Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Hävettää myöntää, mutta olen pelannut, ja paljon. En tajua miten aikuinen ihminen voi jäädä tuollaiseen koukkuun, mutta niin vaan olen minäkin tasolla 62...
Oma vinkkini on, että kannattaa pitää tuotantolaitokset aina käynnissä, ja illalla viimeiseksi laittaa koneet tuottamaan sellaisia juttuja, joiden valmistamisessa menee kauan. Eli tuota kaikkea, vaikka et juuri silloin niitä tarvitsekaan.
Pidä myös pellot ja eläimet aina "täynnä", eli älä jätä niitä nälkäisinä/tyhjinä odottamaan seuraavaa pelikertaa.
Ja kaikkea ei kannata ostaa heti, vaan ensin miettiä onko jokaisesta tuotantolaitoksesta hyötyä. Joskus voi olla fiksumpaa säästää rahaa ensin kunnolla, tuotantolaitoksia pystyy ostamaan myös myöhemmin.
Onko mammoilla hyvää naapurustoa? Omat naapurit ei paljoa puuhaile
Vierailija kirjoitti:
Hevoskilpailut ovat minusta liian rankkoja. Pitäisi tehdä,yli kolmebsadan pisteen tehtäviä, jotta pärjäisi.
Keitä varten ne pienten pisteiden tehtävät siellä edes ovat, kun jos joku jäsen niitä tekee, ei ainakaan päästä palkinnoille.
esim ovat hyviä silloin, kun ei ole aikaa panostaa Derbyyn, mutta haluaa säilyttää tasonsa. Tason säilymiseksi vaaditaan, että tekee kaikki tehtävät per viikko. Pieni pisteiset tehtävät ovat helppoja, eivätkä vaadi aikaa samalla tavalla kuin yli kolmensadan pisteen tehtävät.
114
Miksi ihmeessä kaikki myy nyt niin paljon kananmunia? Kaikki lehdet täynnä 80% niitä.
ARGH.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaikki myy nyt niin paljon kananmunia? Kaikki lehdet täynnä 80% niitä.
ARGH.
Kisoissa ruokintatehtävä.
Olen pelannut n. 4 vuotta ja olen tasolla 158. Puoli vuotta sitten minut pyydettiin mukaan uuteen aktiiviseen naapuristoon ja nyt on tosi hauska pelata ja osallistua derbyyn kun palkintoja tulee runsaasti.
Täällä on ollut paljon hyviä neuvoja muttei tätä: pidä kerrallaan vain kahta mesipensasta, ne tuottavat tarpeeksi hunajaa ja mehiläisvahaa varten, ja aina on sen verran kirveitä, että saa vanhat poistettua. Näin tila ei täyty kuolleista pensaista.
Toinen: jos tarvitset apua laivatilauksen täyttämiseen laita kauppaan harvinaisempia houkuttelevia tuotteita. Kun kaikki myyvät samoja munia, kukkakimppuja tai mitä milloinkin huomiota saa vaikka kahveilla, leivällä tms. Erikoisemmilla tuotteilla saa apuna mitä tahansa, jopa kalafileitä, kermaa tai sokeria. Kauppaan voi panna myös pieniä määriä tyyliin 1-3 puuvillakangasta, 1 pullo mehua, 1 pullo siirappia jne.
Hyviä naapurustoja minne mahtuisi mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin että,mitä voi auttaa?T: Kanilan kerho
Naapuristomme käyttää paljon viestitystä: mm. laitetaan kauppaan toista varten pyydettyä tuotetta niin ettei laiteta ilnoitusta lehteen. Lahjoitusta käytetään myös, mutta siinähän on vuorokausirajoituksia.
Hei mitä noi mainetasot on? Joissain tuotteissa lukee että avautuu mainetasolla 2, miten voin päästä sille tasolle ja mikä se on? Samoin ne omituiset kääröt joita joskus saa, mitä ne on ja mistä näen montako sellasta mulla on? Ihanaa jos joku osais auttaa :)
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä noi mainetasot on? Joissain tuotteissa lukee että avautuu mainetasolla 2, miten voin päästä sille tasolle ja mikä se on? Samoin ne omituiset kääröt joita joskus saa, mitä ne on ja mistä näen montako sellasta mulla on? Ihanaa jos joku osais auttaa :)
Tarvit kääröjä sitten kun saat avattua enemmän maata :) Niitä tarvitaan jossain siellä perällä vasta.
Mainetasot taitaa olla siellä kylän puolella.
Okei, kiitos paljon! :) Just pääsinkin sille tasolle missä voi päästä sinne kylään, kunhan vaan sais rahat kasaan.
Onko kukaan löytänyt toimivaa timanttigenerattoria? Kaikki tuntuu olevan huijausta..
Mutta kannattaa myös muistaa kirveet ja sahat jos ei halua paljon kuolleita puita
Olen ihan koukussa. Mielestäni peli ei ole lapsellinen, vaan aika hyödyllinen.
Aloitin Hay Dayn pelaamisen viime syksynä uuden puhelimen myötä ja hävettää sanoa, että olen ihan koukussa tähän! Pitääpä katsoa onko uusi lehti jo ilmestynyt....
T. 38v