Pakko juoda, en kestä enää
Olen vuoden alusta ollut juomatta, mutta nyt tulevana viikonloppuna on pakko lauantaina juoda olutlaatikko. Ei jaksa elämää selvinpäin.
Kommentit (19)
Sitä se addiktio teettää. Alkoholi vie.
No mut vedä ihmeessä kunnon kolmatta ja mieti sit ens viikolla kannattiko. Jos siis oot hengissä vielä.
Luulin että olet Leppävaarassa ja et enää kestä juomatta hanavettä!
Vierailija kirjoitti:
No mut vedä ihmeessä kunnon kolmatta ja mieti sit ens viikolla kannattiko. Jos siis oot hengissä vielä.
Siis kunnon koomat.....
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu??
Todennäköisesti koska persut on juoppoja ja vihervassarit narkomaaneja. RKP on se raittiusliike ja heidän kannatus on pohjalukemissaan.
Juomalla elämän saa ainoastaan huonommaksi.
Tuo hallitus saa ihmiset juomaan enemmän ja varmaan muutakin. Todellisuus pako houkuttelisi minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Juomalla elämän saa ainoastaan huonommaksi.
Aika monta hyvää asiaa ja ihmissuhdetta ei olisi tullut solmittua jos olisin opiskelijana ja aikuisena lestaillut kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu??
Todennäköisesti koska persut on juoppoja ja vihervassarit narkomaaneja. RKP on se raittiusliike ja heidän kannatus on pohjalukemissaan.
Kokkarit on viihdekäyttäjiä, kepulaiset tykkää lampaista sallittua enempi. Lipilaarit harrastaa noita kaikkia sekä kimppakivaa.
Riittääkö pienempi määrä. Ei kai alkoholia ole tarkoitettu liikaa otettavaksi. Lääkeannos on pienempi. Kuten muissakin ruohoissa ja valmisteissa.
Olen tietenkin. Kaikki muut puolueet ovat isämmaan pettureita.
ap
Rkp nyt onkin semmonen raittiuspuolue, tekee pahaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko persu??
Niin, jos käyttää alkoholia, täytyy olla persu.
Mä olen persu. Ja aion perjantaina vetää pääni täyteen.
Kuulostaa siltä että vkl känni päälle! Yeah!
Ap
Miten se RKP liittyy raittiuteen?
Ei se juomalla paremmaksi muutu.