Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ottanut valokuvaa omasta aurastaan ja saanut siitä analyysin?

Vierailija
01.03.2014 |

Joogamessuilla näin moisen mahdollisuuden ja jäi vaivaaman mieltä. Onko joku kokeillut ja mitä mieltä?

http://www.aurinko.fi/auravalokuvausta.html

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin enpä ihmettelisi vaikka olisi jotain huijausta.

Vierailija
2/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa new age -piireissä on ihmisiä jotka on ainakin osaksi varmasti vilpittömiä mutta asioihin ei suhtauduta kovin tieteellisesti ja se hillitsee omaa intoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon, kaksi kertaa. Toisella kertaa olin punaoranssi eli

mm. vihaa. Sitä mussa kyllä on.

Sitten kun olin raskaana, olinkin vaaleissa sävyissä.

Vierailija
4/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näkyi ihan hyvin juuri se minkä itsekin tiesin tuolloin mun energioiden olevan. Toisaalta ei ole olemassa mitään energioita sen paremmin kuin minua tai ketään muutakaan yhtään missään.

Vierailija
5/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaoranssi ei tarkoita vihaa, sulle on puhuttu puppua.

Vierailija
6/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 20:03"]Jep. Näkyi ihan hyvin juuri se minkä itsekin tiesin tuolloin mun energioiden olevan. Toisaalta ei ole olemassa mitään energioita sen paremmin kuin minua tai ketään muutakaan yhtään missään.

[/quote]

Ristiriidassa keskenään: tiesit energiasi ja mitään ei ole?

Vierailija
7/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eno sanoi, että se ei ole aura vaan hara. Ja papan tekemä 1954.

T: kaupunkiserkku

Vierailija
8/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 20:04"]Punaoranssi ei tarkoita vihaa, sulle on puhuttu puppua.

[/quote]

Voi se olla sitäkin. Et tiedä minkälainen viha muhun on pakkautunut.

Vierailija
9/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ristiriitaa ei ole. Mutta en koe mitään tarvetta selitellä tätä sen enempää, unohda koko juttu! Kirjoitin nyt jo liikaa.

Vierailija
10/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu useamman kerran aurani olevan keltainen. Mitäs se tarkoittaa?

Vierailija
11/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä piuha on aivoissa väärin kiinnitetty, että uskoo tuollaisiin? Kaipa sitä voisi alkaa auratulkita itsekin, tarjouksessa vain 17 e per höpsö.

Vierailija
12/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 20:08"]Mitään ristiriitaa ei ole. Mutta en koe mitään tarvetta selitellä tätä sen enempää, unohda koko juttu! Kirjoitin nyt jo liikaa.

[/quote]

:DDDD

Vierailija
13/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2014 klo 20:10"]

Mikä piuha on aivoissa väärin kiinnitetty, että uskoo tuollaisiin? Kaipa sitä voisi alkaa auratulkita itsekin, tarjouksessa vain 17 e per höpsö.

[/quote]

67-vuotias äitini soitti ja kertoi olleensa myyjäisissä/ messuilla, jossa oli ollut myös oheistuotteita tarjolla. Oli ollut nainen, joka oli myynyt infrapunasukkia (?). Langan sekaan oli kuulemma kudottu infrapunapankoja, jotka parantavat. Äiti oli kysynyt mistä saavat käyttölähteensä -Omasta Kehostasi!!

Sitten oli kaupiteltu Aitoja Luonnonmagneetteja. Ne kun parantavat - toisin kuin keinotekoiset magneetit. Äiti oli jättänyt kyselemättä sen enempää (nolaamattas sen enempää) kestomagneeteista kuin sähkömagneeteista. Ai niin, olihan siellä kaupattu täkkiä, johon oli ommeltu näitä "luonnonmagneetteja". Hinta 300e.

Vielä hän oli nähnyt ihmeen kuinka tavallinen "tapettu vesijaj myrkyllinen hanavesi muutetaan eläväksi vedeksi jonkin härvelin kautta. Ei kuulemma ollut edes aktiivihiilisuodatin, jolla voisi putsata porakaivoveden epäpuhtauksia. - 300e.

Turha tulla kuulkaa mun mutsia vedättämään. ;D

Vierailija
14/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko chakrakuvaus huuhaata vai ei, mutta omasta meditaatiokokemuksesta voin sanoa että meditoidessa tulee niitä värejä, mulla violettia ja sellaista jännän vaaleanpunaista. Siitä on vuosia kun olen viimeksi meditoinut mutta lopluaikoina tuli sellainen pyörivä liike niihin väreihin, väripilvet pyöri ympyrää. Jossain vaiheessa myös oli sitä että selkäranka kuumeni, se oli aika hauska tunne.

Vierailija
15/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun tietysti aurakuvaus eikä chakrakuvaus

Vierailija
16/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tulee ihan mieleen exän äiti.

Se oli vakuuttunut siitä, että mulla on jotain yliluonnollisia kykyjä ja näen auroja sun muita, koska eihän sen poika muuten mun kanssa olisi ollut. Se aina kyseli että minkä värinen aura kenelläkin on, jos oltiin jossain paikassa missä oli paljon ihmisiä. Heittelin värejä hatusta ja "oikeinhan ne aina meni".

Itsellään sillä oli violetti aura ja käsistä lähti parantavia kultasuihkuja. Violetti oli joku superhyvä, korkeatasoinen titaaniaura tai jotain. Aikansa sitäkin höpinää jaksoi kuunnella, mutta siinä vaiheessa kun se alkoi roudata niitä kristallejaan ja muita systeemeitään myös meidän kämppään suojelemaan ties miltä säteilyltä ja pahalta silmältä, oli aika asettaa tiukkoja rajoja.

Vierailija
17/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omaa auraa, koska en ole maanviljelijä. Papalla oli kyllä aura, mutta siitä on kovin vähän valokuvia. Se kun ei ollut mitenkään kuvauksellinen, sellainen traktorin perässä vedettävä.

Vierailija
18/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeltä löytyisi lumiaura. Ehkä sitä voisi lainata valokuvaa varten.

Vierailija
19/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vielä, kävin new age -aikoinani aurakuvauksessa jossain messuilla ja turkoosinsininen oli pääväri ja siinä sit lisänä vaaleanpunaiset pallerot ja vähän sitä samaa meditoinnsta tuttua violettia väriä. Tiedä sitten onko se vain viihdettä vai mitä.

Vierailija
20/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on mun. Ei ole missään ollut vielä analysoitavana mutta alkoi tämä ketjun myötä kiinnostaa eli analysoikaa.

http://static.petrisimolin.com/gallery/data/images/Gegguli86-AuraUus.jpg