Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ottanut valokuvaa omasta aurastaan ja saanut siitä analyysin?

Vierailija
01.03.2014 |

Joogamessuilla näin moisen mahdollisuuden ja jäi vaivaaman mieltä. Onko joku kokeillut ja mitä mieltä?

http://www.aurinko.fi/auravalokuvausta.html

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vielä vaan, nostalgiakohtaus iski. Meditointi loppui minulta kun siitä tuli sellainen kierre. Silloin kun pääsi syvälle meditaatioon, ilmestyi ne pyörivät väripilvet ja selkärangan kuumenemiset, ja se fiilis oli aika hieno, varsinkin niihin väripilviin liittyen. Mutta kun ei niitä voi jäädä katselemaan ja ihastelemaan, koska samalla tippuu meditaatiosta kuin eno veneestä. Joten se meni aina niin että oli hieno meditaatio, sitten odotti seuraavasta samanlaista, joten syvään meditaatioon ei koskaan päässyt koska sitä oli koko ajan että joko joko joko. Ja sitten sitä yritti ja pettyi kunnes totesi paskat, jolloin taas pääsi tarpeeksi syvään meditaatioon ja sitten taas seuraavalla kerralla tuli liikaa yrittämistä jne jne :D. Joten lopetin. Nyt on taas ruvennut kiinnostamaan uudestaan kun vain saisi itsestä irti.

Vierailija
22/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15/22: kerro lisää meditaatiokokemuksistasi? Kiinnostaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minulla ole juuri muuta kerrottavaa, varsinkin kun siitä alkaa olla jo aikaa kun meditoin. Googletin ja tää kuva on mun mielestä väreiltään aika hyvä

http://tia-ma.com/wp-content/uploads/2014/01/chakra2.jpg

Tuossa pään kohdalla oleva violetti tulee mulla ensin ja se tuntuu hyvältä, ja sitten tulee toi ylin pinkki ja se tuntuu toooodella hyvältä. Aluksi väripilvet ei pyöriny mutta sitten jossain vaiheessa tuli se pyörivä liike. Muita värejä ei ole mulla tullut vastaan paitsi vihreä kerran jollen väärin muista.

Kaiken kaikkaan olen skeptinen luonne ja sensorinen deprivaatio tulee tietty ekana mieleen, mutta toisaalta olen kyllä nähnyt noita pilviä myös silmät auki ja esim. kirkkokonsertissa jossa oli kova meteli. Joka tapauksessa voin omalta osaltani sanoa Mythbustersien tapaan että värit ja pyörivä liike ja kuuma selkäranka confirmed, mutta siihen en osaa sanoa mitään että mitä toi nyt sitten pohjimmiltaan on.

Vierailija
24/30 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaajan pitäisi kertoa rehellisesti ettei kamera kuvaa mitään oikeasti kuvattavan ympäriltä. Kyse on siitä kun kuvaus hetkellä pidetään kättä telineellä joka niin sanotusti mittaa sähkökentän kädestä. Halpa polaroid systeemi sitten käsittelee kuvaa niin että siihen piirtyy värejä. Eli värit tulevat vaikka kuvattavaa ei näkyisikään kuvassa. Kokeile vaikka pitämällä pelkkää kättä telineessä ja ole itse pois tuolilta jossa kuuluisi istua. Tästä kuvaaj ei kyllä tykkää, kun homma paljastuu. Vai onko sittenkin kyse vielä ihmeellisemmästä laitteesta. Semmoisest joka siirtää auran tuolille vaikka kuvattava onkin toisaalla.

Vierailija
25/30 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpöjuttuja!

Vierailija
26/30 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää sulle auran näytän..

Vierailija
28/30 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuota takapuolta tietysti auraksikin kutsua.

Vierailija
29/30 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia 2 punaista auraa, pienempi ja isompi.

Nyt on yksi iso sininen.

Mitä se kertoo?

Vierailija
30/30 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Noissa new age -piireissä on ihmisiä jotka on ainakin osaksi varmasti vilpittömiä mutta asioihin ei suhtauduta kovin tieteellisesti ja se hillitsee omaa intoa.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi