Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottajat!! Mistä kevät/kesätakki odottajalle??

Vierailija
23.04.2012 |

Eli mistä siis kannattaisi etsiä..en oikein netistäkään löydä :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään tiedä mistä päin oot, mutta mama licious merkillä on ainakin aiemmin ollut ihan kivoja takkeja. ite asun seinäjoella ja täällä ainakin kids & mothers myy niitä ja ilmeisesti myös vaasan liike. ja tuurissa oon myös nähnyt. mut josko tuota merkkiä jostain löytäisit, niin vois tärpätä:) ainakin äitiysfarkut on ollut kohtuuhitaisia, muistaakseni 30-40e.

Vierailija
2/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallinen empirelinjainen takki keväällä. Kesällä, kun maha oli isompi, en juuri takkia tarvinnut, ja jos tarvitsin, mulle riitti tavallinen takki, jota pidin auki.

Mulle kävi mäihä, en joutunut ostamaan yhtään päällysvaatetta. Ostin muutaman housut ja yhdet leggarit, pärjäsin tavallisilla topeillakin melkein raskauden loppuun asti. Ihan viimeisillä viikoilla jouduin ostaa kaksi kpl kokoa suurempaa toppia.

Vierailija
4/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kesällä alkuraskaudessa, joten en tarvinnut odottajan kesätakkia. Toisessa olin viimeisilläni ja käytin kokoa 44 olevia tyylikkäitä huppareita ym. liikuntavaatteita. Suosittelen samaa. Juhliin voit laittaa tyylikkään huivin harteille.

Vierailija
5/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppälästä A-linjaisen(?) trenssin (musta jossa valkoiset tereet). Hienosti menee masun kanssa nyt rv 33, ja voi käyttää taas syksymmällä kun ei ole mahaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme