Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Pelaan 19 tasolla kannattaa ladata
Itse säästän elvytettävät puut ja pensaat tietyssä osassa farmia. Kun jollain naapurustostamme on auttamistehtävä voin helposti laittaa vaikka 20 elvytettävää kerralla... helppoja pisteitä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako noille pihaan pyrkiville naapureille myydä mitään? Ihan surkeita hintoja ja kokemuspisteitäkin vain 5/myynti ....
Eihän ne olekaan mikään rahalinko tms., kuten tuossa jo sanottiin, että niille on hyvä tyhjentää siiloa välillä, kun tarvii reilusti tyhjää tilaa.
Turhia iteemejä jne.
Rahalla ei tee enää mitään, kun on pidemmälle päässyt pelissä. Mullakin ollut 17 miljoonaa iät ja ajat, tasot nousee 123 - 138, mutta raha ei vähene.
Hei Minä olen melkein 13v tyttö paimiostaja olen uusi täällä en ole paras kirjoittamaan minulla tulee paljon kirjoitus virheitä mutta toivottavasti ymmärrätte ja saatte selvää lisäksi olen pelannut melkein koko ikäni nyt olen 37 tasolla mutta mietityttää se että miten saanopeiten sahoja ja rahaa hay dayssa❤️❤️❤️👍👍👍🙂🙂🙂
Se postilaatikko toimii silleen että kun autat kaveria niin se lähettää sulle kirjeen jossa on lahjakortti niin kun sulla on tietty määrä niitä kortteja sä voit ostaa sen mysteerilaatikon.
Miten voi säästää rahaa hay dayssä kun tartten laivaan
Emilia Lahtinen kirjoitti:
Miten voi säästää rahaa hay dayssä kun tartten laivaan
Itse säästän kaikkia laajennustarvikkeita ja kalliita juttuja yms ja kun tarviin rahaa myyn ne
Miten noi maapähkinäpensaat toimii? Mulka on niiden tilana 1000/1000, mutta en saa kerättyä niitä.
Eläimet ei kuole!(Ja jos on 34 tasolla niin se kylä maksaa 39 000 €.)hyvin kouluttavat peli.ja mahtava😍terveisin:feela tasolta 35
onkohan oikea farmarin duuni samanlaista? Eli ensin on kivaa, myyn pienellä voitolla tuotteita. Mutta sitten tulee lautta ja kaikesta tulee synkkää suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi maapähkinäpensaat toimii? Mulka on niiden tilana 1000/1000, mutta en saa kerättyä niitä.
Sun pitää ostaa se oravien pesäpuu, että pääsevät kurret sitten kerämään.
Vierailija kirjoitti:
onkohan oikea farmarin duuni samanlaista? Eli ensin on kivaa, myyn pienellä voitolla tuotteita. Mutta sitten tulee lautta ja kaikesta tulee synkkää suorittamista.
Jos lautta on sulle synkkää suorittamista, niin jätä se omaan arvoonsa. Älä pelaa sitä.
Etsitkö uutta naapurustoa? Etsimme pelaajia jotka ovat aktiivisia mutta pelaavat rennolla otteella. #QJPJLLOG
Pelasin joskus hetken ja kyllästyin. Sen jälkeen ei ole tarvinut pelata oikeastaan mitään mobiilipeliä jossa on mikromaksuja, kaikki samaa soopaa. En ymmärrä näitä pelejä joissa pitää odottaa ja klikkailla. Ja toinen on pelit joissa pitää yhdistää n kpl palikoita, niitä on niin paljon ja kaikki samanlaisia. Onko noille kaikille oikeasti pelaajia, että niitä tosiaan kannattaa tehdä? Onneksi on tietokone ja oikeat pelit.
Heii laajensin just mun rapuallasta, voiko yhdellä rapumertalla saada useamman ravun vai joudunko laajentamaan kalastusaluetta, ettö saan toisen rapumertan mahtumaan??
Moii! Itse alotin pelaamisen tossa 2 viikkoa sitten. Olen nyt 20lvl ja ihanassa naapurustossa pelailen. Olis kyllö kiva tehdä oma ,mutta en ukso, että kukaan liittyisi siihen:(
Kuponkeja yritän tässä keräillä, kun koira olisi mukava tilalle. Rahaa on nyt vaan, joku 5000 ,mutta eiköhän se sieltä ala kohoamaan pian:)
Pelaan yleensä noin 15-30min kerrallaan. Auttelen muita sen verran, kuin pystyn, mytta ,kun oon niin pienellä levelillä niin se kn vaikeeta. Olen saanut sahattua jo kaikki puut ,kiitos ihanien naapurieni avun:)
Mun nimi on Haydayssä Green Gables ja tässä on numero, jos haluut pyytää kamuks "YPO9G8YUU":) <-
Naapurusto valitettavasti täynnö niin ,että pääse liittyy:((
Oon Haydayssa 37 tasolla ja saan kultaseppä rakennuksen 38 tasolla, paljon se maksaa? Haluisin alkaa säästää rahaa siihen, mut en tiiä paljon se maksaa. Kertokaa pliis <3
Se on kaiken ikäisille :) siinä ei ole väkivaltaa tai mitään sen tapaista.
Minä käytin tasolla 26 lopulla kaikki rahani hay dayssä ja nyt oon tasolla 27. Minä saisin sen kalastusveneen, mutta nyt piti alkaa tienata rahaa, että saisin sen veneen korjattua kun se maksaa 35 tuhatta euroa kun mulla on tällä hetkellä noin 5 tuhatta euroa