Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse ensimmäistä kertaa sairaana ja mitä mies tekee?

Vierailija
23.04.2012 |

Suhteemme on suht tuore, 4kk. Nyt ensimmäistä kertaa itse olen kipeänä (flunssa). Mieheni on ollut jo kipeänä suhteemme aikana ja tottakai passasin miehelle kaiken naaman eteen ja hoidin häntä, pidin seuraa jne. Mieheni taas reagoi hyvinkin välinpitämättömästi minuun. Hän ei tahdo olla seurassani lainkaan, eikä hoitaa minua. Hän vain istuu koneensa ääressä ja pelaa, ja kun koitan vihjaista että minulla olisi nälkä (jotta hän voisi sattumoisin kokata minulle, niin kuin minä hänelle kokkasin) hän vain on hiljaa ja hetken päästä toteaa että lähtee ajelemaan autollaan. Mikä tätä miestä vaivaa? Eikö miehenkin kuuluisi huomioida minua ja hoitaa, kuten minäkin tein?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa lukea tuollaisia "hei tajuu tuoda mulle viltti-kukkia-suklaata-suukkoja" -koiranpentuilmeitä. Sun pitää sanoa sille: helli mua vähän, on ihan poloinen olo. On ihan kipeä ja voimaton olo muutenki, tekisitkö ruokaa tai tuo vaikka grilliltä, jooko.

Ja kun se sen tekee, kiität ja olet iloinen.

Vierailija
2/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt lähtee "ajelemaan autollaan"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilen että kuumetta löytyy. Olen koittanut sanoa hänelle tuota että olen todella kipeä ja helli. Ei mitään reaktiota. Ei edes viitsinyt kysyä tuoko ruokaa mukanaan, enkä viitsinyt sanoa edes mitään, sapetti liikaa hänen lähteminen pois luotani. Hän itse varmasti nappaa kaverinsa ajelulle mukaan ja menee tämän kanssa syömään jonnekin.

-Ap

Vierailija
4/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen mäntti, ei ole rakastunut sinuun tai riittävän kypsä parisuhteeseen. Tuo ei tuosta muutu, ellette pysty edes keskustelemalla etenemään. Suhteenne on niin tuore, että tuossavaiheessa yleensä toista suoratsaan palvotaan, Sinun kumppanisi ei taida piitatat muusta kuin äidillisestä hoivastasi. Lapsellinen tapaus.

Vierailija
5/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hän "tekee" suorastaan kuolemaa ja ei kykene mihinkään.

Pari kertaa olemme olleet yhtä aikaa sairaana, Esim. kamalasssa ykätaudissa...ja arvaa kuka hoiti lapset? No minä(äiti) tietysti!

Ei auttanut valittaa kun mies oli "puolikuollut" ja pieniä lapsia ei voinut jättää heitteille.

Kyllä aikuinen ihminen pärjää ilman passausta jos toinen on niin tonttu ettei kykene.

Odotas jos teille tulee lapsia :(

Vierailija
6/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin ihmetellyt. Onko hän sittenkään kypsä ja välittääkö hän edes minusta. Kovasti hän aina hokee rakastavansa minua jne. Mutta teot puhuvat enemmän kuin sanat, varmaankin tässä tapauksessa?

Vierailija
7/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva viitsii ruveta passaamaan toista flunssan tms. takia, mutta itse kun maataan sängyn pohjalla ollaan kuin kuoleman kielissä. Älä sinäkään passaa miestäsi seuraavan kerran kun on sairaana, katso miten pärjää ihan yksin.

Vierailija
8/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu hänelle siitä mikä saa sinut tuntemaan itsesi rakastetuksi: teot, sanat, koskettaminen, kohteliaisuudet, pienet lahjat, sinun laittaminen kavereiden edelle jne.

Kysy myös mikä saa hänet tuntemaan itsensä rakastetuksi: hyvä ruoka valmiina nenän eteen, aulis seksi, oman ajan saaminen kavereiden kanssa niin että suot sen ilman hapanta naamaa, oma aika munia rapsutellen?

Yrittäkää sopia siitä, että te kumpikin opettelisitte huomioimaan toistenne tarpeita. Muista siis tosiaankin myös itse, että miehesi ei välttämättä ole niin auvoisena tarjotusta viltistä vaan tarjotusta seksistä! Sinukin pitää olla valmis hänen toiveisiinsa hänen näkökulmastaan.

Etsikää kompromisseja.

Vierailija
9/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme on suht tuore, 4kk. Nyt ensimmäistä kertaa itse olen kipeänä (flunssa). Mieheni on ollut jo kipeänä suhteemme aikana ja tottakai passasin miehelle kaiken naaman eteen ja hoidin häntä, pidin seuraa jne. Mieheni taas reagoi hyvinkin välinpitämättömästi minuun. Hän ei tahdo olla seurassani lainkaan, eikä hoitaa minua. Hän vain istuu koneensa ääressä ja pelaa, ja kun koitan vihjaista että minulla olisi nälkä (jotta hän voisi sattumoisin kokata minulle, niin kuin minä hänelle kokkasin) hän vain on hiljaa ja hetken päästä toteaa että lähtee ajelemaan autollaan. Mikä tätä miestä vaivaa? Eikö miehenkin kuuluisi huomioida minua ja hoitaa, kuten minäkin tein?

mulla samanlainen ukko, itse on niin sairas ja vaan makaa , heti kun pieni tippa nenästä roikkuu...

mutta itse joudun kuumeessakin hoitaan lapset/ruuat, kaupopareisuut sun muut, empatiasta ei siis ukolla ole tietoakaan..'

eikä ole oppinut, yhdessä jo ollan oltu 20 VUOTTA!"

