon voiteella(Ceridal on tosi hyvä) jokaisen pesun jälkeen ja pv-sukat jalkaan.

Vierailija
2/4 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minkä verran kosmetologien koulutuksessa on noita alemman osaston hoitoja. Joka tapauksessa on olemassa sellainen ammattikunta kuin jalkojenhoitajat, jotka saavat aikaan pieniä ihmeitä.

Kesä tulee, ja pihan yrtit. Se tavallinen rikkaruoho eli vesiheinä pehmentää sitkeämmätkin kovettumat helposti raspattaviksi. Kelmua päälle ja sukat jalkaan, niin kyllä helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KUNNON ei milleen sivelijälle... Hyvä jalkahoitaja osaa ottaa kuolleet pois ja pehmittää jalat ja rasvata ne oikein. Miehelläni hirveät jalat ja yritetään kotihoitaa muttei auta, kerran kuussa käy tosi ammattilaisella joka osaa hoitaa kuntoon. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
4/4 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raspata, pahentaa vaan. Minä olen nyt 3 viikossa saanut melkein sileät kantapäät locobasen LPL voiteella. Olen käyttänyt sitä n. 3x viikossa siten, että saunan/suihkun jälkeen voidellut kovettumakohdat ja laittanut croksit jalkaan sitten lopuksi iltaa. Väliin kun kävelee niin voide hieroutuu kunnolla + efekti, että hautuu myös, toisin kun laittaisi sukat jotka imisi voiteen itseensä vaan. Kokeiles!