Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olit Jipun haastattelusta ja Jipusta

Vierailija
22.04.2012 |

Enbuskessa?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itseironia menee monilta ohi?

Pistin kyllä merkille että tiedostaa oman minäkeskeisyytensä. Itseironia on silti yhtäkaikki sitä huomiohakuista minäminä-meininkiä, jota ei vaan tahdo jaksaa.

Vierailija
22/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita blondeja solisteja on nyt AIVAN liikaa! Kallonenko niitä tuuttaa markkinoille? Eivät eroa toisistaan mitenkään, ei mitään persoonallisuutta tai karismaa! Iholla-Heli uusin tulokas hyi ääk.

Jippu on noista ylivoimaisesti ärsyttävin, Chisu hyvänä kakkosena. En saa kiinni mikä Jipussa ärsyttää, jotenkin se on feikki. en tykkää sen musiikistakaan. Kanava kääntyy aina jos tulee se sen kivikasvo-mainos tai mikä tahansa missä näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei enää tarvitse ihmetellä Jipun mieltymystä iäkkäisiin talousrikollisiin.

Vierailija
24/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä itseironia menee monilta ohi?

On henkisesti sellainen 14-vuotias ja kaikesta huomaa että naisen kaikki koulutus päättyi peruskouluun.

Vierailija
25/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sanavalmis. Yrittää provosoida, mutta mutta.

Toisaalta, ovatko Chisu tai Vartiainen (mainittu jossain keskustelussa) sanoneet mitään mielenkiintoista yhdessäkään haastattelussa?

Enbuske tuntui viihtyvän.

Vierailija
26/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä keekoile juoppojen vanhojen ukkojen kainalossa tuskastaan äheltämässä.

Vierailija
27/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provosointi kanssa on osa sitä huomiohakuisuutta. Tuntuu että oikein huutaa sitä että ihmiset huomaisivat, huomioisivat, ihailisivat, ärsyyntyisivät, pitäisivät outona, spesiaalina, erikoisena, kauniina, seksikkäänä, hengellisenä, MITÄ VAAN kunhan noteeraisivat hänet.

Mä olin joskus teininä vähän tuollainen, huomiohakuinen siis. Mulla oli aiemmin ollut tosi huono itsetunto, ja sitten kun sitä huomiota sai niin siitä tuli riippuvaiseksi. Oli pakko aina uudelleen ja uudelleen "säväyttää", hurmata ihmisiä, olla jotenkin hurmaava, erikoinen ja mieliin jäävä. Nyt kun olen aikuistunut rankemman kautta, niin tuo tuntuu aikuiselta naiselta vaan NIIN lapselliselta käytökseltä. Jotenkin ihan säälittää, mutta sitten kuitenkin enemmän ärsyttää kun toisen koko elämä on sitä minäminää.

Vierailija
28/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huomaa vanhentuneensa, kun ei tiedä ketkä ovat tällä hetkellä listan top 10.

Tai kuka on jippu tai chippu.

Jätän tämän keskustelun teille. Ei ole mitään sanottavaa. Enbuske on tuttu. Pidin enemmän hänen ohjelmastaan ylellä.

T: 11cm mies

Vierailija
29/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä huomaa vanhentuneensa, kun ei tiedä ketkä ovat tällä hetkellä listan top 10.

Jätän tämän keskustelun teille. Ei ole mitään sanottavaa. Enbuske on tuttu. Pidin enemmän hänen ohjelmastaan ylellä.

Parikymppiset lapset... No joo, en jaksa vaivautua kommentoimaan enempää.

Vierailija
30/37 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että Jippu ei tullut toimeen isäpuolensa kanssa ja muutti siksi Rikollis-Merisaloille asumaan ja siitä suoraan lastenkotiin. Todella haastava ja vaikea tapaus.

