Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1/1370 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa kohteliaita naapurustossa ja älkää välittäkö vaikka pienempien pelaajien meno on välillä kreisiä

Vierailija
2/1370 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:29"]

Minkä takia tärkeää on ostaa kissat, koirat, hevoset ja aasit??

Olen tasolla 59 ja selvinnyt mainiosti pelkkiä kissoja ja koiria elättämällä. Väriliuskoja käytän syöttien valmistukseen kaloille.

[/quote]

koska noilta elukoilta saa päivittäin valtavan määrän tarvikkeita laajennuksiin Ym hyödyllistä. Pisteitä lisäksi, tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1370 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myy teippirullia. Ne on olleet mulla todella kiven alla. Samoin jostain syystä ruuvit. Ja niitä tarvii kun laajennat varastojasi. Jos varastot menee täyteen, olet pulassa.

Kissat, koirat ja hevoset on kivoja, ei niistä paljon mitään hyödy. Lehmät sun muut raaka-aineita tuottavat on tärkeitä. Myyn torilla yleensä vain lopputuotteita, ellei jotain raaka-ainetta ole ihan valtavasti. 

Käy torilla liputtamassa myytäviäsi usein niin ne ovat taas jonkun lehden sivuilla. Uskon että pelaajia on niin paljon, että lehtiäkin on oltava kerrallaan tuhansia?

Olen tasolla 58.

Vierailija
4/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lähde ennenkuin kaikki laatikot ovat täynnä

Vierailija
5/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:09"]

[/quote]

lähtee myös kun aika loppuu, jos ei ehdi tehdä kaikkea kannattaa laittaa avunpyynnöt ja jotain myyntiin kauppaan niin avunpyyntö näkyy ilmoituksessa

Vierailija
7/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuotantolinjalle ei voi laittaa useampaa tuotetta vaan pelkästään kaksi? mä tykkäisin laittaa sen koneen tekemään vaikka 5 leipää ja 5 kakkua ja lähden sitten kauppaan ja tulen takaisin ja ne on valmiita xD

Vierailija
8/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tuotantolinjalle ei voi laittaa useampaa tuotetta vaan pelkästään kaksi? mä tykkäisin laittaa sen koneen tekemään vaikka 5 leipää ja 5 kakkua ja lähden sitten kauppaan ja tulen takaisin ja ne on valmiita xD

Vierailija
9/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:34"]

[/quote]

Timanteilla voi avata lisää linjoja. Alussa ne kannattaakin sijoittaa siihen.

Vierailija
10/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 11:34"]

[/quote]

Timanteilla voi avata lisää linjoja. Alussa ne kannattaakin sijoittaa siihen.

[/quote] kiitos! minä luulin että saa vain yhden kerran laittaa enemmän tilauksia mutta jos se on pysyvää niin siihenhän kannattaa tuhlata timantit!

Vierailija
11/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuup vinccejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata heti rakentaa kaikkia uusia kanaloita tai muita eläinaitauksia, tai ottaa niihin täyttä määrää eläimiä. Varsinkin kanojen suhteen huomasin itse, että vähempikin olisi riittänyt. Maitoakin oli aluksi ihan liikaa, mutta nyt kun olen edennyt pidemmälle, niin sitä kyllä tarvitaankin enemmän kuin akuksi.

Jos nyt aloittaisin, niin tekisin vain yhden jokaista eläinaitausta ja täyttäisin ne eläimillä, ja sen jälkeen tekisin lisää sitä mukaa, kun huomaan maidosta/munista/villasta/vuodenmaidosta/pekonista olevan tarvetta.

Ja jos ostaa uusia paikkoja noille tuotantolinjoille, niin meijeriin ja sokerimyllyyn panostaminen kannattaa ehdottomasti, kun pääsette pelissä pitemmälle.

Vierailija
14/1370 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/1370 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyy muitakin vanhoja pelaajia. :) Luulin olevani ainoa höynähtänyt. Olen 35v ja pelataan tavallaan lasten kanssa yhdessä täppärillä, mutta on vähän päässyt käymään niin, että äiti pelaa paljon enemmän kuin lapset. En ole ikinä ennen pelannut mitään kännykkäpelejä joten en tajua miksi olen koukussa haydayhin.

Itse en ole nähnyt pitkään aikaan tarvetta laajentaa latoa ja viljavarastoa. Molemmissa on nyt max 250 ja olen levelillä 34. Laudat, ruuvit ym. toimii hyvänä houkuttimena myyntikojussa ja siten menee paljon muutakin kamaa myyntiin.

Vierailija
16/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako seuraajaa teidän farmilla on? Mulla on 36.

Vierailija
17/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni alussa timantteja "hukkaan" ihan sairaasti kun nakkisormena käytin niitä vahingossa mainostamiseen ja viljelyn nopeuttamiseen, sitten asetuksista löytyi kohta missä oli että jos timantteja haluaa käyttää, pitää kaksoisklikata, eli ei voi tulla enää niin helposti hutiklikkauksia, suosittelen!

Vierailija
18/1370 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bongannut paljon suomalaisia! Nimet on ihan suomalaisia joten on helppo tunnistaa :)

Vierailija
19/1370 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillakin kavereilla vilkkuu huutomerkki ja menen auttamaan ja sitten huomaan ettei siellä ole mitään missä tarvitsee apua, ei laivaa, ei rikkinäisiä pensaita eikä mitään. Silti huutomerkki vilkkuu. Heidän katumyynnissään vilkkuu kyllä huutomerkki. Onko se sen takia? Miten katumyyntiin saa huutomerkin?

Vierailija
20/1370 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi