Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huuto.netin järjettömät hinnat?

Vierailija
23.04.2012 |

Tänään joku myi lastenvaatepaketin 460 eurolla? Siistejä vaatteita, mutta ei herran jestas tuon arvoinen enää käytettynä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

o huudellu noi paljo vaikka kukaa muu ei oo huutanutkaan?

Onks toi jotain taktiikkaa huutiksessa jota en tiedä/edes tajua?

Siinä varmaan ollut edellisellä korotusautomaatti ja sitä tuo voittaja on ylittänyt korotuksillaan.

Vierailija
22/31 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut teutonia tai phil&teds, pinnis stokke tai brion parhaimmistoa (ikea menee myös), sängyistä menee lähinnä muuramen jollat ja jungmannit - tai lundia.

Vaunut tuntuisi menevän, tai sitten itsellä kävi hyvä tuuri, kun joku osti hyväkuntoiset Hartanit. Tosin hintapyynti oli mielestäni hyvin kohtuullinen ja yhtä aikaa oli myynnissä myös yli tuplahintaisia samanmerkkisiä vaunuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se joka maksaa..

Vierailija
24/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmisillä on pokkaa pyytää niin järjettömiä summia joskus täysin arvottomasta paskasta.

Vierailija
25/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku myi lastenvaatepaketin 460 eurolla? Siistejä vaatteita, mutta ei herran jestas tuon arvoinen enää käytettynä?

Mutta eipä näy kauppa käyvän, itse laitoin lastentarvikkeita myyntiin, hinnat 15-30€, ei huudon huutoa.. Kyseessä siis pinnistä, syöttistä, yhdistelmävaunua..

Vierailija
26/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vedätys, kun tuollainen 100-200 euron paketti nousi tuollaiseen hintaan.

Vierailija
27/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä, mitä vaatteita siellä paketissa oikein oli. Jos oli vaikka monet uudet haalarit.

Kyllä minulla ainakin on pokkaa laittaa järjettömiä hintapyyntöjä huutiksessa myymilleni kamoille, koska ihmiset kerran niitä sellaisilla hinnoilla näyttävät ostavan! Aluksi myin halvemmalla, mutta miksen ottaisi rahoja jos saan. Nytkin mulla on menossa kahden käytetyn halpiskauppapaidan paketti kympillä, itse maksoin niistä pari vuotta sitten uutena yhteensä 9,90e :)

Vierailija
28/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä näy kauppa käyvän, itse laitoin lastentarvikkeita myyntiin, hinnat 15-30€, ei huudon huutoa.. Kyseessä siis pinnistä, syöttistä, yhdistelmävaunua..

Vierailija
29/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttis ja vaunut on 2,5 vuotta vanhat, pinnis vanha, mutta ehjä ja merkkisänky. Hinta 15€.

Vierailija
30/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta nyt lopulta tullut vaatetta/kenkäparia kohden hintaa kuin noin 10€/kpl.

Vierailija
31/31 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmisillä on pokkaa pyytää niin järjettömiä summia joskus täysin arvottomasta paskasta.

Ei ole pakko osallistua huutokauppaan ja tarjota, jos on liian korkea hinta! Ostajien on itse järkeiltävä, paljonko kannattaa tarjota.