Mitääh? Siis tän Merisalon luona vai, kuka viikolla tuomittiin vankeuteen? : O

Vierailija
31/37 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset lapset... No joo, en jaksa vaivautua kommentoimaan enempää.

Huomaa ikääntyneensä, kun ei tiedä median turhia juttuja. Lapsellisuudet jäävät automaattisesti pois elämästä. Sitä keskittyy enemmän maailmanlaajuisiin uutisiin. Esimerkiksi Meksikon kriisiin ja pörssiin.

Sen luulisi viisaan ja aikuisen ymmärtävän. Mun mielestä tuo Enbusken ohjelma esimerkiksi on ihan mielenkiintoinen, ei mikään teiniohjelma. Joskin hänen Ylen ohjelmansa olivat parempia.

Ja mua kiinnostaa ihmispersoona, mua kiinnostaa myös introspektiivisesti tarkastella miksi mua nyt vaikkapa tämä Jippu ärsyttää. Enkä mitenkään kieli pitkällä seuraa kaikkea mitä Jippu tekee, muutaman kerran vain olen tuohon henkilöön mediassa törmännyt. Kertoo enemmänkin teistä "aikuisista" jos täytyy pönkittää omaa ylemmyyttään arvottamalla asioita tuolla tavalla omaksi eduksi.

Vierailija
32/37 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippu on parhautta.

Vierailija
33/37 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä kaikilla tavoin on hakenut, en ole seurannut. Katsoin tuon yhden haastattelun, koska lehdet tiesivät kertoa, että Jippu "panisi Berlusconia".

Sanoiko Jippu koko haastattelussa oikeen mitään tosissaan? Onnistuu joka tapauksessa provosoimaan.

Vierailija
34/37 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millä kaikilla tavoin on hakenut, en ole seurannut. Katsoin tuon yhden haastattelun, koska lehdet tiesivät kertoa, että Jippu "panisi Berlusconia".

Sanoiko Jippu koko haastattelussa oikeen mitään tosissaan? Onnistuu joka tapauksessa provosoimaan.

Ei hirveästi suodata varmaan puheitaan, koska tykkää olla henkinen exhibitionisti. Mun mielestä tuollainen itseensä rakastuneisuus menee vielä jollain teini-ikäisellä, mutta ei kolmeakymppiä lähestyvällä aikuisella.

Vierailija
35/37 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi suodata varmaan puheitaan, koska tykkää olla henkinen exhibitionisti. Mun mielestä tuollainen itseensä rakastuneisuus menee vielä jollain teini-ikäisellä, mutta ei kolmeakymppiä lähestyvällä aikuisella.

teinimäisellä tavalla. Materialistisella yltäkylläisyydellä pilalle hemmoteltu lapsena / nuorena, aivan kuin ystävänsä Kajo.

Vierailija
36/37 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että Jippu ei tullut toimeen isäpuolensa kanssa ja muutti siksi Rikollis-Merisaloille asumaan ja siitä suoraan lastenkotiin. Todella haastava ja vaikea tapaus.

Mitääh? Siis tän Merisalon luona vai, kuka viikolla tuomittiin vankeuteen? : O

Jippu on tietääkseni oopperalaulaja Jorma Elorinteen biologinen tytär ja Jipun isoveli on entinen mr.finland (en nyt muista veljen nimeä, mutta oli lastentarhanopettaja, Arlene Kotalan poikaystävä ja sitten päihdeongelmia).

Vierailija
37/37 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku hyvin kirjoittikin, sitä on paljon enemmän kärsineitä jotka eivät toitota kokoajan omaa ihmeellistä ja erikoista vaikeaa lapsuuttaan. Hukassa varmaan on ollut, mutta tosiaan oikeuttaako se tuon itsekeskeisen ja piittamattoman suhtautumisen taikka hyväntekeväisyys konsertit ok, mutta joskus olisi kiva kuulla, että yrittää muuttaa käytöstään. Ei loppuelämää voi paeta..