Vierailija
10/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli ihan samanlainen. Kerrankin kun olin kipeä, niin tyyppi kehtasi valittaa että HÄNELLÄ on vaikeaa, koska en voinut ottaa suihin kun nenä oli niin tukossa:D

Eli suosittelen ihan vaihtamaan parempaan, ellei tuo käytös tuosta tokene. Aviomieheni hoitaa minua aina, kun olen kipeä. Ja kohtelee muutenkin kuin maailman kalleinta kultakimpaletta. Mielestäni jokainen ansaitsee sellaisen kumppanin.

Vierailija
11/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli ihan samanlainen. Kerrankin kun olin kipeä, niin tyyppi kehtasi valittaa että HÄNELLÄ on vaikeaa, koska en voinut ottaa suihin kun nenä oli niin tukossa:D

Eli suosittelen ihan vaihtamaan parempaan, ellei tuo käytös tuosta tokene. Aviomieheni hoitaa minua aina, kun olen kipeä. Ja kohtelee muutenkin kuin maailman kalleinta kultakimpaletta. Mielestäni jokainen ansaitsee sellaisen kumppanin.

upeaa, että olet löytänyt hienonmiehen rinnallesi : )

mä olen jo niin vanha ,e t en enää jaksa tässä vaiheessa lähteä..

mutta ap:lle suosittelen, lähde, kun vielä voit.

Vierailija
12/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hiukan nauratti... :)

Vierailija
13/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se mukavaa jos saisi edes jonkinlaista hoivaamista sairaansa. Ei sen tarvitse olla kummempia, kuten tuo ruuanlaitto tai tuominen olisi ihan mukavaa. En tahdo alkaa pikkulapseksi, mutta uskon että jokainen tahtoisi olla rakkaansa hoidettavana sairaana.

-Ap

Vierailija
14/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hiukan nauratti... :)

Muistathan nyt kertoa tästä sitten siellä äijäporukoissasi, miten KAIKKI muut naiset ovat niin avuttomia:)

Mielestäni sairasta kumppania kuuluu hoitaa. Esimerkiksi itse pidän aina huolen kuumeisesta miehestäni, samoin hän minusta. Mutta kaikillehan meille ei ole opetettu toisten huomioimista kotona...

Vierailija
15/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se mukavaa jos saisi edes jonkinlaista hoivaamista sairaansa. Ei sen tarvitse olla kummempia, kuten tuo ruuanlaitto tai tuominen olisi ihan mukavaa. En tahdo alkaa pikkulapseksi, mutta uskon että jokainen tahtoisi olla rakkaansa hoidettavana sairaana.

-Ap

mitä sitten?? tilanne on kauhea, kokemusta itselläni on.. syöpäsairaana on kauheaa, ja vielä kauheampaa kun ei saa MITÄÄN TUKEA mieheltä...

kotona huonossa kunnossa hoidat kaiken, vaikka et kunnolla jaloillasi pysy : ((

ei halia, ei pusua, ei mitääään.....

ja kuolemaa pelkäät yksin..

Vierailija
16/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri äsken ja ei minkäänlaista huomionosotusta minulle. Oli hän käynyt ITSELLEEN kaupassa. Ehkä tässä ei ole sitten mitään tehtävää. Voih....

-Ap

Vierailija
17/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän nyt suhteellisuudentajua; miehillä on ns. man cold!

Vierailija
18/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ikinä kukaan passannut sairaana vaan olen hoitanut samaan aikaan myös montaa lasta.

Vierailija
19/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ikinä kukaan passannut sairaana vaan olen hoitanut samaan aikaan myös montaa lasta.

Vaan siitä, että suhteessa on yksinkertaisesti vaan niin paljon mukavampaa, kun saa välillä olla avoimesti heikko ja hoivattava.

Meillä mies hoivaa minua automaattisesti, jos sairastun. Itse jouduin hieman opettelemaan tätä aikuisen hoivaamista aluksi, mutta kyllä kannatti. On paljon mukavapaa elää elämäänsä, kun tietää että sairastuessa ei jää ihan yksin selviytymään. Siitäkin huolimatta että tosipaikan tullen kyllä pystyisi siihen yksinkin, hammasta purren ja pinnistellen.

Juuri tuollainen kovuus, mikä näkyy tämän lainatun viestin kirjoittajassa ja joissain aiemmissa, on mielestäni osasyynä yhteiskuntamme ikäviin ilmiöihin (perhe- ja koulusurmat ja koulukiusaaminen jne.). Siis ajattelu, jonka mukaan sitä on muka jotenkin viallinen ihminen, jos joskus tarvitsee tai pyytää muiden apua! Uutinen teille: parisuhde on olemassa sitä varten, että elämä olisi kummallekin helpompaa. Se, että puolisot auttavat toisiaan, on terveen ja hyvän suhteen merkki. Se, että ette itse tällaista suhdetta saaneet, ei merkitse ettei kukaan muukaan sellaista ansaitse.

Vierailija
20/21 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon voit parhaassa tapauksessa tuhlata parhaat vuotesi tai sitten hyväksyä faktat ja pistää sen ulkoruokintaan kun nouset pedistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi